~juni 2009 mama's; deel 4!!~

Discussie in 'De mama's' gestart door marloes80, 28 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Lucas en Keana gefeliciteeeeeeeeeeeeerd!

@Sam...nou heb gekeken en je lijkt idd niet op je bio-mama!
    Ben je er niet benieuwd naar allemaal? Je ouders en eventuele broertjes en zusjes?
    Finn heef ttrouwens ook zo'n bultje in zn nek...maar ik heb dat zelf ook dus had me eigenlijk geen zorgen gemaakt...
    Balen dat je moeder zo eigenwijs is zeg! Ik ken het met mn oma...pffff...heb al tegen mn moeder gezegd dat als ze later zo doet dat ze de pot op kan :p Hahaha! Was het niets ernstigs met haar voet? (lees het al)
    Woont je Zus bij jou in de buurt?

@Rox..nou ik vond hem hardstikke mooi hoor! En Keana ook toch! Dat is het belangrijkste! Was ie wel lekker?

@HVJ...oeewww zulke mensen...heb ik zo;n hekel aan zeg! Vreselijk! Beterschap voor jullie meid!

@Deb...misschien heb je het al eens gezegd hoor...maar is Reno zn zus ook geadopteerd?
    Ik kan me voorstellen dat het voor hem extra bijzonder is dat Emma op hem lijkt!

Luiers...maatje 3...jemig...dikzak hier zit in 5 omdat ie anders doorlekt...hahaha! Maar draagt dan ook wel kleertjes maat 86 (soms nog 80)
    Wat en verschil heh!
    Zo raar trouwens...iedereen zegt altijd dat de kleertjes van Lief! zo klein vallen en dat ze daarvan altijd een maat groter hebben..maar Finn heeft van Lief! altijd een maat kleiner als zn andere kleertjes!

@Natja...idd een poppetje zeg! Ze lijkt wel echt heeeeeeeeeeel erg op haar vader zeg! Toen ik die laatste foto van jullie samen zag...jeetje precies hetzelfde gezicht als Isabella!
    Het gaat weer helemaal super tussen jullie of niet?

Gisteren heeft Finn lekker met mij samen broodjes met falafel op...ik ben afgestapt van al dat milde babyeten. Bij het CB zeiden ze ook al dat in Nederland heel krampachtig gedaan wordt en dat specerijen met mate gene kwaad kunnen. Dus geef Finn ook gewoon hetzelfde als wat wij krijgen (let nog wel op met zout maar dat is natuurlijk geen kruid of specerij)
    Hij vind het heeeeeeeeeeerlijk met kruiden eten...en eet alleen nog maar meer! Hahaha! Nasi...Indiase boterkip...falafel...jammiieeee! Hahaha!
    Hij houdt echt van rijst enzo...dus gelukkig! Ik ben helemala NIET van de gekookte aardappels namelijk! Hahaha!

Hij heeft trouwens een kies! Ze zaten al te prikken heel de tijd en nu is er 1 door...over zie je de kiezen en hoektanden al onder het tandvlees zitten...allemaal witte puntjes!
    Hij heeft erheemaal geen last van gehad...alleen af en toe een aanvalletje dat ie een beetje moest huilen en overal op ging kauwen..maar gelukkig gene huilbuien en nachten wakker!
    Ja vreselijke poepluiers...maar daar heb ik meer last van dan hij! Hahahaha!

2. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @hvj dank je:) ben er erg trots op is mn mooiste taart tot nu toe!

@sarah nee ben er niet nieuwsgierig naar. Mijn oma was ook zo eigenwijs dus ik weet wat me te wachten staat whuahahaha:D Maar mn moeder weet hoe mn zus en ik er over denken;) Mijn zus woont nog in mn oude woonplaats (waar mn ouders dus ook wonen)
    Ik vind zelf ook dat ze hier zo moeilijk doen over eten hoor! Alsof buitenlanders ook alleen maar aardappels eten enzo...;) Jason heeft net wat van onze chillie op en dat vond ie heeeerlijk! Ik wil hem ook gewoon steeds meer kennis laten maken met kruiden enzo, wij houden van gekruid eten en aardappels ook niet zo hahah
    Wow en al een kies jeetje

3. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    roxanne, balen van de taart, maar hij zal er niet minder om gesmaakt hebben. Ik vond hem super mooi, heb foto's op hyves gezien.

