we hadden alles buiten gezet *positief blijven he*... daarna heel eventjes regen gehad, maar dat was binnen 5 minuten voorbij, daarna weer buiten verder gegaan.
ik had van de week een taart voor mn vader gemaakt, en vandaag dus op. Hij was heerlijk !!! (hij houdt van zijn tuin met vijver etc)
Altijd positief blijven Lekker dat het dan toch nog buiten door kon gaan Jolan, mooie taart, waar had je hem mee gevuld? Ik moet ff ideen op doen voor mn muttie maar ben beetje inspiratieloos haha
hier is het de hele dag droog gebleven tot 14 uur zelf zon! en warm ook! heb tot 3 uur gewerkt en daarna bezoek en bbq! en nu doodop dus ga lekker na bed...
nou ik had toevallig van de week een teamuitje waarbij we dat gingen doen. Een vriendin van me gaf die workshop, dit was de 2e keer dat ik het deed. Voor lieke dr verjaardag ga ik er ook 1 met haar maken.
@mandy ach jij kan vast iets anders heel goed en anders een keer proberen?? @jolan mmmm klinkt lekkerrrrrrrr @maaike lekker bbq slaap lekker!
Hallo meiden! Even heel ego alleen een dikke knuffel van mij! En een babykamer spam. We zijn ontzettend druk op het moment. Heb niks gelezen en hoop niks te hebben gemist, maar morgen *duimerdeduim* tijd om bij te lezen en natuurlijk te reageren! Heb nog wel tijd voor een spammetje. Er staan meer foto's op de brusjesite. Oh ja, nog lang niet helemaal af hoor. Denk aan gordijnen, lamp, aankleding ed.
goed gedaan Jolan! @ iedereen; bedankt voor de felicitaties! Joel is zoontje van IngeS MOOOOOI kamertje voor 't broertje van Esmee