Hallo allemaal, Ben ik ook weer, ben een weekje op vakantie geweest en nu weer terug helaas.....bah wat gaat zo een week snel voorbij! We hebben het heerlijk gehad en Damien heeft ook volop genoten ervan! Hoe is het hier? Liefs Debbie
@Sam: Veel plezier bij de Ikea! @Marloes: Ik vond het juist altijd heel vervelend dat ik boven mijn leeftijdsgenoten uit stak. Nu vind ik het minder erg, maar het is nog niet handig met kleding kopen enzo. Ik dacht dat ze ook 1.80m zou worden, zijn manlief en ik ook. Hoe kun je dat uitrekenen? Clips: Vind het wel goed dat ze zulke nummers en clips maken, al wordt er maar één iemand door wakker geschud. @Steph: Ziet er goed uit die duowagen! @Deb: Welkom terug! Zo'n weekje vakantie gaat idd veel te snel altijd.
Als jullie allebei 180 zijn, dan wordt een meisje 178 (met een marge van 9 cm naar boven of beneden) Een jongen zou 191 worden, ook met marge van 9 cm Hier staan de mannen op 194 (9 cm marge) en een meisje op 181
@steph dat is nou wel een geinige duowagen! Hoe is het poetsen gegaan, veel plezier bij de kapper @marloes ik ga straks even kijken @debbie welkom terug @mandy dat is een mooie lengte toch
Wij hebben toch meer gehaald dan we dachten hahaah altijd bij Ikea. We hebben de 2 nachtkastjes die ik wilde, met 2 leuke lampjes erbij. Een heel schattig nachtlampje voor Jason wat heel goed bij zn kamertje past en ook een 'gewone' lamp. Verder nog wat kleine frutsels en natuurlijk die lekkere balletjes gegeten
Wat vinden jullie? We vieren Zoë's verjaardag zondag van 13.00u tot 16.00u dus maar 3 uurtjes, lang genoeg voor d'r. Dan heb ik natuurlijk gebak en ik wilde gewoon wat kaas, worst, nootjes en chipjes neerzetten. Voor die 3 uurtjes hoef ik toch geen toastjes en hapjes te maken?
Ik heb het niet gedaan, bij ons was het ongeveer dezelfde tijd. Als mensen taart op hebben dan hoeven ze vaak geen hapjes meer. Als je ook al kaas en nootjes heb zou ik het niet doen. Bij ons werd er amper van gegeten...
ik vier t van 13 tot 17. uurtje langer. ik heb gebak, en veel worst komkommer tomaatjes nootjes chips enz... maar geen toastjes en hapjes. het is een kinderverjaardag...geen vreetfestijn... haha zeg ik ik heb echt veel te veel gekocht... maar goed blijft veel over en hebben we komende tijd genoeg ik huis... hier komen ook een aantal mensen toch smorgens. moet zeggen dat hier ook best veel mensen komen...
Ohja vergeet bijna te vertellen dat we een heel leuk vierkant tafeltje ook nog gekocht hebben voor net geen tientje! Sven gaat hem schuren en verven voor Jasons kamer
geweldig ik zie een overbuurjongentje net 1 jaar geworden op deze houten loopdriewieler zitten lopen... Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.houtenspeelgoed.net/images/producten/14/306.jpg bram krijgt een houten looptfiets met 2 wielen...