4. McGyver

McGyver Niet meer actief

nou dames ik ga in bad en naar bed,
    heb enorme krampen van mn eisprong,
    kan er bijna niet recht van lopen..

morgenvan 7 tot 11 werken
    11.30 bram halen
    12.30 komt mijn vriendin, bram en manlief en mij knippen en mij ook kleuren
    15 uur komt mijn broertje en vriendin op bezoek
    en savonds naar kruidvat vip avond 20% korting op alles!!!
    heb 6 kaarten, nog 3 over....

truste

5. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    lieke heeft van lief! ook een kleinere maat, hoewel in het begin, want heb nu geen kleertjes meer van lief!
    Wauw een kies al!!
    Oh jij geeft Finn dus eigenlijk alles al? Lieke eet met ons mee als we groente met aardappelen eten, of macaroni. Maar als we bijv een wereldgerecht eten of pizza ofzo geef ik een potje. Geef jij hem ook dat soort dingen? Ik ben namelijk benieuwd hoe anderen dat doen. Ik kan toch niet eeuwig dan een potje open trekken, maar ja die gerechten overslaan kan ik ook niet ;)

6. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    Dan weet je wat je vanavond moet doen ;)
    Nee hoor, grapje, vervelend dat je daar zo'n last van hebt. Ik heb het nog nooit gevoeld.
    Trusten!

hm arnhem is net iets te ver om naar toe te rijden, anders had ik graag mee gewild :D

7. McGyver

McGyver Niet meer actief

@jolan hier eet bram ook alles mee!! alleen als hij eerder wil eten dan niet. dan krijgt hij mijn gestoomde prakkie!
    gewoon kijken hoe ze reageren op de kruiden, merk je vanzelf. bram heeft alleen daarna wel wat meer dorst, maarja das normaal...

8. McGyver

McGyver Niet meer actief

whaha, rustig aan jolan!!!!!
    sinds bram lijkt mijn eisprong iedere maand wel meer pijn te gaan doen..
    nu komt ie van links... haha

was gezelli geweest als je mee ging, maar idd beetje ver...

9. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @maaike oh bah ik heb vorige week van die krampen van mn ei gehad heel pijnlijk!!!

@jolan ik ga Jason alles mee laten eten, hij went er wel aan hoor die kruiden, in het buitenland doen ze het ook waarom dan hier zo spastisch doen...;)

10. McGyver

McGyver Niet meer actief

@sam mooi die taarten van je!!!!! winkeltje beginnen, als extra bijverdienste, doet rianne van lenthe nu ook zag ik...

*bad stoomt intussen vol*

11. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    En als jullie pizza of patat eten?

Stoom jij jouw eten altijd dan?

12. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hihi nou ik wil eerst nog beter worden! Ik vind mezelf niet goed genoeg om er geld voor te vragen, wil ook workshops volgen eerst. Maar bedankt voor je compliment, lief van je!

Lekker in bad...!!Nu ben ik niet meer jaloers hahaha eerst wel altijd als ik las dat je in bad ging:p

13. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    Vriendin van me doet het ook

www.crea-workshop.nl

14. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @jolan Jason heeft gisteren toevallig stukje pizza gehad, maar ook wel gewoon potje hoor maar hij wil nu alles wat wij eten ook, dus probleem met stukjes hebben we ook niet meer hahah:D

15. McGyver

McGyver Niet meer actief

bram zijn eten stoom ik als ik apart kook voor bram.
    en als we pizza of patat eten, eet bram gezond en gestoomd, en eten wij pas als hij op bed ligt. is ie nog op dan krijg hij uiteraard wel wat mee!

16. McGyver

McGyver Niet meer actief

@sam gelukkig hoef je niet meer jaloers te zijn op ons bad hihi

17. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @maaike hihi ben echt blij dat we nu zelf een bad hebben:D

18. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    aal, ja lieke krijgt dan idd ook een stukje, maar niet haar volledige maaltijd.

mac, kook jij dan altijd apart voor bram als jullie iets eten wat hij niet neemt?

19. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    wij hebben ook een bad, maar ga er nooit in. Lieke wel, dus ben helemaal blij dat we er 1 hebben.

20. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @jolan ik zou dan idd gewoon apart koken, Jason krijgt nu gewoon nog een potje maar ik wil hem eigenlijk dan een aparte maaltijd geven
    Waarom ga je nooit in bad,hou je er niet van?

Deel Deze Pagina