ja snieke wel ja Maar daarna kwamen er snel reacties. En het was maar een vraag omdat ik het even wil weten
haha nee hoor! hier blijven jij! bij wijze van verzoening heb ik je als hyve vriendje uitgenodigd. ow en je hebt me ook al geaccepteerd sorry maar ik word altijd een beetje melig van zulke "groepjes" / "wel of niet erbij horen dingen" vandaar de flauwe grap
Ik zit aan een donker biertje en heb net een cornetto achter de kiezen... (sorrie! hahaha) Woensdag streng aan de lijn. Jeetje wat heftig zeg! Wist ik helemaal niet. Bijzonder en een wonder dat Lindsey er dan nog wel is of niet?
Dankje! Ik zit hier gewoon te janken op de bank omdat er zo gedaan wordt! Ik heb nog nooit iets fout gedaan hier of iets negatiefs! En omdat te voorkomen ga ik er even tussenuit...en mag ik niet terug komen! Lekker dan!
wow meis! doe gewoon rustig meis je heb genoeg aan je koppie hoor!!! en neem gewoon je tijd (heb ik ook gedaan) lijkt mij wel leuk als je dalijk gewoon weer lekker komt meekletsen! *knuff*
sarah, ik begrijp je gevoel, maar ik weet ook wat je dwars zat/zit. Je moet wel nog hier blijven hoor meis. Ik denk dat het van iedereen vandaag gewoon een opwelling is geweest. Dat is niet leuk, maar laten we het elkaar 'vergeven'.
meis blijkbaar heb ik erover heen gelezen, dat je alleen dit forum bedoelde, sorry daarvoor misschien heb jij over mijn laatste berichtje naar jou heen gelezen! waarin ik ook geschreven heb dat ik je keuze ook zeker snap en je veel sterkte en succes wens!!! over finn zijn testen. ik heb je de dag ervoor nog succes en sterkte gewenst, en donderdag (en de hele week, zoals de hele maand) veel gewerkt dus ik kan niet altijd direct reageren, en heb er laten op gereageerd! ik bedoel het allemaal goed en van mij zeker geen messteek, zoals je zelf zegt! leef met je mee, maar heb ook mijn eigen dingen.... dikke knuffel (mocht je dit nog lezen)
Aw meis.. niet huilen.. bij de gedachten dat jij zit te huilen gaan bij mij ook de tranen rollen En je waagt het niet om niet terug te komen, ik sleep je persoonlijk terug naar hier En nu zonder gekheid.. je bent echt wel welkom hier hoor!
jij mag zeker terug komen, als jij daar aan toe bent, ik vindt niet dat er mensen niet welkom zijn, van mij is iedereen welkom! hoe klein of groot de groep ook is!
Wie heeft gezegd dat je niet terug mag komen dan? Ik kan me goed voorstellen dat je even afstand neemt. (en dat reageren heb ik me ook schuldig aan gemaakt.... ) Maar ik denk dat je het je allemaal veel te persoonlijk aantrekt door je hele situatie nu. Iedereen is hier gelijk en kan zichzelf zijn. Tenminste zo ervaar ik het, maar misschien is dat naïef. Enneh... dat geouwehoer over die twee topics. Waarom mogen mensen niet gewoon daar schrijven waar ze willen? Of dat nou in 1, 2 of 10 topics is. Lekker boeiend! Ik wens je in alles iig veel sterkte en succes en hopelijk kom je nog wel eens terug om wat te kletsen.
kleine man ligt nu zachtjes huilend in bed, weet niet of t in zn slaap is... zal zo is kijken, miss toch iets last van zn ene prik, waar ie nu wle hangerig van kan worden