hey meiden! hier weer terug vanuit delft meteen even de voeten laten op meten van de kids en lindsey heeft maar 30 en yustin maatje 18 /18.5 voor lindsey leuk geslaagd voor laarzen en yustin niks dus die moet het nog maar even iets langer met zijn hema slofjes doen hahahahaha. hoe groot zijn de voetjes van jullie kindjes? ik had namelijk een veel grotere maat verwacht bij yustin..... @afvallen.... ik moet heeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeel afvallen..... ruim 40 kilo en dat gaat me ook wel lukken hoor maar weer even de knop omzetten . heb een verwijsbrief voor de NOK klaarliggen en die moet ik nog opsturen en dan kan ik erheen.. alleen verzekering vergoed maar 1000 euro... dus ff kijken hoe duur het allemaal is enzenz... en wat heeft emma een onwijs kop met haar zeg!!! vind het z`n onwijs mooi meisje om te zien! is ze al bezet want yustin ziet haar ook wel zitten hahahhaha(geintje hoor) @tamtam wat zijn nou jou klachten? als ik mag vragen? enkelt last van je gewrichten? of heb je ook wel eens last van je buik of regelmatig diarree??? misschien stomme vragen maar een kennis van mij had dit en die had de ziekte van chron. ben benieuwd wat er uit je onderzoek komt. jeetje lau wat een dag zo voor je hoe gaat het nu? en leuke schoentjes!!!!! verder weet ik het ff niet meer hahahah srry als ik iemand vergeet! maar het is wel rustig vandaag!
Dames, Ik wil jullie bedanken voor het afgelopen jaar. Ik hoef vast niet uit te leggen dat ik me voor dit topic af ga melden. Kuide: alsnog ook even hier, het account van het andere forum die het wonderbaarlijk ineens weer deed mag verwijderd worden. Ik wens jullie het beste. Gr. Koek
hey koekeloerie jammer meis... veel suc 6 met alles verder en misschien zie ik je wel een voorbijschuivelen in een ander topic en zwaaizwaai naar Ellen291982 hoe is het? kom je gezellig meekletsen of kijk je alleen maar?
@gab, leuk dat lindsey goed geslaagd is jammer voor yustin Collin heeft al maat 23, maar leeft op grote voet haha, die begon met maat 19/20 @koek, ik heb je account verwijderd (als het goed gegaan is). Ik wens jou ook het beste.. Nogmaals jammer dat het zo gelopen is. En ik zal je iig wel missen hier!
o ja mooi.......... gaan jullie naar bed! stellentje bejaarde!!!! ok mc is zwanger dus die mag hahahahahahahahahha nee geintje hoor slaap lekker *zwijmel wel alleen verder bij de backstreet boys * whhahahahahahaha
Daar ben ik ook weer! @Mc: Jaaaa met puntjes! Slaap lekker @Gaby: Hier maat 19,5 @Koek: Begrijpelijk! 't allerbeste voor jou en je gezinnetje en alvast veel geluk in jullie nieuwe huis! Ik heb net al mijn kleren uitgezocht en ingepakt. En ook 3 vuilniszakken weggegooid. Dat wordt weer shoppen