stelletje barbaren! haha hier ook met de handen. Ik snijd het voor Maxime wel klein want anders propt ie een halve boterham ineens in zijn mond.
snieke, oh herkenbaar..... lieke kan zo'n nijntjekoekje in 1 keer in haar mond proppen, dus die geef ik nu standaard in 2en
ik heb zo'n tweedehands fietskar gekocht, en ga morgen en overmorgen met mijn vader en Maxime 2 dagen fietsen, en een nachtje kamperen dus. Mijn man en moeder hebben een hekel aan kamperen, dus die gaan niet mee. Heb gisteren de kar geinstalleerd, zometeen ff schoonmaken en dan straks een proefritje maken. Helemaal leuk En vanmorgen kwam de makelaar voor de foto's, als het goed is maandag op funda! Oow en Maxime heeft een kies! Hij was al weken aan het kwijlen & zichzelf aan het onderpoepen, en ik dacht maar, wanneer komt die tand. Was het gewoon een kies!
ging dat wel met de kinderwagen? Wij hadden emma bewust niet mee, vond het geen doen met al die bruggetjes...
Wat leuk op de fiets op vakantie. Hopelijk is het weer wat mooier dan nu. Maxime ook al een kies vervelende dingen
Danian kan nu klakken met de tong zo leuk. En hij zwaait en zegt dan DA,maar dat doet hij alleen als hij er zin in heeft meestal onder het middag eten haha
altijd leuk maar 300 euro voor remblokjes en schijven is wel veel... denk dat je het ook wel goedkoper kan laten doen en als je het zelf doet ben je helemaal minder kwijt...
haha nou dat vind ik ook niet zo erg... (mijn moeder vindt dat trouwens ook vreselijk) Ik vind het wel minder als Emma dr hele kleding ondersmeert, kan ik haar weer omkleden. Broodje en fruit eet ze uit het vuistje, avondeten voor ik haar, een lepel snapt ze nog niet erg...
Oh gelukkig zijn wij niet de enige Tokkies die brood met de hand eten @Sarah: Ja ik vind het ook zo jammer! Hoop dat Zoë autorijden ooit wat leuker gaat vinden, dan kom ik gewoon af en toe jullie kant op hoor Zelf eten: Ligt eraan wat we eten. Soep, rijst, pasta en spinazie voer ik. Brood, aardappels en grove groenten eet ze zelf. Als ik weinig zin/tijd heb om schoon te maken voer ik dat ook . Toetjes krijgt ze even niet meer, daar moet ze steeds van spugen @Snieke: Leuk, een fietskampeervakantie! Weer eens wat anders!
uhm........ we hadden van te voren gevraagd of het te doen was met en kinderwagen. Iedereen zei: nou ... er zijn wel wat bruggetjes maar het is wel te doen. Ik zou het niemand aanraden, want het is niet echt handig. maar ik ben blij dat we het niet wisten, want ben blij dat we geweest zijn.
helaas zitten mijn talenten niet in het repareren van een auto hahaha. Nee hoor grapje, Ik ken helaas niemand die het kan doen.