Nou groente wou hij ook niet zelfs toetje niet helemaal en die wil hij altijd. Fles gegeven maar heeft hij ook maar 50 cc van gedronken.
hai meiden! Alles is schoon gelukkig, op 60 graden en inweken en voorwas Ik denk dat t van de kiezen komt.. zitten er 4 + een hoektand die ik zie.. maar nog niet door zijn. Ook heeft ie weer hele tijd tussen 37.5 en 38.2 En hij wil NIKS maar dan ook echt NIKS eten.. alleen zijn flessen eet ie (drinkt ie).. maar zelfs koekjes en lekkere dingen slaat ie af.. En na vanmorgen nog fijn 4 van die heerlijke luiers (gelukkig maar 1tje die nog doorgelekt was) gehad.. de geur is wel uit t kamertje, lekker gelucht vandaag! @sarah, ik verschoon hem niet eens op t aankleed kussen, gewoon op de grond, en daarna de dweil erover heen haha! is zo zinloos anders! Balen van die sollicitaties, erg he! Ik ben ook afgewezen bij de action, en bij de mc donalds, en bij de AH! waarom stond er niet eens in! Ik heb sinds 1 januari 95 sollicitaties gedaan... en denk dat ik 20 afwijzingen heb, 8 sollicitaties, waarvan 6 niet aangenomen 2 af moeten ketsen om tijden of salaris. en de rest gewoon niks van gehoord of alleen een (standaard) bevestigings mailtje en verder niks! Echt vind het belachelijk! *knuf* @sam, fijn dat je lekker geslapen hebt en jason lekker speelt!! @smiley, jeeeej zwanger! gefeliciteerd!
Zeer herkenbaar dat niet eten. Liga wilde hij alleen wel. Dan zal er bij Danian ook wel iets van tandjes aankomen.
uitzendbureaus heeft vaak wel werk voor korte periodes (dus 2 weken, dan weer een opvang voor zwangerschapsverlof etc) en het uwv wil natuurlijk dat je geheel aan het werk komt, maar ivm school (en de aankomende zomervakantie) en dat mensen daar oplossingen voor moeten vinden is het zeker wel een goede optie hoor! ik pb je mijn mail adres even!
@bloem, via uitzendbureau heeft voor mij geen zin, ben ik mijn uitkering kwijt, en niet verzekerd van inkomen
Het is een meisje, dacht dat jullie dat al wisten omdat ik laatst al had verteld dat het een meisje zou worden. Schandeeee dat jullie dat niet allemaal onthouden! Ze heet B.elle (even met puntje voor de googlelaars ).
Oh meiden even een vraagje, weet iemand hoeveel ze mogen van normale melk?? Ik geef nu elke keer een fles van 200 cc maar mag het ook meer en hoeveel op een dag?
@Deb: Wat knap van Emma! Ik houd m'n hart ook al vast met dat los staan en dan proberen ze nog niet eens te lopen . @Sarah: Hopelijk kunnen jullie ook snel provoceren en is hij niet allergisch meer! Lijkt me echt heerlijk als ik niet meer alle etiketten hoef uit te pluizen. 20 sollicitaties en nog niks, balen zeg . Als je wat dichterbij zou wonen zou ik mee zoeken, maar iedere dag op en neer naar Den Bosch zie je denk ik niet zitten hé @Tam: Misschien idd tandjes, hopelijk gaat hij snel weer eten. Kun je zo moedeloos van worden dat niet willen eten. @Sam: Helaas geen tips tegen dat gillen. Naja oordopjes voor mama of ducktape voor Jason @Lau: Arme Collin, 4 kiezen en een hoektand. Zal wel flink zeer doen. @Jolan: 18 uur, pfff. De volgende komt vast uit zichzelf met precie 40 weken binnen 5 uurtjes . @Sam: Heb even de foto's gekeken, ziet er mooi uit joh! Dat behang in je woonkamer is helemaal mijn smaak