ja dat doet lieke ook, alleen appel dat is (was) echt eng hier. De rest eet ze prima zelf of in stukjes. ben zelfook als kind bijna gestikt in een appel
Appel durf ik ook nog niet aan..Ik zou dat ook nog door de blender moeten mikken! Maar Jason heeft ook nog niet zoveel tandjes dus kan ook nog niet zo goed kauwen. Jaah inspector gadget hhaa en Sinbad idd! Wicky the Viking Wij hebben veel van die liedjes gedownload lachen man. En Alfred J Kwak hahah
mooi! ik vind Yari/Jari ook leuk voor een jongen, maar wij hebben sinds kort een jongensnaam En bij Maxime kwamen we er maar niet uit, is een beetje een compromis naam geworden, maar nu zijn we er heel blij mee. Vooral positieve reacties, en de Franse schrijfwijze gaat ook goed. Omdat er ook meisjes schijnen te zijn die Maxime heten, maar dus geen last van
@Flutter, hoe reageerde Zoë op de appel? Knap dat je het weer probeert hoor. @Dr. Snuggels. @Snieke, veel plezier in Artis. Esmee heeft artis de partis. Die is zó leuk!
Oh hahah Hanson verschrikkelijk! Snieke leuk artis @steph ken je die niet, dr snuggels vliegt naar de regenboog toe... Ik ga Jason een broodje geven en dan gaan wij lekker zwemmen!!! Zo'n zin in
goedemorgen allemaal!!! zo ben pas net wakker hahahaha erg he!!! o kuide!! heerlijk laten gaan dus vannacht!! moet ook wel een kunnen hoor! je bent mama maar je bent ook gewoon nog steeds kuide en bah wat goor van die duif :S en oidd die teddyruxspin whahahaa ach arme collin ook nog eens de 6de ziekte het zit hem allemaal ook niet mee zeg @step zo esmee houd het vol zeg :O:O kleine slaapkop hahaha en lullige opmerking van je man die van mij heeft er ook wel eens een handje van. @ kinderziektes ik zoek het meestal wel op ook met lindsey gedaan ook met de waterpokken enz. want hoe ouder ze zijn hoe meer last ze er van gaan krijgen. althans opzoekken is een groot wordt maar als een kindje ziek is en ik zou er heen gaan dan ga ik ook gewoon hihi @flutterby spannend ben benieuwd hoe de reactie was op de appel ! wat had ze de vorige keer??? lindsey heeft het een tijdje van aardbeien gehad. @hvj jij ook een goedemorgen hahaha @snieke ja yari wilde mijn man heel erg graag hahaha dus dan maar als 2de naam hihihi en heeeeeel veel plezier in artis hoop dat jullie een beetje weer hebben weet je wat ook een erge band was Velvet ofzoiets hahahah en dan linda roos en jessica whahahahaha en calimero .. jij bent groot en ik ben klein en dat is niet eerlijk hahahaha
Tot nu toe nog geen reactie op de appel. Vorige keer zat ze binnen een half uur onder de rode vlekken en kreeg ze diarree. Maar ze reageert haast nergens meer op, dus denk dat het wel goed zit. Wacht alleen nog even met pindakaas @Snieke: Toevallig heb ik een nichtje dat Maxime heet, dus volgens mij heb ik in het begin weleens Maxim geschreven, sorry . Veel plezier in Artis! Hanson & The Kelly familie. Ieks nee! @Steph: Hoe is het met Stijn zijn darmpjes, al wat beter?
@Gaby: Ja dat doe ik ook hoor, het 'opzoeken'. Een vriendin van me kreeg de waterpokken pas toen ze 14 was en die was er zooo beroerd van.
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah neeeeeeeeeeeee zit ik lekker achter me lappie... naar tmf NL te luisteren komt dat galbakkie voorbij............. jordy van loon met toverbal! whahahahah hoe erg~!
gelukkig ben ik niet de enigste hahahahaha en wat een nare reactie van appels joh!!! hoop dat het beter gaat! yustin krijgt hier vanaf een maand of 7 al pindakaas