~juni 2009 mama's; deel 4!!~

Discussie in 'De mama's' gestart door marloes80, 28 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    pfff hij laat het er wel gemakkelijk bij zitten zeg!
    je weet wie het zeg he;)

2. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Mannetje en ik gaan van het weekend lekker in een hotelletje in Rotterdam lekker shoppen en dan 's avonds lekker stappen!
    Dit is ter ere van hubbie zijn verjaardag a.s. zondag, hij word dan 40:$
    Hij wilde geen feest geven, hij wilde liever iets met zijn tweetjes doen:)
    Van mij krijgt ie een mooi seiko horloge, maar deze gaan we nog samen kopen, want hij weet heel goed wat hij wil en dan kom ik misschien wel met de totaal verkeerde aanzetten;)

3. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Natja: Leuk, veel plezier! Hoe oud ben jij eigenlijk?

4. huppel77

huppel77 Lid

23 mei 2010
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Dames,

Heb 10 blz bijgelezen maar veel weer vergeten. Krijg je als je niet zovaak op zp. bent.

Las iets over opvoeding. Nou wij gebruiken het woordje "nee" wel hoor. En hij weet donders goed dat hij iets niet mag, schut al met zijn hoofd voordat hij er aan begint. Ha ha verraad zich zelf !!!

En zag een schattig jurkje met stippen voorbij komen, echt leuk !!!
    Leuk he om van alles voor te bereiden voor de eerste verjaardag !!!

Bij ons alweer bijna een week geleden. Maar goed dat hij deze week niet jarig is. Sem is al vanaf zondag ziek. Hoge koorts en hoesten, oorpijn enz. Gisteren maar even bij de huisarts geweest maar hij heeft gelukkig geen ontsteking !!!
    Vandaag gaat het weer iets beter koorts zakt en eet weer goed, gelukkig !!!

Voor iedereen een fijne dag ....

Groetjes Huppel77

5. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Ik ben 6 mei 33 geworden, er zit dus aardig wat leeftijdsverschil tussen ons.... nu hij dus 40 word klinkt het verschil ook weer zo groot:D

6. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Zo, benedenboel eens goed gedaan!
    Nog de vriezer en koelkast en dan kan het er weer even tegen. Dat laatste wacht ik nog even mee hoor. ;)

We gaan dit weekend trouwens naar Noordwijkerhout. 1 Nachtje maar hoor, maar idd nog even ertussenuit voor de drukte losbarst.

Debby, nog geen nieuws over evt ks. Over 2 weken weer een groeiecho.

Mama, balen van je man zeg! Hopelijk valt het mee. Hou je ons op de hoogte?

Lau, smsen wel? Wat een slapjanus. En hij heeft het misschien wel gesnapt, maar gaat jou dat natuurlijk niet vertellen. ;)

Natja, wat lekker een weekendje Rotterdam samen!

7. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Gaan jullie nog stemmen eigenlijk??

Ik ga straks even.
    En ik ga voor de VVD, alhoewel ik PVV op een goede 2 heb staan...

Jullie?

8. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Ik heb net al gestemd op het cda, pvv vond ik persoonlijk op sommige fronten toch wel ver gaan, maar dat is mijn mening:)

9. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Deb...ja echt een driftkop ja! Hij kan ook echt agressief zijn! Maar gelukkig wist ik dat allemaal vantevoren dat dat er wel in zat ;)
    Ik negeer zoveel mogelijk. als hij me bijv. slaat pak ik zn handjes vast en probeer hem afteleiden. ALs ik namelijk boos wordt wordt ie helemaal hysterisch. We hebben ook op aanraden van iemand 1 keer een kleine tik op de vingers terug gegeven. Maar dat werkt dus helemaal niet...meneer denkt dan natuurlijk dat het mag (logisch natuurlijk)
    Hij wil gewoon altijd zijn zin! Ik zit hier ook best wel eens met een jankend kind in de box omdat ie dat eigenlijk niet wil. Gelukkig maak ik me er echt niet druk om! Denk dat als ik niet was gewaarschuwd dat ik dat wel had hoor! Dan had ik gedacht dat het allemaal door mij kwam! Hahaha! Nu is het gewoon Steef zijn schuld! Hahaha!
    En ik heb hetzelfde met woordenwisselingen...daar kunnen wij ook wat van...en ik moet zeggen dat het stukken minder is en zelden als Finn erbij is. 1 keer wel gedaan en toen moest hij zo huilen dat we echt schrokken!

@Tam..owww beterschap meid! Hopen dat Danian alleen maar verhoging had en dat ie zelf niet zo ziek wordt als zn mama!

@Lau...heeft meneer de flapdrol nog terug gebeld of iets? (lees het al...jammer dan voor hem!) Want als hij dat al niet gedaan heeft is het zeker niet jouw schuld...dan laat ie zelf toch niets meer horen! sukkel!
    Wel fijn dat het zo goed gaat met Collin! Ik dacht dat Finn een vreetzak was...maar Collin toch ook hoor! Hahaha!
    Ow lees nu ook zijn reactie...nou wat een balhaar zeg! Lekker laten en geen aandacht meer aan schenken...prima maar helaaaaaaaaaas! Zo'n vent is Collin niet eens waard!

@STeph....lekker niks doen! Een boekje lezen..chickflick kijken ;) in bad met maskertje e.d. Zoooo ik zou me niet vervelen hoor! Hahahah!
    Oww lekker een weekendje weg...waar gaan jullie heen?

@Mama...oeeiww klinkt pijnlijk! Heb zelf ook zooooo'n last van mn rug! Precies de plek waar ik weeën had! Lijkt wel of het na de bevalling echt een zwakke plek is geworden! We hebben al een nieuwe matras gehaald maar nog wordt het niet beter.

