~juni 2009 mama's; deel 4!!~

Discussie in 'De mama's' gestart door marloes80, 28 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hahaha die Emma geweldig! Leuk een duwfietsje wat lief van haar. Fijn dat je wat beter op kan schieten met haar

2. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Eva en Thom van Harte Gefeliciteerd!!!!!!!!

3. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Hoeraaaa Eva, Thom en Joël zijn jarig!
    Gefeliciteerd alledrie en maak er een leuke dag van :):):)

4. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Eva, Thom en Joel

GEFELICITEERD MET JULLIE 1e VERJAARDAG

@debby jeeeej een ei op dag 18!! blijf duimen voor je hoor!
    @sam, herken dat helemaal niet, t niet spelen. Ik speel wel heel veel samen met Collin, en dan merk ik dat ie daarna die zelfde dingen alleen gaat doen. Maar t kan ook gewoon bij Jason horen, misschien komt t nog!
    @sarah, leuke fotos, lekker in t zand geweldig! Enne geeft niks hoor dat je ons verwaarloosd ;)
    @mama, wat een *** van een makelaar, heb je niks aan :( wel lekker genoten van de tuin! jullie tijd komt nog wel!!

5. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @laura hahah ja maar met Collin valt niet te vergelijken he;)

Ook al speel ik samen met hem hij doet niet echt wat met zn speelgoed, maar dat zal nog wel komen denk ik.

6. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Tuurlijk ben je trots, het is ook superknap van Collin!
    Die ontwikkeling van hem gaat echt als een speer he.

7. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @natja.. ja hij gaat super hard! Heb t gevoel alsof ik achter de Thalys aan ren ofzo!!

Collin begint nu ook echt woordjes te zeggen!
    Hij zegt Bah = bal, en als ik vraag waar is de bal, dan wijst ie en zegt ie bah!
    En als ik zeg waar is pim? dan wijst ie naar pim en zegt ie wawaf

En opa, zodra hij opa ziet zegt ie umpa!
    Mama en papa, is helaas weer even verdwenen.
    Owja en de lamp.. dan wijst naar de lamp en zegt ie ap ap! zo mooi..

Zijn 1e echt woordje is dus bal :D (was te verwachten want pim loopt altijd met de bal, en dat woord wordt hier dus ook echt 100x per dag gezegd..)

Ow en wat ie ook nog doet.. ik zing vaak een liedje, Een koetje en een kalfje - Dierenliedjes.nl
    en de laatste zin: boe boe boe! dan zeg ik Boe boe... en zegt collin Boe! met een big smile..

8. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Inderdaad fijn dat er nu meteen wat gaat gebeuren!
    Misschien zijn die kriebels er nu even niet uit een soort zelfbescherming, dat je bang bent om je er al te veel op te verheugen of zeg ik nu iets heel raars?

9. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Sue...nee eigenlijk niet. 1 keer wilde hij het in zn mond stoppen...maar Steef zei gelijk dat dat niet mocht. En daarna heeft ie het niet meer gedaan..(voorbeeeeeeeeldig kind)
    Het was echt leuk!

@Snieke...ja zo keek hij ok echt! En bij het water ook...netalsof ie nog nooit water had gezien! Hahaha! Misschien kwam het door de eenden die er ook aan het zwemmen waren! Hahaha!

@Sam...Finn heeft dat nu soms..maar dat is meer als ie even in de box moet van ons (al ie weer hyperactief is) dan wordt ie echt boos en wil ie niets en gaat heeeeeeeel zielig zitten snikken. Ik heb geen idee wta ik er mee moet en laat hem dan maar!
    En vooralsnog werkt dat wel...hij wordt dan na een paar minuten rustig en gaat alsnog spelen.
    Verder zou ik het niet weten..snap dat je er dol van wordt!

@Lau...wat eens snelle vent is het toch!
    Hier gaat het ook echt goed...hij gaat ook zelf staan zonder steuntje...en dan loopt ie o ergens heen! Echt zooooo tof om te zien!
    Maar hij denkt alleen gelijk dat hij onoverwinnelijk is en is echt een waaghals! overal op klimmen en overheen klimmen enzo...hou mn hart vast af en toe zeg!

Eva, Joël en Thom...GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEERD!

Zit nog te twijfelen of ik zou gaan zwemmen vandaag...de zon is hier al een beetje weg aan het gaan....

10. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @sarah, leuk he! Collin doet dat ook.. over de stofzuiger heen klimmen, op de bank klimmen, en proberen te rennen.. tja dat gaat niet altijd goed he!

11. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @laura wat leuk dat hij nu echt woordjes probeert te gaan zeggen!!
    Lekker brabbelen:D

@sarah is er ook een binnenbad? Dan zou ik gewoon gaan, hier is het ook bewolkt aan het worden.
    Ik word er niet echt dol van, maar ik vind het gewoon zoooo jammer, het lijkt me gewoon heel leuk als hij ook een beetje gaat spelen, maar hij vindt alles eng hahaha raar kind:p

12. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Hopelijk slaat het kuurtje snel aan

13. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Helaas hier bij alle 3 de jongens niet:(
    Heb afgelopen donderdag een gesprek gehad met de juf van Mika (word in augustus 6) en helaas moet hij nog een jaartje kleuteren.
    Ik baal hier behoorlijk van, ik voel me eigenlijk best wel schuldig, ik haal me van alles in mijn hoofd zoals heb ik te weinig boekje voorgelezen kortom te weinig gestimuleerd:( Wij wilden hem eigenlijk toch door laten gaan naar groep 3, maar dit werd ons echt afgeraden. Hij is dus 7 als hij eindelijk naar groep 3 gaat:$
    Ben meteen al bang dat ie misschien een slechte inteligentie heeft.... Zou ik heel vreemd vinden, want wij hebben allebei een normale tot goede inteligentie...

14. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @natja.. ik snap dat je je zo voelt.. mijn neefje was ook ruim 7 toen hij naar groep 3 mocht, en het is een heel slim kind, alleen doet hij er niet zo graag moeite voor en vond hij toen hij jonger was t spelen gewoon leuker!
    Hij is nu 10, en 1 van de beste van zijn klas.. En wat ik belangrijker vind dan dat... is dat hij super sociaal is, en heel veel vriendjes heeft. Dat is wat zijn ouders ook zeggen liever sociaal vaardig, dan super slim maar geen sociale eigenschappen.

T komt echt wel goed met Mika! En je doet het goed!

15. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    5e of 6e ziekte misschien?

16. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @natja ik ken een soort gelijk verhaal met mijn oude buurjongetje. Die wilde gewoon wat langer spelen en heeft er ook wat langer over gedaan. Maar hij is niet minder slim dan andere kids hoor! En het ligt zeker niet aan jou!!!
    Jason was niet ziek hoor:) we moesten alleen wel voor de zekerheid stoppen met de abkuur

17. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Lau...nou het loopt idd niet altijd goed af! Maar gelukkig huilt Finn niet snel als hij valt...anders had ik hele de dga ene jankend kind!
    Heel zn koppie zit tegenwoordig onder de blauwe plekke! Net zoals ik vroeger! Hahaha!

@Sam...Joh dat komt wel goed joh! Vind ie echt helemaal niets leuk nu? Ook niet iets wat eigenlijk geen speelgoed is? Een kommetje ofzo? Finn kan zich goed vermaken met een plastic beker bijvoorbeeld.
    Er ligt voor heel veel geld aan speelgoed...maar dat is natuurlijk leuker! hahaha!

@Natja...joh voel je niet schuldig! Wat Lau al zegt...misschien wil hij nu gewoon liever spelen en boeit het hem allemaal nog niet! Beter een kindje wat het zelf leergierig is dan dat ie tegen zn zin dingen moet gaan leren!
    Het komt wel goed joh!

18. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    helemaal geweldig marloes!!!!

19. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @saar, hier zitten zijn knieen en benen onder de blauwe plekken, van t stoten..
    Zijn koppie (klopt ff af) tot nu toe nog niet, hij valt ook nooit meer met zijn hoofd op de grond of ergens tegen aan, hij vangt zich altijd op met zijn handjes :D

20. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Wat doen jullie trouwens...
    Steef wil eigenlijk dat Finn op de fiets een helmpje opheeft....ik vind dat niet nodig omdat de wegen hier gewoon goed aan fietsers zijn aangepast en omdat ik zelf echt wel kan fietsen.
    Als ie nou zelf zou fietsen oke...maar nu vind ik het maar gek.
    En het is nog een duur ook...als je dan elke 2 maanden een nieuwe moet kopen word me te gek!

Wat zouden jullie doen?

Deel Deze Pagina