@ Kuide: Leuk he goedkoop broeken halen. Sommige broeken bij Danian worden ook te kort en had al wat bij gehaald, maar moet er nog wat halen denk ik. Heb wel spijkerbroeken in de kast hangen, maar dat vind ik ook te warm nu. @ Flutter: Wat leuk dat Zoƫ alleen nog wil lopen. Fijn dat jullie alleen maar hoeven schoon te maken in jullie huis. Kan me voorstellen dat je er chagi van wordt, maar morgen is het cker rond. @ Slaapjes: Danian slaapt nog 2 keer en dat heeft hij ook echt nog nodig. Van 10.00 uur tot 12.00 uur en van 15.00/15.30 uur tot 16.00/16.30 uur. Alleen als we weg gaan slaapt hij wel is minder. Danian is vandaag weer uit zijn doen. Hij heeft bij mijn vriendin veel gehuild en waarom Die rot tandjes ook(als dat het is)
Zo collin weer thuis hij heeft t prima naar zijn zin gehad! Wel af en toe ineens gaan huilen. Maar verder ging t goed, vanaf volgende week 2 dagen dan gaat t wennen vast sneller!
Danian klapt in zijn handjes zo leuk en hij snapt het ook als je het zegt, want dan doet hij het meteen.
oh leuk tamtam!!! Lieke heeft dat al een hele tijd niet gedaan. Die had een tijd geleden zo'n fase van continue in de handen klappen. flutter, oh heerlijk dat jullie niet hoeven te klussen
vandaag eerste werkdagje weer gehad. Pfff ben meteen versleten. Best pittig weer zo'n klasje met de jongste kleuters erbij. Had 6 nieuwe kids, die meoten natuurlijk nog aardig wat leren hoe dingen in zn gang gaan etc. Maar weer erg leuk (mn geduld is al weer aardig op de proef gesteld hahah) En ook leuk, heb lieke's babyrollator omgebouwd tot loopfiets en ze fietst/loopt er nu steeds mee. Echt zo grappig. Ze zit dan helemaal te lachen.
echo!!! wat is het stil hier!!!! brrrr, ontdek net een grijze container met maden erin. bleeeehhhhh. Getsie. Zo vies!!! Niek heeft vorige week de vriezer open laten staan en blijkbaar alles zonder vuilniszak erom erin gegooid....... tja het resultaat kan je je wel bedenken..... blech!!!
Je 1e dag is dan goed begonnen Wat leuk dat Lieke er steeds achter loopt dat is zo leuk om naar te kijken als ze weer iets nieuws doen.
rustig hier.. zal t ooit weer t zelfde worden?? Sarah, mocht je t lezen (ik sms je ook nog wel ff) heeeeel veel succes morgen met de 2e test dag,... ik duim voor jullie!!
jolan zijn de scholen alweer begonnen dan? Ik dacht maandag... ik weet wel dat jullie een andere regio zijn, maar ik dacht dat wij het vroegst waren. stil: ja jammer, ik mis marloes, sarah en ilse. Ik heb toch zo een hekel aan dat gekonkel van meiden onderling altijd... mannen zullen nooit zulke dingen hebben (als jullie begrijpen wat ik bedoel). flutter: balen dat je bankgarantie er niet door is gekomen vandaag...
Lees allemaal trotse mama's, niet kruipen, in handjes klappen en fietsen. Geweldig, geniet ervan dames! @Flutter, nee nog geen chemo's. @Lau, het huilen gaat wel over hij moet natuurlijk wennen. @Hier, sinds madame loopt is het constant bonk haha.
Hallo! Kom even langszwaaien zonder reactie. Ik ben helemaal stuk! Morgen hopelijk iets rustiger. Voor de nieuwschierigen kijk maar in m'n dagboek van Stijn. Kusss
ja wij zijn afgelopen maandag weer begonnen. wij zijn de eerste. Ja ik begrijp wat je bedoelt . Heb ook neits meer van marloes op mn pb gehoord. Iemand anders nog iets van haar gehoord?
@flutter, owwww klote zeg.. 100% morgen.. ik hoopt voor jullie!!! @hvj, aww hoop niet dat ze hard valt zo sneu die blauwe plekken enzo.. zeker bij een meisje.. bij een jongen is dat natuurlijk stoer @gatver maden... bah jolan! @deb, snap t helemaal... is gewoon klote dit.. Marloes reageert ook niet op mijn berichtje
stef pfff wat een werk... dat krijg ik allemaal nog... maar goed over een paar maandjes heb je het ergste achter de rug en dan heb je het mooi gehad!
@steph, heb t net gelezen.. wat een dag... ga maar lekker genieten van je rustige avondje (hoop dat ze beide lekker blijven slapen!)