~juni 2009 mama's; deel 5!!~

Discussie in 'De mama's' gestart door marloes80, 26 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Zoë is driftig op het moment, niet normaal. Hoop dat ze snel weer gaat lopen, dan zal het wel weer over zijn. Ze heeft iedere keer zo'n 'ik wil niets en huil, sla, bijt en knijp de hele dag' fase voordat ze iets nieuws kan.

Het is echt vies weer hier, wat zal ik gaan doen vanmiddag?
    Misschien maar even een verplicht familiebezoekje, hebben we dat ook weer gehad. :D

2. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    en als ik het nu door een ander laat doen, wordt hij nu niet goedgekeurd, heb nog 2 dagen dan en dan moet hij opnieuw gekeerd worden, kost me dan nog meer geld..... toch?

3. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Jolan: Je mag hem bij mijn broertje brengen, maar dat is weer zo'n eind rijden voor een paar remblokjes..

4. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Als je hem binnen die 2 dagen laat repareren is er niks aan de hand volgens mij. Ik laat mijn auto altijd ergens anders maken, scheelt een hoop geld!

5. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    nee zou niet weten wat ;)

6. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Nou je hebt 2 dagen de tijd om hem te (laten) maken. maar ja als je het zelf niet kan is het al lastiger, reno weet altijd wel iemand te strikken om onze auto te fixen.
    Maar wat wij laatst hadden gedaan toen we een nieuwe koppelingsplaat nodig hadden was eerst rondgebeld wat het bij een ander kostte voordat ik ja zei...

7. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    jammer ;)

8. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Jo...hahahaha owww dan is Finn zn eetstijl ook niets voor jou! Hahaha! Die zit regelmatig van zn benen tot zn kruin onder! Hahaha!

@Snieke...thnx voor de tip!
    Gezellig als je dichterbij bent...geef je danook een housewarming! Hahaha!
    Oww heb je trouwens opgezocht in de supermarkt! Heb daar gewoon even op mn gemak staan te lezen! Hahaha!
    Von het erg leuk!
    Maxime doet wel echt alles in de volgorde die hij zelf wil heh?! Haha!
    Veel plezier met kamperen! LEuk!! ik wil ook wel!

Foto's staan op mn hyves! Het zijn er niet zoveel...want pas de laatste 10 minuten hebben we fot's gemaakt!

9. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Van oud naar jong en van klein naar groot :p

10. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    helaas hebben we al akkoord gegeven, maar voor de volgende keer is het wel iets om in de gaten te houden. Niek had wel zn vader gebeld en die zei dat het niet te duur was..... (niet dat die er verstand van heeft hahahaha)

11. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Oww jullie mogen trouwens vaker komen...Finn heeft heerlijk tot 9.15 geslapen! Dus mama is heerlijk uitgerust!

12. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Leuke foto van Sasha, Finn en Collin!

13. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Wat?? Laten jullie me 12 pagina's bijlezen??
    Ik moet zo even de dag doornemen voor de hulp (godszijdank) weer naar huis gaat en wil nog m'n dagboek op de site schrijven.

Manlief ligt even te pitten naast me. Arm werkpaard!

@Mandy, hier al even geen avondfles meer, maar lekker geven hoor! Waarom niet zou ik zeggen? Ze krijgt er niks van en als zij er lekker op slaapt lekker blijven geven. :)

@Debby, hoe is het er nu mee meis? Voel je je al wat beter?

@Emme, hoe is het daar in het verre oosten? En hoe voel jij je?
    Alweer 16 weken zie ik... Tijd vliegt!

@Lau, tijd voor een eigen huisje volgens mij! Voor jij je opa nog eens wat aandoet. ;)

@Jolan, fijn dat het zwemmen zo leuk was! Minder dat de auto afgekeurd was! :(

@Brood, 3 boterhammen in stukjes met een vorkje.

@Snieke, alvast heel veel plezier met je vader en Maxime!!

Wat een leuke foto van de kindjes!! Wat is Sasha ook een lekker meiske zeg! Om verliefd op te worden.

Zo en nu snel even naar beneden. Meer over het wel en wee hier straks op de babysite. ;)

14. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Ohneee ik stoot een glas sinas om op de verwarmingsombouw, is er helemaal tussendoor gelopen. Bah! Daar kan ik dus nooit fatsoenlijk bij. Gelukkig gaan we bijna verhuizen :D

Ah kind is wakker, even eten, brood met d'r handen ;) en dan maar even op visite...

15. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    als je dat behang nog hebt, zou je dat erop kunnen doen... kan gewoon!

16. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    haha ik ook...

ja de 2 laatste mag hij zelf doen

17. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    hier net zo dus... maar moet er ook bij zeggen, dat ik dus ook geen melk drink... brrrrrrr

18. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    hier ook gewoon brood met de handen eten hoor... Thom kan heel netjes eten, met z'n pink omhoog haha

Flutter... lekker laten plakken die sinas... gelukkig woon je niet op de begane grond..dus geen mieren.

19. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    hahaha leuk in de supermarkt staan lezen! Ben in het echt niet zo chique aangekleed hoor (en met rode lippenstift op NOT). Vond het wel leuk voor een keertje. Als ik dichterbij woon mogen jullie allemaal langskomen in ons nieuwe huis, we zorgen voor een onderhoudsvriendelijke vloer dus ze mogen allemaal zelf eten dan :D. En d'r kunnen 2 van die binkies in de fietskar dus dat kan ook :D

20. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    woensdag

Deel Deze Pagina