@jolan herkenbaar!!! Als hier mijn naam volledig wordt gezegd is er iets goed mis whaha @gaby eeeh gay??
hahahaha ik lig echt helemaal in een scheur!!!!! Ik was echt mega fan van de bsb. Geen enkel stukje behang was meer zichtbaar en al mn geld ging op aan bladen. ik heb zelfs voor de deuren van de arena, gelredome en ahoy gelegen snachts....
aaaah lief!!! hahaha ik had bij concerten nick op mn voorhoofd staan en dan zo'n kansloos bord in mn handen: NICK, STOP LOOKING FOR LOVE, HERE I AM!!!!
ja erg he dan was het bv : hey gay moet je wat drinken...... en dan zei ik altijd het is gaby....... me vader heeft het ooit veranderd in kees en sinds dien noemen bijna al mijn familie leden me kees hahaha
haha die foto's... ik was meer van Robbie Williams... maar geen posters ofzo. Wel concerten in Nl, Frankrijk en Londen...
Oh meiden, wat een heerlijk ouderwets gezellig avondje forummen Lekker met zn alle bekennen dat we kansloze fan waren van de backstreet boys
je spreekt mijn naam trouwens uit als keebie en ja leuk!!!! zo een avond forummen hahaha die andere hebben alleen maar een lul verhaal om bij te lezen whahahahahahahahahahah
Hahaha lache dit jeugdsenitiment!!! Ik ben maar 1x bij concert geweest. Schreef trouwens wel hele verhalen over ze en bakte een taart wanneer ze jarig waren