~juni 2009 mama's; deel 4!!~

Discussie in 'De mama's' gestart door marloes80, 28 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
  2. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Denk inderdaad dat het zoiets is ja, als ik er iets aan laat doen dan lekker pas na onze vakantie;)

3. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Deb...thnx! Dat gaan we maar eens even doen dan!
    Superschattig die schoentjes! Ik hoop toch echt dat er hier later ook nog een meisje mag komen hoor! Hahaha!

@Natja..ik zou het toch weg laten halen hoor! Wat Jo zegt...nu zit er wild vlees en dar kan je echt last van hebben!
    Toevallig heeft iemand hier in de familie pas littekenweefsel van de bevalling weg laten halen. Maar dat is echt vorige week pas geweest dus geen idee hoe het nu is!

Zooo het is hier noodweer....regen en onweer! Ik vind dat altijd gezellig (ook al zit ik in mn eentje)
    Finn slaapt gewoon door en de hond zit als een bange poeperd voor me op de grond te trillen! Hahaha! Watje!

4. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Ben benieuwd naar de ervaring van jou familielid.
    Wat kan het weer dan verschillen zeg per regio, hier in lelystad is het nu heerlijk zonnig eerder hebben we wel flinke regen gehad.
    ik vind het ook altijd gezellig hoor met de onweer geeft me altijd zo'n lekker knus gevoel

5. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Deb: Leuk die schoentjes!!

@Natja: Ik zou het ook weg laten halen als je er last van hebt. Zeker omdat je toch geen bevallingen meer in het vooruitzicht hebt. Ik heb er soms ook last van, maar wacht tot we klaar zijn met kinderen..

6. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Sarah: Dan zal dat weer dalijk wel hierheen komen, het is hier warm en benauwd en er komen hele donkere wolken aan..

7. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    ja ik vind het ook altijd gezellig :D

8. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Bezoekje aan oude vriendin was erg gezellig. Dat scheetje van mij draaide de dop van haar diksap af, alles over de tafel en de vloer ;)
    Wel leuk dus, Zoë heeft er een vriendinnetje van haar leeftijd bij :)

9. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    leuke mandy!!!

10. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    Heb net de foto's opgehaald die ik heb laten maken 2 weken terug bij een fotograaf hier in de supermarkt.
    Het was best duur, maar ze zijn leuk en kon toch mn kind niet op de balie laten liggen ;)

Heb nu 12 foto's voor 40 euro

11. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Jolan: Dat valt nog wel mee voor 12 foto's! Scannen en showen zou ik zeggen :D

12. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Ben benieuwd naar de beslissing van de kijkers begin volgende week, ze twijfelen tussen meerdere appartementen. Hoop dat het de onze wordt, heb een leuk huis op het oog!

En dan geef ik van de zomer een housewarming speciaal voor de juni mama's en baby's :D

13. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    mandy, ik ga ze bij mn ouders inscannen en dan zal ik er wat plaatsen :D Ze zijn niet zo mooi als die van jou hoor ;)
    Oh ik ga ook heel hard duimen. Heb wel zin in een housewarming :D

14. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Ja maar ik wed dat jij wel lachende foto's hebt van je kind ;)

Ik ook, vooral als het eindelijk een keer bij mezelf is.....

15. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    dat zou echt geweldig zijn als het die van jullie wordt!

16. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi dames,

@Aal, veel plezier bij mutti en laat die taart je smaken.

@Lau, wat een kinderachtige eikel is die vent zeg pff.

@Sarah, hier ook even ge-onweert en keihard geregend. De kleine sliep hier ook doorheen.

@Mama, benauwd is het zeker joh. Hier binnen 25 graden terwijl de verwarming niet eens aan staat pff.

@Natja, beter weg laten halen dan ermee lopen terwijl het pijn doet.

@Debby, keischattig die schoentjes. Kreeg meteen een flashback, vroeger droeg ik ook altijd gelakte schoentjes. Welke jurk had je ook alweer voor Emma?

@Hier, lekker gesport, boodschappen gedaan, langs de apotheek geweest voor mijn spuithormonen (spannend). het huis aan kant gezet en gekookt. Nu heb ik een vette hoofdpijn, drink me suf zodat het overgaat maar merk er niks van. Nog steeds grieperig maar gelukkig is mijn kleine weer beter.

Dames ff vraagje, zit namelijk met hetvolgende. Mijn kleine meis heeft vaak van die driftbuien, niet dat ze gaat huilen maar meer slaan enzv. Krijg dan een klap van haar in mijn gezicht (doet ze niet alleen bij mij btw) en als ik boos kijk dan krijg ik een kus van haar, dus ze beseft dondersgoed dat ze verkeerd bezig is. Wat doen jullie hier tegen?

17. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    terugslaan ;)

Nee hoor, ik ben daar altijd heel duidelijk in. Als ze gaat slaan zeg ik duidelijk: nee, niet slaan en ik zet haar dan weg. Meisjes die slaan hoef ik even niet op schoot.

18. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hahaha doet me denken aan die reclame van die moeder die net zo hard schreeuwt en op de grond rolt zoals haar zoontje het deed haha.

Dat doe ik ook maar eventjes later doet ze het weer, ik word er moedeloos van eerlijk gezegd. En vraag ik me af waarom zo agressief meid, en hoe het komt dat ze zo doen?

Ik vind 12 foto's voor €40 niet duur hoor, hier 5 foto's gehad voor €65 dat vind ik wel weer duur. Zijn ze net zo duidelijk als je ze scant?

19. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    GEen idee of ze dan duidelijk zijn, heb hier geen scanner, dus moet het bij mn ouders doen. Denk dat de kwaliteit wel een stuk minder wordt.

Ja wat betreft het slaan, lieke kan soms ook 'gemeen' zijn hoor. Maar ik hou gewoon vol en ik denk dan: er komt een tijd dat ze begrijpt dat het niet mag.

20. Neentje

Neentje Niet meer actief

Nou ben benieuwd, als het je lukt ga ik het ook doen.

Ja dat klopt wel, ooit moet het ophouden en begrijpen ze het. Nou volhouden dan maar.

Deel Deze Pagina