~juni 2009 mama's; deel 4!!~

Discussie in 'De mama's' gestart door marloes80, 28 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Bedankt voor de uitleg hahah, het maakt mij toch niet uit;)

Ik wordt altijd 2 weken na mn ei ongi, heb 2 dagen voor mn nod positief getest toen.

Marloes, ja wij hebben een twijfelaar, dus niet erg groot hahha. Maar we willen heel graag een boxspring, maar die krengen zijn nogal duur, dus moeten we even sparen. We willen ook een andere kast, die we nu hebben past er gewoon niet bij...(daarom staat ie ook niet op de foto;))

2. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    ons bed is lekker groot, 180x210... dus wij hebben geen last van elkaar 's nachts ;)

3. McGyver

McGyver Niet meer actief

twijfelaar lekker knus...
    wij hebben ook ene groot bed, heerlijk...

4. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ja maar jullie zijn allebei ook wel groot toch?
    Dit bedje had ik al voor ik Sven leerde kennen, dus op die manier maar meegenomen toen we gingen samenwonen. Hij had ook wel een bed, maar dat was echt een gaar en lelijk ding hahahaha

5. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    ik denk... temp natuurlijk al heel lang.. dat mijn eitjes best vaak bevrucht worden, maar niet blijven plakken en dan gewoon ongesteld word. In de maanden dat we er echt voor gingen was mijn temp altijd zoals hij nu is... met een mooi boogje omhoog en in de maanden dat we het veilig deden was het altijd heel grillig en op en neer...

6. McGyver

McGyver Niet meer actief

ik snap echt de ballen van zo'n tempkaartje...

7. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    marloes ik geloof je meteen.

Dit las ik net op een engelse site:

75% of eggs are lost within the first 14 days due to normal genetic damage or failure to fertilize

8. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    hahaha hier ook zo hoor

Bah moet morgen vroeg weer werken echt zooooo geen zin in...

9. McGyver

McGyver Niet meer actief

een paar nieuwe fotos op mijn hyves...

10. McGyver

McGyver Niet meer actief

werkse sam.. ik eindelijk voorjaarsvakantie, nouja vakantie, maandag werk ik alweer in mijn vakantie....

11. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    haha mac, om simpel te zeggen, het is goed als de temperatuur na het kruis (ei) hoog blijft... want als ie omlaag gaat wordt je ongesteld.

12. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    ik vind het tempen erg fijn en handig. Doe het dus ook als ik niet zwanger wil raken, om mijn onhandige en onregelmatige cyclus bij te houden.
    zit nu nog even te wachten op een leuke vip aanbieding...

13. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Leuke foto's maaike!

Ik ga er mee kappen..Nog heel even tv kijken en dan naar mn bedje..Ben bang dat ik anders morgen echt niet op tijd wakker ga worden hahaha

14. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    marloes je moet even een beetje stiekem reclame maken (zag dat je er al mee bezig was ;)) dan krijg je 5 dagen gratis... misschien willen er meiden hier ook wel voor de lol een kaartje aanmaken zodat jij gratis kan vippen...

Ik heb nog iets van 60 dagen. Ik had 90 dagen gekocht maar ik krijg steeds gratis dagen, terwijl ik echt niet weet wie zich via mij heeft aangemeld...

15. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    ja, maar ik krijg ze er dus niet bij... stom he
    ik had de vorige keer ook die 90 dagen. Vind het wel handig.

16. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    ik heb dus dit staan
    Referral ProgramInvites Left:44Accrued Free Days:30
    dus opgebouwde gratis dagen 30... maar ik weet niet hoe ik die kan activeren????

17. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hmmm marloes zou het zo zijn dat als je een vip lidmaatschap koopt dat je dan pas die andere dagen er ook bij krijgt?

zal ik eens proberen met mijn andere emailadres bij je aan te melden?

18. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    dit staat er:

If you have a valid paid subscription at the time of your friend's purchase, the free days will be converted into free VIP days. If you are not a paid subscriber at that time the free days will be converted to free trial days.

19. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    ja is goed

20. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik denk dat het niet kan, dat ze je ip adres hebben of zo:

Unfortunately your request for membership could not be processed favorably at this time.

If you have a friend who is already a member you may want to ask her to invite you using the FertilityFriend.com's referral program.
    NOTE: This is not an error, please consult Membership Policy for more information. In addition please review the following important notes:
    If you have lost your password or if you never received it, please use our Lost Password form to retrieve your login information. Make sure to verify your SPAM/Junk mail setting before doing so to ensure that our email will not be incorrectly deleted.

If you have lost your password and have also changed email address since you registered, please use our Change Email form to retrieve your login information. Scroll down on the form to see the provision for lost password.

Please do not try to submit multiple requests as this will prevent you from getting and/or keeping a membership. We only allow one membership per person and per computer.

Note that both our Charting and Pregnancy sites use the same login information, you only need one account.

Thank you in advance for your understanding
    FertilityFriend.com

Deel Deze Pagina