@sarah ja ik woonde toen thuis dus ik had ook minder lasten en ik wilde een baan waar ik in kon groeien en wat aan had dus ja. En schoonmaken had ik daarvoor al gedaan en was ik wel beetje klaar mee Verdiende ook slecht trouwens, maar goed ik kon toen wel kritisch zijn zeg maar. @tamtam werkse
dan staat haar banner niet goed denk ik.... VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE 1e VERJAARDAG VAN JE KLEINE MEISJE!!!
weer een juni beeb 1 geworden dus? Bij deze dan maar weer! HVJ, gefeliciteerd met de eerste verjaardag van je meisje!
HVJ, gefeliciteerd met je mooie meisje!! Wij zijn net bij het CB geweest.. Collin is 79,5 cm en 12.0 kilo Hij werd HEEEEEL boos op de mevrouw van de prikjes.. maar daarna was t wel weer goed, maar ow jee als blikken konden doden!! Ze vond collin ook heel druk, en aanwezig (joh! hij lijkt op mij!) En hij is HEEEL snel.. ja ook dat wisten we al.. Hij liep heel goed voor een kindje wat pas 1,5 maand loopt zei ze.. propjes test was ook geen enkel probleem, en ze gokt dat ie linkshandig word (dat vermoeden had ik ook al, hij kan alles ook met rechts maar doet t liever met links) Verder schrok ze wel van hoe driftig hij word als hij zijn zin niet krijgt... tja.. heeft ie ook van mij...Maar vooral dat ie dan gaat huilen en zijn adem in houdt.. Maarja ik ben dat gewend, en blaas dan in zijn gezicht en hij gaat weer verder met ademen.. als ie pijn heeft en gaat huilen doet ie dat ook.. en ja als ie boos is ook.. Moest het in de gaten houden. (doe ik!) nou over 3 maandjes weer prikjes (dat zijn geen fijne hoorde ik, behoorlijke bijwerkingen 7-10 dagen erna )
@Lau: Fijn dat hij weer is goed gekeurd, hopelijk krijgt hij geen last van de prikjes. En Collin vlug??? Ik zie ook wel op tegen de 14 maanden prikjes, hoor van iedereen om me heen dat ze daar echt last van hebben.
Oké begin nu bang te worden dat ik dalijk een dochter van 2 meter krijg. Zoë was met de 11 maanden controle ruim 80 cm, dan is ze reusje Collin voorbij. Hoop voor d'r dat ze niet langer wordt als mij (1.80m) helemaal niet leuk voor een vrouw..
@mama, ja ik ook, coll heeft van deze vaak al wel wat last (koorts hangerig en dikke plekken op zijn benen) dus hou mijn hart vast!
@laura hihi ze vertellen je daar allemaal al dingen die je al weet. Oh wist niet dat die prikjes nog erger waren dan de laatste.... @mandy misschien heeft ze nu veel groeispurten en valt het straks weer mee? Is je man erg lang? Wij gaan zo ff naar Ikea, ik wil nu eindelijk eens nachtkastjes hebben en 2 lampjes erbij. We hebben nog een bon van mn schoonma dus komt mooi uit.
valt wel mee toch... ik ben 1.88 en vind dat eigenlijk wel heel fijn. heb je het wel eens uitgerekend?
hebben jullie deze al gezien... nieuwe clip van Jurk. ze hebben 2 versies gemaakt... YouTube - JURK! - NIEMAND - VERSIE 1 (loopt goed af) YouTube - JURK - NIEMAND - VERSIE 2 gaat over pesten
Hey meiden! Weinig nuttige info, maar wilde het even met jullie delen. We gaan volgende week hier kijken. Marktplaats.nl > Topmark Nijntje duowagen - Kinderen en Baby's - Kinderwagens en Combinaties Vond 'm wel schattig. Nu weer even poetsen terwijl ik hoest als een zeehond en over een uurtje lekker naar de kapper!
Marloes, hij is goed! Vond het liedje sowieso al erg goed trouwens. Jochie in het filmpje is om op te vreten.
@hvj gefeliciteerd heb vluchtig bijgelezen, maar geen tijd om te reageren verder.... gewerkt, boodschappen gedaan en zo bram ophalen bij zijn gastouder.. die heeft een feestje gevierd vandaag omdat 3 kindjes van haar t weekend jarig zijn... zo lief...
HVJ: Gefeliciteerd met de 1e verjaardag van je dochter!! @ Kuide: Collin is toch helemaal niet snel Danian moet woensdag zijn prikjes ben benieuwd hoe hij er op reageert. @ Stephanie:Leuke kinderwagen en succes bij de kapper @ Mama: Dan is Zoë idd wel lang. Dat red Danian echt niet die was 3 weken geleden 74,5 cm. @ Aaliyah: Veel plezier bij Ikea is altijd leuk om niet je eigen geld uit te geven. Heb net boodschappen gedaan en ga zo ff bank hangen. Moet om 16.40 uur naar de fysio voor mijn schouders. Denk toch dat ze goed vast zitten.