Vind je dat vervelend Marloes? Mijn nicht is ook nog steeds niet bevallen... Bij mij was het zeker niet overtijd hahah ik wil bij de volgende gewoon wel langer zwanger zijn, te vroeg is ook niet leuk
Pff van bankhangen word ik niet vrolijker van, heb zoooooooooooo een zin in chocolade en haring @Debby, ik ben er lid van maar reageer niet en dat ik PCOS heb is ook geen geheim maar dat we bezig zijn wel Hier nog 2 dagen en mijn prinsesje wordt een jaar, wat is de tijd gevlogen zeg. Vorig jaar op 9 juni begonnen de weeen en 11 juni beviel ik, heb met tranen in mijn ogen de babyfoto's van mijn meissie bekeken *zucht*
Ik ben met 41 weken bevallen en 2 dagen voor de bevalling was ik nog vrolijk aan het fietsen en boodschappen doen (en ondertussen de weeen wegpuffen) hahaha.
@hvj ik wil ook chocolaaaa hahah nog 2 nachtjes..gaat snel he Jason wilde er gewoon uit te weinig ruimte denk ik hahah ik was alleen nog maar buik
hm interessant, die verkiezingen heb ff een paar foto's van Maximes feestje op mijn hyves gezet. ben benieuwd wat Collin gestemd heeft Oow mijn oma heeft op Maxime Verhagen gestemd. Ze wilde wel cda stemmen maar wist niet op wie, nou ja toen zag ze dat er nog iemand Maxime heet, haha!
Bij mij begon het 2 dagen voor de bevalling de weeen, maar op de dag dat ik moest bevallen was ik zoo moe dat de weeen niet wilde meewerken en ik opwekkers kreeg pfff wat waren die pijnlijker dan de normale weeen zeg en veeeeeeeeeeeeeel sneller achter elkaar (heb er 6 uurtjes aan gezeten).
wij ook nog niet hoor... ben al sinds ik zwanger wilde worden van bram van die hormonenrotzooi af......
@Aal, jij ook al. Het is dat ik het niet in huis heb anders was ik het nu aan het verschransen (schrijf je dat zo). Ja tijd is tijd dacht Jason haha. @Snieke ben benieuwd naar de pica's van je mannetje. @Mac, trusten en werk ze morgen.
@Steph: Dat was druk geweest in jouw buik dan. Een dreumes én een baby pfff @Sam: Haha alleen nog maar buik. Ik was een barbapapa, gewoon een grote ronde bal met een gezichtje .
@maaike slaap lekker ik mag van het weekend weer! @hvj ja echt balen dat we niks in huis hebben, maar zo maar even een boterham...En dit is gewoon puur omdat ik niet meer rook..zooo irritant!! Hahah mijn buik kon gewoon niet groter en toen dacht hij nou dan kom ik maar wat eerder
@Sam: Jason is gewoon zo relaxed omdat hij nog steeds aan het genieten is van aaaaalllllll die ruimte die hij nu heeft
@Sam: Ohja barbamama, dacht ff dat dat ras barbapapa heet Heb ik weleens verteld over die barbapapa droom???
@mandy hahaha ja nu je het zegt in zn kamer gaat ie ook van de ene naar de andere kant Oh ja dat kan wel hoor dat dat ras zo heet...maarrre die droom vertel!!!
@Mama..oeeww spannend van je nicht zeg! Het moet wel snel komen nu! Kan niet anders! Volgens mij heb je wel eens verteld over die droom...maar weet het niet helemaal zeker meer! @Steph...nou als dit een sprongetje is duurt ie hier al een maand of 4...hahaha! Hoe was je middag alleen? @Hvj...het lukt wel hoor! Vandeweek nog een keer wat proberen en kijken of dat het echt wordt! En dan volgend weekend het vrijgezellenfeestje! Ik heb trouwens een koperspiraaltje gekozen na de bevalling...ik kan niet zo goed tegen hormonen vandaar! Nog geen plannen dus voor een tweede...duurt ook nog wel even hoor! Druk zat zo @Sam...owww dat is weer een kutsituatie! Wel fijn dat je de opleiding mag gaan doen! Betalen zij het voor je? Dan heb he die iig in de pocket toch! @Deb...soms is het dat ook wel...maar ik doe verder niets heh...dat scheelt! Hahahaha! Maar ik denk dat het wel meevalt omdat ik het al verwachte...serieus in de buik was het al een druktemaker! Hahaha! Ik had echt verwacht van mezelf dat ik er om zou stressen....het zit me soms wel een hoog hoor! Maar meestal na zo'n aanval is ie zooooo lief en ik merk ook wel dat het hemzelf ook dwars zit! Bijv. als hij me helpt met stofzuigen...is ie helemaal enthousiast bezig met helpen...helemaal fier is ie dan ook. En dan drukt ie zelf perongeluk de stofzuiger uit...nou dan is het echt boos en gillen stampen en tranen zelfs! Het is gewoon zielig soms! Ik hoop maar dat het bij hem net als bij Steef rond 3 jaar helemaal weg s en dat ie rust in zn lijf krijgt. Steef is nu hardstikke rustig...dus daar hopen we dan maar op! Hahahaha! @Snieke...hier was het gelukkig nog droog toen we gingen stemmen...maar het is ook haast aan het einde van de straat dat scheelt! We moeten stemmen bij de Vrije School hier...hebben we gelijk Finn zn toekomstige school weer eens van binnen gezien! Oww...hier een stem voor de PvdA...en Steef SP...we hebben het verdeeld! Hahaha! Voor de PvdA ziet het er wel goed uit tot nu toe! Hopelijk blijft dat zo anders weet ik zeker dat ik nog meer een arme sloeber wordt aankomend jaar! Hahaha! Wat grappig van je oma...ik stem altijd op de 1e vrouw! Hahaha! (als ik de naam ken dan!) Hier zitten we ook verkiezingsuitslag te kijken...spannennndddd! Hopelijk pakt het goed uit en worden we hier niet nog armer aankomend jaar!