~juni 2009 mama's; deel 4!!~

Discussie in 'De mama's' gestart door marloes80, 28 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

super zeg!!!!

2. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Mijn nicht is eindelijk bevallen! 4016 gram, best een flinke dus, maar dat mag ook wel met 11 dagen overtijd haha. Alles gaat goed met mama en kind :)

3. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Leuk, een broertje of een zusje voor Adelisa!!!!

GEFELICITEERD

4. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Wat een opluchting zal dat zijn voor haar!

5. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Dan jullie wel, ja in febr. uitgerekend..

mama: dank je wel, jouw meid mag er ook wezen hoor :) Enne gefeliciteerd!!

6. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Fijn!

Maarehhh.. jongen/meid? naam?

7. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    smiley gefeliciteerd!

mandy gefeliciteerd met je nicht!

Emma is een drukte makertje vandaag. Is de hele dag aan het oefenen met los staan. Het lukt nu ongeveer een halve minuut achter elkaar ofzo... mama vindt het maar eng ;)

8. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Debby, wat knap van d'r!

9. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Mandy, gefeliciteerd met je nicht. En idd het is de laatste tijd steeds op en neer met me.

@Smiley, gefeliciteerd met je zwangerschap.

@Steph, ach geef de hormonen maar de schuld als mensen vreemd kijken hihi.

@Debby, spannend joh en knap van Emma.

10. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Anouk...oww balen meid! Ik ga deze ronde gewoon weer heeeeeeeeeel hard voor jullie duimen!
    Schiet het al op met jullie nieuwe huis?

@Lau..oww herkenbaar! Finn is bezig met zn kiezen en die heeft dus serieus bijna elke dag zo'n luier! De wasmachine kan het gewoon niet bijhouden haast! Hahaha!
    Hier zijn ze alleen niet zuur maar ze stinken we ENORM! Hahahaha!
    En het erge is...alsof ie het weet grijpt ie lekker naar zn piem en lekker lenig met zn voeten naar zn kont zodat ook nog eens heel de commode en waskussen onderzitten!

@Sam..hahahaha dat is zo! Is het toch nog ergens goed voor...zonder geld zitten! Het verbroedert iedereen! Hahahaha!
    Op zn eigen kamer...klinkt leuk heh! Haha! Vermaakt ie zn eigen naturlijk wel in die grote ruimte! Zn kamer is echt mega!

@Mama...oewww spannend! Hier zitten we nog steeds te wachten op de data voor de provocatie...beetje jammer!
    Heh....wel wat meer info hoor...over het kindje van je nicht..dit kan natuurlijk niet! Jongen meisje?? Naam??? Hahahaha!

@Deb...zooo klein waaghalsje dus! Enne...zelf rustig blijven heh...hartaanvallen zijn niet nodig ;) Hihi!

@Smiley...gefeliciteerd meid!

Nou ik werd vanochtend gelijk een beetje moedeloos...kan straks mn school niet eens gaan doen ivm de financieën.
    zorgverzekering en eigen risico zal ook wel binnen no time door het dak vliegen nu...helaaaaaaaaaaaas!
    Als de rijke mensen het maar goed hebben heh...dan is er niets aan de hand!
    Maar goed...vroegaaahhh hadden de mensen het nog altijd slechter als nu (zegt mn oma altijd :p)

Boodschappen voor Finn zn verjaardag gedaan net...was verbaasd hoe weinig dat ik kwijt was...heb niet al te veel gekocht...maar beter dat dan veel weggooien!

Nog steeds geen ander werk....heb de afgelopen twee weken denk ik 20 solli's gedaan...en van 1tje heb ik nu een reactie dat ik afgewezen ben. Ik snap ook echt niet waarom.
    Bij de Action was het...staat er dat ze mijn cv hebben bekeken en dat er iemand anders was wiens cv beter bij de functie paste..
    Is dat dan iemand die helemaal geen hersens heeft....ik snap niet wat er mis is met mijn cv...Ben ik juist te goed dan? Word daar ook een beetje moedeloos van hoor!
    Het heeft straks geeneens nut meer om te gaan solliciteren omdat ik naar school wil...(als dat allemaal door kan gaan)
    Heeft 1 van jullie niet een baantje voor me in de aanbieding?

11. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0

jee.. dat is k.. zeg! 20 solli's is idd een hoop!
    als je wilt kan ik wel is naar je cv kijken, ben erg goed in het "pimpen" so to speek van cv's hahahahah, misschien is dat een idee?

ik hou mn ogen open voor je en zal ook straks is even actief zoeken!

12. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    en via het uitzendbureau trouwens?

13. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    @ Smiley: Gefeliciteerd met je zwangerschap!!
    @ Mama: Gefeliciteerd met je nicht
    @ Sarah: 20 sollicitaties is idd wel veel en dat je dan maar 1 reactie krijgt;)
    Ik had er ook 10 verstuurd en heb van 2 een reactie gehad, maar ik heb nog tot eind augustus, want dan stopt mijn ziektewet.
    Hopelijk gaat het snel beter
    @ Debby: wat goed van Emma kan me voorstellen dat je het eng vind, maar ja het hoort erbij
    Ik heb nu hoofdpijn en last van mijn nek en schouders niet fijn:(

14. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    sarah wat balen meid... krijg je dan geen stufi dan als je straks gaat studeren? Ik hoop echt dat het door mag gaan... en werk sja is lastig ik woon te ver weg voor je maar hier in de buurt is ook niet veel werk...

o en voor finns verjaardag... kom op meid, het gaat er toch niet om dat die mensen zich vol kunnen vreten! Een kopje thee en een bakje chips moet ook goed zijn hoor. Het gaat erom dat iedereen deze mooie dag met je mannetje wil vieren!

15. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Danian is zo jengelig vandaag.
    Wil helemaal niks wou ook al geen fruit:(
    Warm eten wordt het dan helemaal niet ben ik bang.

16. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @mandy gefeliciteerd hoe heet de kleine en is het jongen/meisje??

@smiley gefeliciteerd!!!!!!

@hvj beterschap voor jou:)

@sarah haha ja hij vermaakt zich prima daar heerlijk hoor zo een eigen kamertje en idd hij ook wel groot:)
    Pfff rot he slecht in de centen zitten en je dan nog eens rot solliciteren en niet aangenomen worden!!! Ik ken het...(van een paar jaar geleden) Wat raar joh bij de Action, je zou toch verwachten dat ze daar altijd wel mensen nodig hebben. En 20 sollicitaties zijn er ook wel echt veel..

@tamtam miss combi van warmte en doorkomende tandjes?

@laura nog alles schoon kunnen krijgen?

17. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Heeft iemand een tip tegen gillen?? Jason was er een aantal maanden mee gestopt maar gilt nu gewoon voor de lol of als hij zn zin niet krijgt..weet ook niet wat ik mee aan moet. Negeren doen we al maar hij blijft door gaan..

Zo en nu maar even koken.

18. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Sue...als je me je mail adres geeft stuur ik mn CV!
    En uitzendbureau...heb ik eigenlijk nog niet geprobeerd...dat raadde ze bij het UWV af omdat ze toch dezelfde vacatures hebben ofzo. Snapte het zelf al niet helemaal maar goed.
    Misschien slim om toch maar te doen!

@Deb...ik krijg wel stufi gelukkig! Maar alleen als de kosten (ongeveer) blijven wat ze nu zijn kan ik het betalen. Niet als bijv. de zorgverzekering ineens veel duurder wordt.
    Maar dat zijn msschien wel pas problemen voor later!
    EN je hebt ook gelijk over Finn zn verjaardag! Gelukkig krijgt ie wel gewoon een mooi cadeau waar ie heel lang iets aan heeft (een zandbak) Het komt ook wel goed allemaal...alleen eens in de zoveel tijd komt alles zo op me af en krijg ik allemaal doemscenario's...zoals dat we ons huis uit moeten...of dat de beesten weg gehaald worden omdat we geen geld hebben.
    enz enz...
    Kan heeeeeeeel erg panieken dan! Hahaha!

@Sam..als je de gouden tip krijgt wil ik hem ook! Hahaha! Hier een gillende keukenvent! Hahaha!

Sta net mn haar te verven...Finn slaapt altijd 2 uur in de middag...en precies nu niet....heb dus overal verf op mn gezicht...mn rug...
    Hij was aan het janken niet te geloven! Nu is ie rustig..maar ik moet nog uitspoelen...ga de gok maar wagen en hopen dat ik mn gezocht schoon krijg...anders loop ik ook mog eens voor lul! Hahahaha!

19. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @sarah weet niet of het echt zo is hoor maar ik heb ooit gehoord dat uwv dat zegt omdat ze zelf geld krijgen voor die vacatures ofzo en als jij naar het uitzendbureau gaat en daar een baan vindt verdienen zij er niks aan maar ik weet dus niet of het klopt!

20. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Toen ik zelf werk zocht paar jaar geleden ben ik niet via cwi/uwv gegaan ik kreeg alleen maar schoonmaak werk en ze wilden niks anders zoeken. Ben toen zelf op zoek gegaan en uiteindelijk dus bij mn huidige baan terecht gekomen

Deel Deze Pagina