~juni 2009 mama's; deel 5!!~

Discussie in 'De mama's' gestart door marloes80, 26 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    leuke dingen op een baby foon?

2. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    idd ja, leuke dingen?? wij hebben geen babyfoon...

3. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    oh ja, Steph, zondag was mijn nod en werd netjes ongesteld...
    Ben nog niet gewend aan mijn korte cyclus. Etos pillen werken weer als een trein en cyclus was nu netjes 28 dagen ipv 50... dus klusweek even verschuiven haha

4. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    flutter heb je je babyfoon echt nog nodig? hier alleen de eerste 3 maanden gebruikt. Nu hoor ik Emma altijd!

5. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Ja er zit een terug spreek functie op, nachtlampje, slaapmuziekjes, thermometer. En dat is ook allemaal te bedienen vanaf de ouder unit. Hij zegt dat het handig is, maar volgens mij vindt ie het gewoon leuk. Hij wil altijd dingen met veel opties en knopjes :D

@Deb: Ja ik denk dat we die dalijk wel nodig hebben, ze slaapt dan aan de voorkant van het huis en de tussendeur is dicht. Trap is in de gang. En in de tuin zouden we haar zeker niet horen.

6. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Nu hebben we trouwens ook geen babyfoon hoor, die ik toendertijd heb gekocht heb ik bij mijn ouders neer gezet. Daar hoor je haar echt niet als de tussendeur dicht is. En als de tussendeur open is hoort zij ons en slaapt ze niet ;)

7. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    flutter, wat jij hebt bij je wagen heb ik ook bij die van ons. Hij loopt heerlijk en het is echt een super ding, alleen vind andere nu gewoon mooier. Maar wij hebben hem ook van mijn ouders gekregen.
    Vind jij je buzz fijn lopen? een vriendin van me heeft hem, en ik vond hem echt niet fijn lopen.

mc, jeetje wat een mensen zijn die doktersassistentes soms.......
    Fijn dat google bestaat :D

babyfoon, ik heb hem eigenlijk standaard aan staan. Zo hoor ik gewoon als lieke wakker is of nog slaapt. Zonder zit ik toch steeds te luisteren. Op woensdag geef ik hem altijd mee naar mn ouders, mn moeder is nogal doof en hoort haar anders echt niet. Eigenlijk zou ik er ook nog wel1 voor daar willen hebben. Maar dat is eerder voor het gemak Wij hebben trouwens deze Kijkshop.nl - Alecto Babyfoon DBX-88

8. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Jolan: Hij loopt op zich wel lekker, maar de Speedi loopt fijner. Het enige voordeel vind ik dat je bij de Buzz een klein en groot zitje krijgt. Het kleine zitje is heel zacht en echt een kuipje, dus als je een groot kindje hebt hoeven ze niet gelijk half hangend in een wandelwagen.
    Ja dat is de babyfoon die mijn wederhelft wil..

9. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Ik heb laatst de Mutsy slider geprobeerd en ik werd er hebberig van haha. En zitje kan 2 kanten op, kun je ook nog kiezen of je de grote wielen voor of achter wil.
    Naja zover is het nog niet hier ;)

10. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    oh echt joh, krijg je daar 2 zitjes bij. Dat wist ik niet! Dat is dan wel handig.
    Oh deze babyfoon is echt super. NOoit problemen mee en ik zet altijd het slaapliedje aan als lieke naar bed gaat.

11. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    maar dat kan bij de buzz toch ook? het zitje 2 kanten op?
    Ik heb de mutsy 4 rider

12. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Ja maar dan moet je het zitje verzetten. Bij de slider (geloof dat die het was ;)) kun je ook de duwstang verzetten.

13. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    oh ok, zo bedoel je :D

14. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    grrrr schooljaar is nog niet begonnen, maar ik heb nu al irritatie :(
    30 aug moet ik extra komen van 13.00 tot 17.30 voor een presentatie. Ik heb dan ook een verjaardag overdag........

31 aug infoavond en die avond heb ik ook een verjaardag........

zucht!!!

zo ben het weer even kwijt :D

15. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @babyfoon hebben wij ook niet maar zou wel handig zijn voor bij mn ouders...

@buzz die hebben wij ook maar geen 2 zitjes gehad..gewoon maar 1

@jolan dat is lekker balen zeg!

16. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @flutter, ziet er idd leuk uit die babyfoon, mijne heeft ook een terugpraat functie, en nachtlampje.. maar gebruik ik nooit.

@jolan, ow bah das idd klote.. :(

17. Kaardebol

Kaardebol Niet meer actief

zo pfffde kinderen zijn me hier toch ff onwijs druk!!!!!
    vliegen door de woonkamer heen een aan het gillen (ff wa8)

ben ik weer moest ff dochterlief van de salontafel plukken......
    nog een half uurtje en dan gaan ze lekker allebei naar bed hahaha

lindsey haar eerste dag op school in groep 2 is super goed gegaan!

@babyfoon die van ons is nu al 6 jaar oud en werkt nog prima :D

@ kinderwagen wij hebben een mutsy joey all grey 3 wheeler.
    probeer er een koper voor te vinden maar niemand wil... en anders schenk ik hem aan een kinderdagverblijf of ziekenhuis of iemand met weinig geld... hij is tenslotte ook al weer 5 jaar oud :D

@ jolan.. balen dat je er nu alweer irritaties zijn :( tijd voor vakantie hahahahahah

verder hier alles rustig zo maar weer opruimen hier... dat is ook echt een gebed zonder einde hoor! en morgen ook maar even naar de lidl want echt alles is op hier in huis hahaha

*gaat ff oordoppen zoeken*

18. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @gaby en is er al wat rust in je huis hihi

Jason wil zn laatste fles niet meer....nouja dan niet hahah we zien wel weer hoe het loopt

19. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @gaby, klinkt gezellig druk :p fijn dat t zo goed ging op school.. groep 2 alweer.. wat gaat t hard!

@aal, zijn er meer hier van t forum geloof ik die de laatste fles niet meer drinken, coll drinkt nog maar 1tje van 90cc... maar ook vaker niet dan wel...

Deel Deze Pagina