ik ook niet (behalve toen ik zwanger was). Mijn pa was zelfs nog extremer, die heeft na de borst nooit een druppel melk gedronken! (en toch 1.95 m geworden)
ik ben ook al heel snel gestopt met melk drinken.... en scheel maar een goede 5cm met jouw vader... dus ja... ik kan me niet herinneren dat ik het dronk maar dacht dat het misschien wel eens handig kon zijn om calciumtabletten te gaan slikken ofzo... ben nu al weer 30+ 8)
meisjesmama's.... deze is zooooo leuk Retour tuniekjurkje (va.92) (S138-W11/Kelly/greymelee) | Kixx-Online Kinderkleding
Ben net bij het CB geweest om Danian te wegen en hij was gewoon weer 25 gram afgevallen. In de lengte was hij wel bijna 3 cm gegroeid. Hij weegt nu 9590 gram en is 79 cm ongeveer want hij wilde niet liggen
Hoeraaaaaaaaaa mogen we eindelijk praten over het brusje van Bram! @Marloes: Nee, maar wel wespen, ieks! Aaaah waarom laat je dat tuniekje nou zien? Ik heb weer een shopverbod haha.
Ik drink ook geen melk meer de laatste tijd, merk dat ik veel minder last van mijn buik heb als ik geen melk drink.
edit, donkerblauw... Name It winterjas (va. 74) (J115-W11/mine/venetianblue) | Kixx-Online Kinderkleding ben eigenlijk niet zo weg van die kraag, maar de rest vind ik wel heel leuk....
Marktplaats.nl > Complete babykamer (bed, kast en commode) - Kinderen en Baby's - Kinderkamer | Complete kinderkamers vinden jullie hiervan? edit: manlief vindt t niet mooi... ow en deze..... Marktplaats.nl > KOLONIALE Babykamer ( compleet en in prima staat ! ) - Kinderen en Baby's - Kinderkamer | Complete kinderkamers
ik vind het ook niet zo mooi... wil je een andere babykamer erbij? Geen peuterbedje voor bram? Sam heeft echt een heel handig bed... cotbed van bopita, ledikantje maar beetje groter en nu omgebouwd tot peuterbedje... Ik wilde voor Sam destijds eigenlijk een zwarte babykamer... meubeltjes dan he... iedereen verklaarde me voor gek... dus het werd toch wit