@Sam: Fijn dat ie lekker zelf aan het spelen is! We hebben een schema gekregen van de dietiste. Beginnen met 10cc halfvolle melk, ben benieuwd. Begin volgende week donderdag, na d'r verjaardag en mijn werkdagen..
Begrijpelijk meid, ik ga heel hard voor je hopen dat het toch snel raak zal zijn! Gaat alles goed met het nieuwe huis?
@ Guusje: Minder dat je toch ongesteld bent geworden Hopelijk de volgende ronde meer succes @ Mandy: Hopelijk reageert Zoë er goed op @ Stephanie: Lekker hoor zo lang uitslapen hoop dat Danian dat ook ooit nog gaat doen, maar nu ben ik al blij met 6.00 uur Danian wil geen brood eten vandaag. Vanmorgen nog geen hele boterham en net wilde hij helemaal niks terwijl hij normaal wel 1 boterham eet. Fles heeft hij wel op. Het zal wel weer een fase zijn.
Of het warme weer misschien.. Dat ie meer dorst dan honger heeft? Esmee eet ook wel eens slecht brood. Prima, dan maar een fles erin.
Hoi lady's, Pff ben maar ff op bed gaan liggen van de vermoeidheid en hoofdpijn, vanochtend 2 uurtjes gesport en boodschappen wezen doen. Daarna samen met mijn uk geluncht, haar op bed gelegd een half uur geleden maar hoor haar nu nog steeds vanuit haar kamer. @Mandy, spannend hoop dat Zoë er goed op reageert. @Guusje, nogmaals een dikke knuff lief. @Aal, heerlijk uitgeslapen. @Lau, aah die arme Collin. Een tandje onderweg of buikgriep? @Snieke, beterschap meid.
Hier zou het volgens buienradar ook moeten regenen. Helaas.... Anders had ik er even in gaan staan. Even afkoelen. Iemand een ticket naar de noordpool voor me? Zou graag even in een iglo zitten.
Hey juni mama's Hoe gaat het met jullie? Ik heb een lange tijd niet meegeschreven, druk druk druk Maar op hyves zie ik wel mooie foto's voorbij komen van de kleintjes.. Wat worden ze al groot zeg Wil even met jullie delen dat ik zwanger ben van de 2e We zijn helemaal happy.. Volgende week dinsdag de 1e controle bij de gyn, blijft spannend!! Groetjes..
Hahaha ja ik ga zo wel boodschappen doen, denk dat ik daar dan maar even naast de iglo ga zitten. Ze zullen een beetje raar kijken, maar daar heb ik lak aan.
@HvJ: Je bent wel aan het tobben met je gezondheid hé @Smiley: Gefelicteerd met je zwangerschap! Kijk je foto's op hyves wel eens, mooie meid is Adelisa