lieverd, een jaartje extra kleuteren heeft niets met inteligentie te maken! Sommige kinderen zijn er gewoon nog niet aan toe om naar groep 3 te gaan, die kan je er wel neerzetten, maar dan wordt het 1 en al frustratie. Zo zielig. Elk jaar zien we het weer met een paar kindjes. Het is goed om nu een jaar extra te investeren, zodat hij niet zn hele leven op zn tenen hoeft te lopen. Voel jij je vooral niet schuldig, maar bedenk voor nu dat je wat meer 'spelletjes' met hem gaat doen.
meiden, lieke begint woordjes na te zeggen hahaha. Geweldig. Onze kat baloe, noemt ze baboe En als ze iets doet wat niet mag, zeg ik: uh uh uh ,en dan doet ze het na hahaha. En als ze aan iets zit wat vies is zeg ik: bah, en dan zegt ze ook bah Geweldig vind ik het. Hoe is het weer bij jullie? hier bewolkt en eigenlijk helemaal niet lekker
Hier ook..het zonnetje voel je ng net een beetje...maar denk dat het geen zwemmen wordt helaas! Had er net zo'n zin in! wat goed dat ze zo aan het kletsen is zeg! En Collin ook! Echt goed!
@jolan oh heerlijk ook al zo een kletsmajoor hahah. Hier is het ook rotweer, heeel benauwd vind ik het. Wij blijven dan ook lekker thuis vandaag. Gisteren trouwens mijn oude buurmeisjes gezien(ook uit sri lanka), jongste heeft 2 kids van 4 en 6 geloof ik en oudste heeft 2 kids 2,5 en meisje is bijna 1. De oudste is net als ik met een blanke man, maar zij heeft ook echt blanke kids! Zo apart om te zien, wij vonden Jason licht, maar haar kids zijn echt wit gewoon haha. Alleen hele donkere oogjes een haartjes. Ze was op een leuke manier echt jaloers op Jason, zij heeft namelijk dezelfde kleur als ik, ietsje lichter.
Praten: Hier ook zo een die de hele dag bezig is met nieuwe woordjes leren. Manlief houdt zijn hart vast, is bang dat ze net zoveel gaat praten als mij Fietshelm: Gebruik ik ook niet, dalijk als ze zelf gaat fietsen wel denk ik.. Bulten en blauwe plekken: Jaaa, echte jongensbenen heeft mijn meisje hahaha. Blauwe plekken, rauwe knieen. @Sam: Herinner je je mijn berichtjes van een paar weken terug nog? Toen wilde Zoë ook echt niet alleen spelen, alleen maar piepen. Nu gaat het beter! Vooral pannen, bakjes, afstandbedieningen en duplo zijn favoriet. @Natja: Heeft echt niks met intelligentie te maken hoor! Liever een jaartje langer kleuteren dan een kind dat niet lekker in zijn vel zit en op zijn tenen moet lopen. Mijn broertje is te vroeg naar groep 3 gegaan en veranderde in een opstandig lastig kind en moest in groep 4 alsnog blijven zitten.. Was erg zielig!
Het weer is hier ook niet meer zo zonnig. Zelfs al druppels gevoeld. We hebben aan het huis een veranda en daar aanvast zit nu een zeil gespannen. De hele tuin is nu overdekt Eva ligt weer even te tukken, die was helemaal onder de indruk van de slingers, de overdekte tuin en van haar nieuwe speelgoed. Zal wat worden vanmiddag. We verwachten 40 personen. Bedankt voor alle felicitaties, ook op hyves!!! Ik kom zo snel mogelijk een spam neerzetten.
@helmpje hier ook niet als hij zelf gaat fietsen wel @mandy hhahaha A. is bang dat hij straks doof wordt van jullie geklets Hihi nee kan ik me niet meer herinneren maar goed we wachten af ik speel iig zoveel mogelijk met hem dan komt het vast van zelf @ilse jammer van het weer he. Maar dat mag de pret vast niet drukken!! Veel plezier vanmiddag geniet ervan
Bij jullie is het denk ik nog erger dan in de randstad...wij merkten echt verschil toen we weer thuis waren kwa warmte
Ben benieuwd naar Eva in haar mooie jurk! Hoop dat jullie het droog houden vandaag Wist je trouwens dat Zoë en Eva eigenlijk dezelfde naam is? Schoot me opeens te binnen
Helpmje: Hebben we ook niet, maar heb er wel aan gedacht. Ik vind Steef helemaal zo gek nog niet. Je zal maar vallen... Maar goed, ik ben zelf te lui geweest er 1 aan te schaffen. schoentjes: We wachten er nog even mee. Eva loopt echt hele stukken los. De hele tuin door, maar ik denk dat schoentjes met harde zooltjes een beetje belemmerd in de voetontwikkeling. Wij wachten nog een maandje denk ik. Poppenwagentjes: echt super schattig!! @Jolan: wat leuk dat ze je na gaat praten (ook opletten haha). Eva praat nog neit veel na. Alleen hoi/hey
@schoentjes hier ook nog niet heb me laten vertellen dat als echt nog moeten leren lopen dat je ze het beste op blote voeten kunt laten @ilse ik vraag me ook af of het een strikvraag is hahaha
Ik ga het buffet opmaken! Ik heb huzaren, rundvlees en vis. Nog een berg kip tapas en taart niet te vergeten. En een berg alcohol!! Ik ben benieuwd wie het meest dronken de "tent" verlaat. Oh en zo fijn dat mijn mannetje er weer is. Hij is alleen dun!! Hij woog gisteren 61.3 (1.85m) , schrok me kapot.
Nee serieus haha Betekenis Zoe @Ilse: Hmm lekker! Oei dat is idd weinig voor zijn lengte. Maar dat moet goedkomen met dat buffet
haha wat leuk... ja die geluidjes nadoen doet emma ook. Als je o o (van de teletubbies zegt) doet ze dat na Hier ook bewolkt maar wel warm nog.