Ik heb er geen problemen mee. Jullie kletsen maar raak Het begint alleen bij mij ook wat meer te kriebelen door dat geklets, maar daar kan ik tegen.
haha ja ze wordt groot en dr haar blijft maar groeien... groeit alle kanten op... weet niet wat ik er mee aan moet...
nog niet... we hebben besloten nog even een paar maandjes te wachten om te kijken hoe goed ze dan loopt. Dan kunnen we altijd nog beslissen!
ik krijg zo vriendin op bezoek.. wel gezelli, maar als ze niet kwam had ik al ruim 30 min op bed kunnen liggen slapen....
Ik heb net gebeld met het UWV en ik kan gewoon nu al WW aanvragen. Als ze me bellen moet ik gewoon zeggen dat ik tot 30 Augustus nog ziekte geld krijg en dat ik nog niet weet of ik WIA krijg. Mocht ik dan wel WIA krijgen dat wordt dat gewoon verrekend.
hij is binnen en echt super leuk!! ik ben blij dat ik een maat 46 heb genomen want hij valt echt heel erg groot!!! ja normaal heb ik maat 48/50 maar het is helemaal leuk!!!!! ow dat jurkje van emma!!!!!!!!!!HELEMAAL GE-WEL-DIG!!!!!! wat een poppentje zeg! blij er achteraan bellen tamtam... ik ben zwaar bekend bij het uwv en ze zijn daar zooooooooo lax!!!! echt achteraan blijven bellen hoor!!! ik had het 2 jaar geleden! ik zou ook in aug mijn geld krijgen en kreeg het pas in november met terug werkende kracht! misschien vanavond lekker betijds naar bed mc! maar visite van je vriendin is ook erg gezellig!!! ik ga zo ff naar delft met de kids ff nieuwe schoenen halen ook voor yustin denk ik die heeft nu van die slofjes van de hema.. maar voor dalijk als het kouder wordt dan is dat denk ik niks ...
hey meiden!! @mac, fijn geen rare ziektes die gevaarlijk kunnen zijn voor jou, maar ook uitslag is niet fijn, hoop dat t gauw over is! Jammer dat je nu niet kan slapen @flutter, jaaaaaaa ze loopt meer dan 5 stappen! zie je wel... die loopt prima als ze straks naar school gaat @tamtam, goed dat je er achter aan gaat! duurt altijd wel even die WW aanvraag.. succes ermee! @gab, shopse en fijn dat de tuniek leuk is! en goed zit! @debby, wat een poppie!! prachtig jurkje.. sweet hoor! @hvj, hoest met je schoonzusje? @uhhh.. heb t gevoel dat ik iemand vergeet??? komt vast nog wel.. Hier net naar de ikea geweest met vriendinnetje.. heb een speelkleed voor Collin gekregen, super leuk voor zijn autootjes En gelijk even peuterbedjes uitgeprobeerd, ging collin gewoon bijna liggen slapen.. hij heeft echt 10 min zo heerlijk onder een dekbed op een kussen in een peuterbedje gelegen, duim in zijn mond.. zo cute haha De terug rit was alleen wat minder, reed achter een prachtige (ja echt schitterende) rouwstoet, met paarden en mooie wagens.. was iets van Ado denhaag en Feyenoord ofzo?? geen idee.. maar duurde wel heel lang.. daarna rijd er voor mijn neus een auto op een fietser en op die auto weer een busje.. dus gewacht tot de ambu en polite er waren.. kon verder niet veel doen, was niet heel ernstig geloof ik. maar iedereen wel super geschrokken en emotioneel. Word ik ook nog gebeld door de gemeente, heb namelijk een aanvraag voor aanvulling op mijn uitkering gedaan, had ik morgen om 14.00 gesprek.. of t om 9.45 kan.. ja prima alleen wat moet ik meenemen? ze zouden namelijk allemaal papieren opsturen en ik moest heeeel veel meenemen aan financiele gegevens.. maar die brief heb ik niet.. zij gelijk helemaal in paniek, hoe t dan moet want tis zo veel.. nou goed afspraak gaat door en ik moet al mijn mappen van financieen, werk, salaris, spaarrekeningen etc maar meenemen. Fijn! genoeg ellende voor vandaag, ik blijf binnen! haha... zal je zien stort het huis in ofzo.. (grapje he!) ow nog wel positief nieuws.. kreeg ook een brief over de belastingen voor gastouderopvang, dat t niet meer nodig is voor gastouders om voor dit jaar ingeschreven te staan bij de gemeente, dit is blijkbaar dus niet haalbaar, wel moeten aan alle eisen voldaan worden (opleiding ehbo etc) en voor 2011 moeten ze wel allemaal ingeschreven staan.. Gelukkig, weer stress minder Zo weer een heel verhaal haha
@mc, pakketje er al? wat heb je besteld! De schoenen van oma zijn nu pas onderweg met de chauffeur..(volgens track en trace) Grappig want oma komt zo langs, had ze ze beter zelf mee kunnen nemen.. gewoon al sinds vrijdag ochtend op de post gedaan!
Wat leuk dat Collin zo in bed ging liggen. Ai een ongeluk kan me voorstellen dat iedereen geschrokken was. Wat een gedoe zeg met die aanvraag. Soms....gewoon alles meenemen dan komt het vast goed. Wat goed nieuws over de belastingen hoef je je daar ook niet meer druk om te maken.