zo berichtje staat op ht besloten deel en ja jolan best wel hihihi als ik avond dienst heb dan ga ik om 12.30 de deur uit kids wegbrengen en dan om 23.30 ben ik weer thuis (als we geen late opname of iets anders hebben)
@Flutter, ben er al heel lang niet meer geweest. Elke keer als ik je naam voorbij zie komen moet ik aan die heerlijke bosschebollen denken haha. @Gaby, fleurig/kleurig tuniekje leuk. Wat doe je als beroep als ik vragen mag? Ff kieken op het besloten forum, nee ben niet nieuwsgierig hoor haha.
en ik wil trouwens de opleiding mbo verpleegkundige gaan doen maar er was dit jaar geen plekje voor mij op het werk
Wát? Hebben jullie een forumdag of zo? Vandaag even 13 pagina's geschreven. Ik ga maar eens lezen. @topics: Iedereen moet toch kunnen schrijven waar ze willen? Zal me een rotzorg zijn, al zijn er 10 juni topics. @Mc, succes met de prikjes! @Emme, hoezo afgeslacht worden? Lekker je mening geven hoor. Fijne vakantie! @junijunkies, had nog nooit van dat topic gehoord joh. Gelijk de reden van het vele schrijven vandaag. Lekker zo'n soap, ga gelijk verder lezen! (En me gelijk melden bij de junijunkies? hahaha nee hoor flauw!) @Flutter, goed bezig! Onderwerp veranderen. Hier trouwens ook al een meisje met dezelfde fratsen als de jouwe vandaag! @Snoep van vroeger: Hmmm, zwart/wit, die kauwgom in een rolletje in zo'n bakje De volgende berichtjes 'trekt me de bek van samen' hahaha Zure snoepjes! Toverballen!! @Aal, fijn dat alles goed is gegaan bij de ka. Hopelijk werken de druppels snel en hoef je niet naar de kno arts. @Marloes, goed omschreven van het andere topic. Jammer, maar helaas. Hoe staat het met je cyclus/klussen/eitjes? Komt je NOD er alweer aan? @Eenzaam wonen, hier in het oosten is het ook heel alleen! Alleen mc woont in de buurt. @Hvj, wat knap dat je meisje helemaal los loopt!! @Mc, wat balen dat je nu alweer last hebt. Wel fijn dat je al weet dat zwemmen helpt. Kun je dat lekker gaan doen. Sowieso lekker om even gewichtloos in het water te zijn. Wat lief dat Bram z'n naam probeert te zeggen! @Baby voelen, Stijn voelde ik later omdat dit keer de placenta aan de voorkant lag. 12 Weken lijkt me wel heel vroeg om al wat te voelen, maarja alles is mogelijk natuurlijk. @Gaby, leuk! Ga ook even op het bf kijken. Zo, intussen is dochterlief ook wakker. Even kijken of manlief zo mee wil verf halen voor de muur. Eerst was ie limegroen, nu paars en wil weer wat anders. Weet nog niet echt wat. De rest van de kamer is lichtgrijs trouwens. Leverkleur of taupe of zo?
hahahaha meiden ik lach me rot hier! ik heb een "hondje"! yustin gooit telkens de bal weg en dan gaat hij erachter aan en dan pakt hij hem met zijn mond en komt hem dan zo bij mij terug brengen ahahahahahahaha
Danian is wat jengelig, dus ik dacht zal hem is temperaturen heeft hij iets verhoging 38,2. Hij eet ook minder goed, dus ik denk dat het tandjes zijn.
@Gaby: Leuk tuniek, ga zo ff op het besloten forum kijken! Je maakt wel lange dagen zo, lijkt me wel leuk in de verslavingszorg @Steph: Bordeauxrood en grijs is ook mooi.. @HvJ: Ja ze zijn echt heerlijk die bossche bollen, je wordt er alleen zo misselijk van als je een hele pakt!
@Gaby, leuk werk maar vooral zwaar lijkt me. Wat goed dat je een opleiding wil doen, hoop dat ze dit jaar wel plek voor je hebben. @Besloten forum, kan er niet op omdat ie zegt dat ik nog geactiveerd moet worden. @Steph, ik zou ook voor leverpastei gaan. Succes met uitzoeken. @Tamtam, wat zielig he als ze last hebben van iets. Hoop dat die tandjes gauw doorkomen. @Ziektes, lees vaak over de 5, 6 ziekte etc maar kan het ook zijn dat je kind ze niet krijgt?
@Flutter, denk dat ik manlief maar ga smssen dat ie er 1 moet halen na zijn werk. Nu de misselijkheid weg is, kan ik het hebben.
ow meiden echt! ik zat ff op me youtube account te kijken.... was meteen weer aan het snotteren hihihihihi bij dit filmpje YouTube - 2 jaar gelukkig met lindsey o zo mooi (al zeg ik het zelf )
oh wat kan mijn meisje toch heerlijk spelen. Ze loopt al een uur te tutten en komt af en toe kijken wat ik aan het doen ben. Ik kan tussendoor heerlijk catannen
Stoere vent heb ik, gewoon helemaal niet gehuild bij zijn prikken in zijn armen!!! 78 cm 9700 gram. iets afgevallen, maarja hij beweegt ook veel.. uitslag op rug en buik, al 2 dagen ze deed vaag over 5e 6e ziekte.... ff ha bellen schijnt niet goed te zijn voor zwangeren...
mijn werk is heel erg leuk maar voor geestelijk zwaar! lichamelijk valt het wel mee. en ik wil gewoon persee verpleegkundige worden hahahaha @tamtam wat zielig dat hij niet zo lekker is anders gewoon zetpillentje en een lekker ijsje @bosche bollen ik kan die dingen echt niet gewoon eten. zit altijd onder en met vork vind ik het geen doen hahahahahahaha gatverdamme flutter leverpastei op de muur hahahahahahahahhaa mjah op den duur wordt dat dan zo harig.....en groen/wittig whahahahahahahahahahahahha wat lekker jolan! yus is hier bezig om mijn huis in 1 grote chaos om te toveren hahahha