wat raar... je kan toch niet onder bijstandsnivo leven! ik hoop dat het lukt. Doktersassisente is best wel leuk toch?
flutter kan je je tussenpersoon niet even laten bellen voor de bankgarantie? Dat is echt 5 minuten werk...
pff net makreelfilet klaargemaakt voor bram op brood, maar mn handen blijven stinken, wordt er beroerd van haha..... kleine man zo wakker maken en dan weg...
@mc, ook als je er wel in zit.. snap er de ballen van haha! maar moest echt letterlijk ALLES inleveren bij haar... toeslagen, afschriften van een jaar, arbeidscontracten, salarisstroken, zelfs collin zijn spaarrekening afschriften, mijn auto papieren.. alles wilde ze kopietjes van.. dus ze weten nu alles van me, behalve mijn pincode
@debby, dat kan wel.. omdat ik 70% van mijn laatste salaris kreeg (en dat was gelijk aan bijstand niv) en omdat ik bij mijn vader woon wat ze dus zien als fiscaal partner kreeg ik geen toeslag van het UWV. Maar ik heb aantoonbaar dat ik meebetaal en niet financieel ondersteund wordt (heb huur overeenkomst met mijn vader, en elke maand mijn betaling aan hem) dus zij vond dat voldoende om aan te tonen dat hij niet mijn fiscale partner is.. Maar volgens de wet heb ik geen recht op toeslagen omdat ik hier woon... en ben ik dus ook niet alleenstaand..(krijg ook geen alleenstaande oudertoeslag etc van de belastingdienst daarom...) Heel apart..
ochtenddutje werkt hier nog als ze 'vroeg' wakker is: rond 8 uur. Maar als het tegen 9 uur wordt, gaat ze nog 1 keer naar bed. vind het zo heerlijk nog 2 slaapjes, maar aan de andere kant is het ook wel handiger soms, 1 slaapje Ach ik bekijk het tegenwoordig per dag.
zo heb wat sollicitaties de deur uit gedaan... Nu nog even snel schoonmaken, pim uitlaten en Collin weer halen Vanmiddag nog nieuwe broeken gekocht voor Collin.. al zijn spijkerbroeken waren ineens te kort! echt hoog water haha.. dus tja heb bij zeeman maar een aantal broeken die hij al had, een maatje groter gehaald, weet ik iig dat ze leuk staan en geen drol kosten De andere broeken die ik nog had zijn allemaal echt van die winter broeken zo dik.. das nu nog niet zo handig Pfff heb geen zin om te koken.. maar moet toch.. spinazie met aardappeltjes en gekruide kip a la laura zo en nu ga ik racen door t huis met een stofzuiger, stofdoek, dweil etc, toiletspullen etc etc
@ochtenddutje.. collin slaapt alleen nog van 11-12 of van 11-13 (of iets later.. maar meestal rond 11en dat ie instort)
@Flutter, volgende maand heeft ie afspraak en dan weet ik meer. Dank je voor het vragen. En al wat gehoord? @Mc, met schoonzus gaat het met ups en downs. Ze moet gwn tijd nemen om het te verwerken en te herstellen. Dank je @Sue, hoe gaat het nu met je hand? @Lau, ik wens je iig succes met alles en leuk geshopt voor Coll. Hier ook binnenkort voor mijn moppie, ze heeft bijna geen rompers meer in haar maat (74) en ze heeft ook pyama's nodig en schoenen. Kook ze!
@HvJ: Zijn ze wel al bezig met chemo o.i.d.? @Jolan: We hoeven niet veel te doen aangezien alles nieuw is en er niemand in heeft gewoond na renovatie. Dus we gaan schoonmaken en erin, de dingen die we willen veranderen doen we wel als we er wonen. Niks groots @Deb: Ja die hebben we gesproken en de interne post schijnt soms traag te zijn, alles is volgens hem in orde dus moest het wel daaraan liggen. Ik word er chagrijnig van! Naja, morgenochtend het rondje met de makelaar, want morgen is die garantie er 100% zeker volgens tussenpersoon. Tot overmaat van ramp is mijn kind extreem stout! Ze staat allemaal 'nee nee' met d'r vingertje te zwaaien en doet alles wat niet mag. Als ik op boze toon zeg dat ze ergens mee moet stoppen gaat ze heel hard door me heen schreeuwen. *pakt rol behang* Ohja en ik ben ook nog ongesteld geworden, dat verklaart een hoop haha!
Slapen: Hier van 11 tot 1 en voor het eten nog een half uurtje. Maar vandaag van 11.45u tot 12.15u en ze is nog niet moe. Helaas
Ohja ook een positief berichtje van mijn kant, want dit was allemaal wel heel pessimistisch Zoë heeft vandaag nog niet gekropen, alleen gelopen! Ben helemaal trots Ze wil alleen zo graag op rare dingen lopen, op stoepranden, op drempels, op putten haha.