~juni 2009 mama's; deel 4!!~

Discussie in 'De mama's' gestart door marloes80, 28 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    veel plezier meid, het wordt vast geweldig... en wat leuk dat ze zo onder de indruk was... ik kan niet wachten tot de 17e...

2. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hmmm dat klinkt lekker!!!

Zo jou mannetje is inderdaad erg dun! Laat hem maar lekker smullen van het buffet!

3. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Sam...apart heh...dat die kindjes dan zo licht kunnen zijn! Ik vind trouwens ook echt dat Jason zoooooo'n mooi kleurtje heeft! Echt geweldig!
    Jij en Sven mixen goed ;)

@Ilse...hoe staat de jurk???? Hele fijne dag meid! Hoop dat het weer toch nog een beetje mee gaat werken!
    Ik heb trouwens ook sandaaltjes met buigzame zool gekocht...ze hadden ook hele leuke met harde zool...maar dat was net een klomp...zou ik zelf niet eens normaal op kunnenlopen! ahaha!
    Verder sowieso thuis ook gene schoentjes...echt alleen als we weggaan.
    Geef Daan maar extra veel lekkers te eten nu! (of mag hij dat zeker nog niet???) Dat is wel erg weinig zeg...
    Klinkt lekker allemaal zeg! Ik ben jaloers...hahahaha!

@Deb...jij hoeft niet jaloers te zijn hoor! Ook zonder kleurtje is Emma een heeeeeeele mooie meid!

Nou zeg...ik wou lekker gaan zwemmen is het weer zo raar!
    Steef is zeevissen dus zit helemaal zielig alleen nu Finn op bed ligt!
    Hoop wel voor hem dat het weer op zee meevalt...(of eigenlijk niet :p:p:p)

Oww...Pikkie is wakker! Lekker even een broodje eten...hij heeft uitgeslapen vanmiddag! Hahaha! Normala om 12.30 al wakker!

4. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @debby idd niet jaloers zijn!! Ik wou weer dat Jason zo een mooie bos met haren had!! En Emma is gewoon een heeeel mooi meisje.

@sarah aagh zielig alleen haha. Ik ben nu ook alleen Sven zit in bad (gatver met dit weer...) en Jason slaapt weer eens.
    Is idd wel apart maar ik denk dat haar bio ouders gewoon heel licht waren, zal wel minder pigment hebben ofzo.
    Dank je, we zijn er zelf ook best trots op hihi. Ik denk ook dat het komt omdat mijn moeder heeel donker was en volgens mijn ouders, was mijn 'vader' ook wel donker, dus ja heb denk ik veel pigment door mn genen;)

5. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Ieuww in bad moet ik nu ook echt niet aan denken! Hahaha!
    Hier zijn 3 druppels regen gevallen en nu is het alweer opgehouden..zou dat dat noodweer geweest zijn? Hahahaha!
    Goed trouwens dat je nog steeds gestopt bent met roken! Heb je het moeilijk of vind je het meevallen?
    Ik was zoooo erg aangekomen! En dat is er nog steeds niet allemaal af helaas!

6. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ja vies he hahaha. Ik vind dat alleen echt lekker als het heeel koud is buiten. Hier gebeurt er tot nog toe ook niks..fijn ook want mn was hangt buiten hhaah.
    Ik vind het niet zo heel moeilijk, alleen baal ik idd wel van die extra kilo's. Ik zei in de vakantie nog, ik ga weer roken dan val ik af hahah:D. Maar ik doe het niet hoor. Ben op zich ook wel blij dat ik er vanaf ben, voel me wel een stuk 'schoner' nu;)

7. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Nou je valt dus niet weer af als je weer begint!
    STeef was ook even gestopt en aangekomen...en toen hij weer ging roken bleef dat er dus gewoon aan!
    Dus dan ben je en dik en je rookt! Hahahaha!

8. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hahaha neeeee ik wil niet dik zijn en roken:p
    Laten we dat maar niet doen dan:D

Jason slaapt nu al bijna 2 uur!! Heeft het zeker nodig...

9. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Leuk hoor! Handig ook met dat zonnedakje

10. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Verstandelijk weet ik dat ook wel, maar het blijft toch moeilijk ook omdat het al de 3e keer is dat ik dit meemaak....

Wat voor spelletjes raad je aan?

11. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Grappig is dat he dat dat zo kan verschillen. Bij mij hebben de jongens allemaal dezelfde haarkleur, maar Isabella heeft tot nu toe toch wat lichter haar. Wat betreft huidskleur is de oudste echt het meest bruin. Hun oogkleur is bij allemaal exact hetzelfde

12. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Zoooo dat is wel heel erg weinig!!!
    Mag ie wel weer gewoon alles eten?

13. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Hier heeft het ook alleen gesputterd, dus ben benieuwd of het nog echt gaat regenen.
    Het is allemaal goed gegaan met Danian bij opa en oma, toch een hele geruststelling.
    Heb gisteren en vandaag nog allemaal geld gekregen en een doos met chocolaatjes.

14. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Hey meiden,

Ik heb weinig tijd de laatste dagen. We hebben gisteren de sleutel van ons nieuwe huis gekregen, dus we moeten flink klussen.

Straks ga ik een lekkere kwarktaart maken voor morgen. Vorig jaar om deze tijd lag ik nog op de verloskamers, toen was ik al een aantal uur ingeleid. Dat is ongeveer het laatste wat ik me nog echt kan herinneren van de bevalling, de laatste paar dagen moet ik er toch wel veel aan denken dat ik dat allemaal heb "gemist".

15. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @natja oh hebben je andere kids dat ook gehad? Toch proberen niet te druk te maken meid! Je doet het goed en het komt ook echt allemaal goed.
    Grappig he die kleurverschillen:)

@guusje ik weet niet zo goed meer wat er gebeurd was met jouw bevalling:). Morgen is het zover he je mannetje wordt 1 jaar!! En hangen de slingers al? Lekker kwarktaart...

Ik ga zo de mp kleuren ga een taartje maken voor mn mutti die is dinsdag jarig.

16. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @guusje, geeft niks hoor, klussen is veel belangrijker! snap dat je er veel aandenkt!

Pff zo raar.. jullie kids worden allemaal al 1.. en collin is over morgen pas 11 maanden! zo raar om terug te denken, jullie kids allemaal net geboren..
    En ik nog wachten wachten.. haha..
    Wat is dat jaar snel gegaan!!

17. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    zooo, kids liggen te dromen, papa ook op de bank.. feestje was leuk! goed verwend

18. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Wat leuk!!! Viel het weer nog mee?
    En hoe smaakte je mooie taart?

19. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    Spelenderwijs taal/reken spelletjes: ik zie ik zie wat jij niet ziet.
    Wie ziet er het eerst een cijfer en welk cijfer is dat het grootst (dat vinden ze altijd heel lastig hahaa, ze gaan dan zitten meten :D)
    Dat soort dingen.
    Maar wat gewoon ook errrrrrrgggg belangrijk is: VOORLEZEN!!! En dat niet alleen, maar stel daar ook vragen bij. HOe zou het aflopen? Wat zou jij doen? Etc. Erg belangrijk!

Valt hij ook op gebieden uit, of is hij gewoon in heel zn doen erg jong?

20. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    oh ik weet dat nog..... ik dacht echt dat ik als laatste over zou blijven en dat lieke gewoon bleef zitten :D hahaha

Deel Deze Pagina