Is bij jullie al iets oranje versierd? Wij hebben net even 3 vlaggenlijnen gehaald, ik hou dr wel van. En ik wil nog even een leuk shirt ofzo scoren voor als ik moet werken en Nederland moet spelen (beetje laat mee alleen hahaha)
let niet op het onkruid en mijn lege plantenbak/dode boom... er is hier een rupsenplaag en als die volgende week weg is dan ga ik nieuwe plantjes neerzetten...
thnx... het is een oud huis en de inrichting is nog niet echt ok we zijn aan het sparen voor een "volwassen" inrichting...
jammer... ja verkeerde dag gekozen maar anders zouden we het tijdens voetbal vieren... ook niet echt geslaagd...
He leuk van je deb, onze ouders wonen toch te ver weg dus wij doen niet aan vaderdag. Even kijken, misschien kom ik wel ff langspiepen met Maxime, is toch zo dichtbij! Maxime zijn voorspelde lengte is 1.93m. Is best netjes, in mijn familie allemaal lange slungels maar mijn man is niet zo groot.
ja ik vind van wel. Ik zal ff wat fotos plaatsen, let net op de rommel! De bank (ik vind hem echt spuuglelijk, ze hadden hem in de verkeerde kleur geleverd maar ze deden vet moeilijk...)
mooi hoor deb bram heeft oranje outfit, romper en shirt! zo de snoepzakjes voor de kids zijn klaar... voor als ze weer naar huis gaan