ik ben een 'slechte' moeder..... ik kan niet tegen prutten met eten..... Toetjes etc voer ik dus zelf
hier mag bram ook regelmatig zelf eten, heerlijke zooi wordt het, maar wel erg leuk, en zo leren ze zelf eten... en ontdekken...
ontdekken kan ze op heeeeeeel veel andere plekken en tijdens het eten van haar brood, maar ik vind het niet nodig dat de vloer en de muur onder de spinazie zitten dan wacht ik wel nog een paar maandjes, dan leert ze het ook
Sue...hahaha...ja hij hangt er nu al uit! Hahaha! @Flut..Finn krijgt nog lekker een fles hoor...om een uur of 20.00 gewoon een fles van 210+8 Spannend van jullie huis! Dan wordt het dus echt een meeting! We hadden het er gisteren nog over dat het zo jammer is dat we jou nog nooit hebben gezien! Hahaha! (echt hoor!) @Tam...ow Finn zit ook echt boven die 300...hij krijgt twee flessen van 210+8 en een beker soja melk...en soms nog een soja toetje! Hahaha! Finn krijgt alleen zn opvolgmelk nog uit een fles (dat stinkt enorm en wil ie dus echt niet uit een beker) Maar al het andere uit een gewone beker en als ik lui ben uit een tuitbeker Finn eet al vanaf 7 maanden alles zelf...heb hem zelden gevoerd. Hij eet nu ook vaak met zn vorkje. Hij eet dus op een dag: twee flessen van 210+8 (waarvan 1tje met bambix 8 granenspul) 1 boterham met een beker sojamelk 1 koekje of iets met een beker thee fruit avondeten (als ie het lekker vind twee borden vol en zijn het saaie aardappels...bija niets ) met een beker drinken En dan dus een toetje of een ijsje of wat fruit. Brood lekker met zn handen hoor...doe ik zelf ook! Hahaha! @Lau..zooo dat is lekker wakker worden...lekker bezig je vader. Maar het is heus niet ernstig allemaal hoor! @Jo...ow balen! Dat is jammer van je 300,- Zonde eigenlijk heh...maar het is natuurlijk wel nodig! Heeft Niek deze week ook nog vrij? Lekker hoor!
hahahaha neeeee doe het me niet aaaaaaaaan Op vakantie vond ik het prima, maar hier thuis.... nee geen spinazie in de lampen, gordijnen en aan de muur!!!!!!!!
haha leuk zo'n meeting. Hopelijk begin volgend jaar woon ik een beetje dichter bij jullie in de buurt en kan ik ook lekker meedoen! wij hebben zo'n beaba potje, als je hem er dan een beetje verder naar achteren opzet plast ie mooi in het potje...
wa nee joh, de dochter van een vriendin krijgt die nog steeds met 2 jaar. Dus als ze hem graag wil hebben gewoon geven!
Maxime is er ook helemaal niet gek van. Gewone melk drinkt ie helemaal niet, 's ochtends wil ie nog wel een fles peuter groeimelk maar als ik dan thee zou geven zou ie het ook goed vinden. Maar goed ik geef hem dan s morgens melk voor de hoeveelheid zuivel. Hij drinkt wel fristi eventueel, of yoghurt na het eten maar voor de rest is ie geen zuivel fan.
@ Jolan:Leuk met z'n drieën zwemmen balen van de auto wij waren ook weer 500 euro kwijt Danian kliedert er ook lekker op los. We hebben in de kinderstoel al een vuilniszak gedaan zodat de bekleding niet heel vies wordt en op de grond is het zo schoon. We proberen het wel is met een vorkje maar dan haalt hij het eraf. Toetje geef ik ook liever nog zelf. Danian krijgt nu: 2 flessen 100 cc halfvolle melk bord pap 140 cc 3 a 4 boterhammen sap/water fruit 2 stuks soms meer. groente/aardappels/vlees/pasta bordje vol weet niet precies hoeveel. toetje. Liga/soepstengel
yeah kleine man wordt eindelijk wakker...en buiten regent het flink, dus lekker wandelen zit er niet in...
hier nog steeds aan het wachten tot de kleine dame wakker wordt...... lopen vreet blijkbaar energie ofzo