We zijn nu écht toe aan een groter huis. Arm kind loopt steeds overal tegenaan met d'r loopwagentje. Is ze heel enthousiast aan het stappen, BOEM tafel, omdraaien en weer verder, BOEM muur. Zo leert ze het nooit
mandy misschien voor de deur oefenen uitzendburo: ik ben via het uitzendburo bij mijn baas gekomen. Daarvoor had ik altijd tijdelijke baantjes van een paar maanden maar ik werd altijd langer gevraagd, dus zat ik dan weer een jaar daar, dan weer 8 maanden daar met hooguit 2 weken er tussen en dan liet ik mijn vakantiedagen uitbetalen. Uiteindelijk bij de bank terechtgekomen en kreeg na een half jaar een jaarcontract en toen nog een en nu vast. Werk er al weer 5 1/2 jaar...
zo meiden... Ben begonnen met mijn thuiscursus.. Praktijk diploma Boekhouden.. hij was al een paar weken binnen, maar kon er de kracht nie voor vinden. Maar ben net vol goede moed alles in de mappen gaan stoppen. en heb gelijk de 1e les gedaan, en huiswerk opgestuurd. En nog 2 lessen de stof gelezen (zat geen huiswerk bij) Goed bezig al zeg ik t zelf! @mama, leuke naam!
@marloes en mandy thnx @mandy hahaha ik heb al oordoppen voor het gesnurk van Sven dus komt mooi uit Dank je, we zijn er zelf ook heel erg blij mee! Aaagh arme Zoe, hopelijk snel een nieuw paleis! @laura goed bezig meid!!
@Deb: Ik hoop dat je beneden voor de deur bedoeld en niet hier op de 5e verdieping . @Lau: Goed bezig, volhouden!
welterusten! Collin slaapt al sinds 18.30 (eindelijk weer is, laatste dagen was t niet voor 21.00!) En hij had al 2x geslapen overdag van 8.30 tot 9.30 en van 13.30 tot 14.30 heerlijk zon rustig avondje voor moeders! Heb heerlijk schoongemaakt, aan de cursus gezeten, en gesolliciteerd (thanks bloem) Tot morgen lieve mama's!
@Sam...ow nou wie weet zeggen ze het idd wel daarom! Lekker is dat! Zou het niet eens erg vinden om tijdelijk in de schoonmaak te werken...het is nog maar voor 2,5 maand ofzo! (als ik de toets haal dan...hahahaha!) Heb net je foto's gezien! Ziet er errrugg mooi uit! Hou wel van zulk behang! @Lau...Finn blijft echt niet liggen op de grond! Hahaha! Dan zouden zelfs de muren onderzitten denk ik! Hahahaha! Kut heh...geen werk...ik ben nu zelf op een punt dat ik zelfs werk aan zou nemen wat heeeeeeeeeel erg slecht betaald...of maar voor 10 uur is...dat ik iig iets krijg! mn verjaardagsgeld is echt bijna op nu... Zoooo goed bezig moeders! Het wordt nog ooit wel eens wat met ons Ga vandeweek toch maar even langs het uitzendbureau dan...er zitten er hier alleen zooooo veel...zou het nog uitmaken welke? @Mama...oww ja dat had je gezegd! Owwww Zooooo'n mooie naam! Dat had ik echt op 1 staan (nog steeds wel) voor een meisje! Supermooi! Den Bosch is idd wel ver! Hahaha! ik ben wel al buiten Dordrecht aan het kijken...deed ik eerst echt niet..maar nu moet het wel! @Deb...Zo kan het dus ook idd! Wat heb jij eigenlijk voor opleiding gedaan? @Sue...je zou een bedrijf moeten opzetten jij..."Hoe help ik kansloze moeders aan een baan" Hahahahhaha! (beetje zelfspot voor mezelf met dat kansloze mag wel toch???) Thnx voor de tips! En jullie heeeeeeeeeeeeeeeeele fijne vakantie! Nou ladies...ik voel me toch raar! Heb al heel de week rugpijn en serieus voelt het zo als tijdens de bevalling (okeee....veeeeeeel minder pijnlijk natuurlijk...niets kan erger zijn dan die rugweeën) En nu legen mn darmen zich ook nog een vreselijk! Heb kramp niet te geloven! En echt waar...precies zoals vorig jaar op deze datum! Zat nu geloof ik zelfs in het ziekenhuis met harde buiken en toe ik thuis kwam liep ik ook helemaal leeg! Hahaha! Zou mn lichaam zich alles willen herinneren ofzo? Hahahahaha! mn lijf wordt er ook emo van! of ik heb wat verkeerds gegeten met Finn samen..hij is ook al heel de avond huilerig en wordt steeds wakker...maar goed...het kan natuurlijk ook dat hij zich nu herinnert hoe vreselijk krap hij zat vorig jaar! Hahahaha! Slaap lekker allemaal!!!! Oww...morgen ochtend komt mn schoonzus...gaan we samen koekjes en cupcakes maken voor Finn zn verjaardag...en misschien heeft ze zelfs de taart al bij zich! Spannennnnndd! nog twee nachtjes!
@Lau: Lekker zo'n avondje voor jezelf. Heerlijk schoonmaken, wat is dat??? Ik ken alleen vervelend schoonmaken haha. @Sarah: Ja ik vind het ook een leuke naam! Wat vreemd, hoop niet dat ik weer een 3,5 uur durende wee krijg maandagavond haha. Wel gek dat het in je rug zit en niet in je buik, daar krijg je meestal buikpijn als je wat verkeerds gegeten hebt toch?
Nou ik heb gewoon al weer heel de week last van mn rug...met de nieuwe matras is het nog niet echt veel beter geworden...denk dat ik maar ff langs de HA moet gaan eigenlijk...maar daar heb ik dan weer geen zin. Ik ben zo iemand die voor zoiets naar de HA gaat namelijk! Hahaha! Enne....het is al opgehouden de buikpijn...het is eruit en gelijk nergens meer last van! Hahahaha!
@Sarah: Dan kun je gezellig naast A. gaan liggen, die vergaat ook van de pijn in zijn rug. Hij loopt nu weer bij zo'n therapeut en na een paar behandelingen gaat het dan weer beter. Denk dat het niet goed is als je gewoon door blijft lopen, zeker niet omdat je Finn ook regelmatig moet tillen en dat is ook geen lichtgewichtje
sarah ik heb havo gedaan en een interne opleiding van mijn werk gevolgd en daarna externe opleidingen via mijn werk gedaan. Wat grappig dat je je precies zo voelt... maar gelukkig is het nu over!
Goedemorgen, @ Kuide: Goed hoor dat je bent begonnen met de zelfstudie @ Sarah: Minder dat je zo'n buikpijn had gelukkig is het nu over. @ Mama: Leuke naam voor de kleine meid @ Sue: Fijne vakantie Danian werd vanmorgen om iets over 5.00 uur wakker en mijn man is er ff heen geweest en toen is hij weer in slaap gevallen zonder fles. Om 6.30 uur kwam hij toen. Ik breng hem zo weer naar de opvang en ga ik weer een paar uurtjes werken. Mijn man heeft gisteren mijn schouders gemasseerd, maar ik hem nog steeds erg veel last. Als ik in adem doet het pijn, maar ik kan de pijn niet echt uitleggen het voelt in ieder geval niet fijn.