@ Stephanie: Dat was een pittige dag zo te lezen. En zoals jezelf zegt het kan alleen maar beter gaan.
@Steph, zware dag! Geniet van je rust nu. @Lau, tjah het leven is eenmaal vallen en opstaan. Ze heeft al 2 blauwe plekjes op haar voorhoofd haha.
geen probleem hoor! moet je gewoon lekker van genieten. Hoop gewoon dat ik binnenkort mee kan kletsen
ben benieuwd wat de uitslag is, hoop geen reuma voor je want dat is echt k*t. Wat betreft afvallen, dat is ook lastig. Het beste is maar gewoon om niks te snoepen in huis halen, dan is er ook niet zoveel verleiding..
hey hier maat 21/22, maar pas sinds kort. Eerst heeft ie een hele tijd maat 19 gehad. Maat 18 is niet heel klein toch?
hey meiden! nou het huwelijks aanzoek was echt super gaaf!!!!!! en het weer hebben we onwijze mazzel gehad! alleen op de terug weg heb ik er anderhalf uur over gedaan me tomtom stuurde me helemaal verkeerd en uiteindelijk ben ik dus helemaal binnendoor naar zoetermeer gereden :O en ook werd ik nog gelaserd... reed 15 km te hard maar de agent liet me gaan nadat ik vertelde dat in anderhalf uur onderweg was en de weg kwijt was ... maar nu lekker thuis alleen ff geen puf om te reageren op iedereen wat een verschil met gisteren he whahahaha
ooow wat je ook hebt, is van die verf voor in de badkamer, kun je mooi de muur beschilderen, en jezelf, en dan de heleboel daarna weer schoonspoelen!
@gaby, ow jaaa het aanzoek! wat zei ze ? Ja? haha jemig 1,5 uur.. bah! wel lief van meneer de agent!! geluk bij een ongeluk!
ok ze is met een mooi audi van haar werk gehaald. vervolgens naar 16hoven gebracht daar is ze met een helicopter naar scheveningen gebracht! en daar stond haar aanstaande met een mega grote bos rozen te wachten en is hij letterlijk voor haar op de knieen gegaan vervolgens naar een beachclub waar wij met zijn allen als surprise zaten te wachten !!! het was zooo mooi en zooo gaaf! en ik kon het bijna niet drooghouden hihihihi ben zo onwijs blij voor ze!!!
@Tam: Hopelijk zijn de tandjes snel door en is Danian weer wat gezelliger.. @Lau: Ja als hij iedere week 2 dagen gaat zal hij daar zo gewend zijn . @Jolan: Weer lekker aan het werk, zijn het leuke kinderen (en ouders)? Oh gatver, maden in je kliko. Hier kun je je kliko/groenbak laten reinigen na iedere leging. Erg handig, altijd een mooie schone bak! @Deb: Snap wat je bedoeld, mannen zijn veel makkelijker in omgang als vrouwen! Daarom ben ik ook zo blij met zoveel mannelijke collega's haha. @HvJ: Krijgt hij die wel of andere behandelingen? Bonk als in vallen? @Steph: Zo dat was een zware dag, maar je hebt het overleefd en vanaf kan het inderdaad alleen maar beter gaan @Jolan: Nee heb ook niks terug gehad.. @Gaby: Hoe heeft hij haar gevraagd? Lucky you, geen boete! Ik heb me er tot nu toe ook altijd onderuit weten te lullen *klopt af*. Zelfs een keer met 30 km te hard Ik zie het al, wat gaaf zeg!!!
Zoë zat net met haar vingers klem tussen een la. Ik dacht echt dat ze er half af zouden liggen, zo ging ze tekeer. Dus als jullie wat gehoord hebben rond 8 uur, dat was mijn dochter die door de geluidsbarriere ging! Gelukkig voelde ze zich weer beter na een perenijsje
arme Zoe! eet die ook al ijsjes? Maxime is een beetje raar denk ik, hij is bang voor ijsjes... En voor stofzuigers. Zo grappig, ik ging vandaag met de stofzuiger (die ziet ie anders nooit, want we hebben een schoonmaakster, en voor de rest gebruiken we altijd de kruimeldief, maar die is nu kapot) en hij ging zich gewoon achter zijn zitzak verstoppen
@gaby, wowww wat gaaf zeg!! leuk! @flutter, aww arme vingertjes!! Collin lust geen ijs.. dan trekt ie hele rare bekkies.. te koud gok ik @snieke, bang voor de stofzuigen? aww arm menneke!
nou net zo gek!!! ik hoorde yustin huilen dus liep naar hem toe... staat hij in zijn bedje dus ik tilde hem eruit en nam hem bij me op het grote bed.. dus ik kijk hem aan staat zijn blik op oneindig... en hij maakte slaapbewegingen met zijn handjes ... dus ik moest lachen ging hij ook lachen maar nog steeds met zijn blik op oneindig... meneer was dus gewoon al die tijd aan het slapen nu ligt hij weer terug in zijn bedje gewoon een soort van slaapwandelen hahahahaha maar wel een heeeeeeel raar gezicht!! ah arme zoë zijn zeker wel blauw nu die vingers.... en zij was dus die herrie