@natja...owww ook al lekker een weekendje weg. Je bent wel in de buurt dan...kunnen jullie gezellig op Finn zn verjaardag komen ;) Hahahaha!
    Wel leuk dat ie het met jou wil vieren...betekent toch genoeg denk ik heh?! Heb Steef vorig jaar een Seiko horloge gegeven...was hij ook erg blij mee...hij had er 1 maar die had ie al zoooo lang dat ie echt aan vervanging toe was. Heel fijn weekend alvast!
    Jij bent ook nog en jonge blom heh...je was ook echt jong mama...en ook nog zo;n moeilijk begin bij Nadal...respect hoor!

ik ga zo stemmen en ik stem op de PvdA of SP...ik twijfel nog een beetje...Steef stemt altijd trouw op de SP...maar die is dan ook lid van die partij.

10. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Natja: Ik dacht al dat jij geen 40 was, maar voor 33 zie je er ook goed uit hoor! ;)

Stemmen: Hier ook VVD. Ga vanavond even, ben nu aan het werk..

@Sarah: Oh wat herkenbaar, zo'n kleine driftkikker. En die heftige woordenwisselingen, ook herkenbaar haha. Maar idd niet met kinderen erbij. Soms tel ik de minuten af tot ze in bed ligt als me iets echt dwars zit hahah :D

11. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Rug: Het zijn die tussenwervelschijven weer waar hij last van heeft. Die drukken dan ergens tegen aan of knellen iets af, hij is nooit zo duidelijk ;). Hij is gelijk bij de therapeut geweest en moet maandag weer en dan moet het beter gaan.
    Het is eigenlijk gewoon een hernia, wss door alle klappen in zijn rug toen hij nog in de groei was met paarden zadelmak maken....

12. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Mijn nicht is trouwens al 10 dagen overtijd, ze hebben d'r geprobeerd te strippen gisteren maar het zat nog potdicht. Het mag nu wel geboren worden hoor, ben zooo nieuwsgierig :D

13. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Spannend mandy! Ze zullen d'r iig snel gaan inleiden. :)
    Hoeft je man niet geopereerd te worden dan? Of zit dat er met de tijd nog aan te komen?

Driftkikker.. Hier ook eentje! Hoewel ze de laatste week wel erg lief is! Als ik nee zeg is ze heel even boos en gaat zich op iets anders richten.
    Leek wel verdomd veel op het sprongetje van 11 maand.

14. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Ja hoop voor d'r dat ze toch nog zelf aan de gang gaat..

Geen idee wat ze precies willen doen, zolang het met die therapie nog goed gaat blijven 'we' het zo doen. Hij is natuurlijk nog jong voor zo'n operatie.

Esmee ook al een pittig dametje haha. Ja hier gaat het ook wat beter, misschien toch het 11 maanden sprongetje. Al denk ik dat het ook grotendeels karakter is ;).

15. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Steph, genoten van je vrije tijd?

@Mandy, dat is niet niks de rug. Hoop dat de therapie goed blijft aanslaan. En spannend voor je nichtje! Hier blijkt ook in de genen te zitten kreeg ik te horen van mijn man, au dat belooft wat straks. Alhoewel ik toch hoop dat het een sprongetje is haha, ben zo bang dat ik het niet goed aanpak en dat het uit de hand loopt ofzo.

@Aal, hoe was je lange werkdag?

@Lau, zo een vent ben ik liever kwijt dan rijk voor mijn kind als ik eerlijk mag zijn. Maar goed het draait hier ook niet om mij haha.

@Ilse en jolan, hoe gata het nu met jullie ventjes?

@Sarah, lukt het een beetje met die proef make-up en de voorbereidingen? Dus jij ook niet meer aan de pil, is dat voor een 2e?

16. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Hahahaha dank je:D

17. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Auwww dat klinkt behoorlijk pijnlijk

18. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Zo hee dan zal ze wel flink balen, weet ze al of het een jongen of meisje is?

19. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    zoo hier even lekker geshopt... was niet de bedoeling, maar tja..uitverkoop, daar kan ik niet tegenop :) gewoon wat lekker zomerspul, niets bijzonders verder!

net ook even gestemd, (sp), ben benieuwd wat het vanavond doet...

lau, goed gedaan meis, is een lastige keuze, maar een stabiele omgeving is veeeel belangrijker voor collin, goede keuze meis, natuurlijk is het wel lastig en zal het nog 100 duizend keer door je hoofd spoken, maar geloof me, collin zal je later echt dankbaar zijn! je hebt m heel veel pijn bespaard! knuf!

20. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Meiden alleen even ego sorry!
    Ik heb echt een rotnacht gehad, bijna alleen maar wakker gelegen en om 6 uur eruit. Op mn werk stond ik niet in de map, uitzend kwam niet, alleen op 7 bewoners, 1 val gevaarlijk en moest tussendoor ook nog even naar de bedrijfsarts en s middags te horen gekregen dat er grote kans is dat ik ontslagen wordt...:(
    Echt een kut dag dus!
    We moeten wel met zn allen niv2 gaan doen en dan gaan ze in augustus kijken wie er mag blijven en wie niet....we gaan er gewoon voor en hopen op het beste.
    De bedrijfsarts is heel bang dat ik een teurg val krijg omdat mijn geheugen en concentratie nog steeds heel slecht zijn dus ik krijg meerdere gesprekken met mijn LG en als het echt niet gaat dan kan hem altijd bellen, zodat ze meteen actie kunnen ondernemen en ik niet weer thuis kom te zitten, want ik wil dat zelf ook niet.
    Ben dus van 7 tot 5 weg geweet nu eindelijk een moment voor mezelf.
    Sorry voor het ego-en maar moest het even kwijt

Deel Deze Pagina