~juni 2009 mama's; deel 5!!~

Discussie in 'De mama's' gestart door marloes80, 26 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hoera bram krijgt een brusje ;)

maaike die babykamers zijn niet echt mijn stijl... maar wil je voor het brusje een hele nieuwe babykamer?

ego: ik ben met mijn beste vriendin op kraamvisite geweest bij haar broer. Kregen we een hele discussie daarna in de auto. Ik heb nooit echt ruzie gehad met mijn beste vriendin maar ik vrees dat dit echt het begin van het einde is... we denken allebei heel anders over dingen en hoewel dat altijd prima ging is dat nu opeens een probleem... ben wel erg verdrietig hierom...

2. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    heel gemeen, collin heeft dit een paar maanden geleden (toen hij last had van tandjes) heel erg gedaan.. ik heb een keer, op t moment dat hij weer wilde bijten zijn eigen vinger/hand in zijn mond gestopt... :( dikke tranen, maar niet meer gebeten!

3. McGyver

McGyver Niet meer actief

@DEB, ik denk dat bram zijn kamertje naar de beeb gaat en bram nieuwe kamer krijgt...

@ruzie met je vriendin, hoe komt het dat het nu niet goed gaat dan? en over wat voor dingen denken jullie anders...

4. McGyver

McGyver Niet meer actief

misschien wel een tip idd lau...

mn schoonmoeder heeft dat ooit ook bij mn zwager gedaan, die beet ook zo keihard dat ze haar zoon terug beet, en daarna deed ie het nooit meer...

(mja kindermishandeling...??)

5. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @deb, aww das balen zeg, je zal je wel klote erover voelen :( is toch je beste vriendin, waarover hebben jullie zon menings verschil dan?
    Enne, J nog gesproken? whaha slome kaketoe is hij hoor..

6. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Ze zou me op de hoogte houden. Is nu 2 uur in het ziekenhuis maar nog niks gehoord. Naja duurt standaard lang in zo'n ziekenhuis..

@Steph: Voel je je alweer wat beter?

@Deb: Wat jammer :( waarover verschillen jullie dan zo van mening?

@Mc: Hier ook Zoë's vingertje in d'r mond gestopt toen ze wilde bijten. Ze schrok zich rot! Nu bijt ze nog maar zelden, een AUW is dan genoeg.

7. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0

tokkie-flubber..:D:D:D haaaaahahahahah sorry:)

zelf eten, wij doen het hier samen, zij een lepel om mee te scheppen, en ik ook een lepel om daadwerkelijk wat naar binnen te krijgen. brood pluk ik altijd stukjes af, of ze neemt hapjes, en fruit hapt ze zo af.

ze vindt het heerlijk om te smeren met het eten, en het mag ook bijna altijd, vindt het zelf ook heerlijk van de geplette banaan tussen mn vingers uit laten smeuren.. haaaaaaahahahahah:D:D:D:D ik heb er geen probleem mee, maar ze moet ook leren "netjes" te eten.

hier een lekker (verjaar;))dagje gehad, ben lekker naar blijdorp geweest, sasha vond het super! de dieren waren lekker actief dus ze kon ze goed zien! maar de vissen zijn toch wel favoriet! (die zitten lekker nooit stil! hihihi)

super dat je vrijdag mag tekenen! enne, inpakken, ach, meestal is het opruimen ervoor het belangrijkste! als je dat goed doet hoef je helemaal niet zo veel te verhuizen..;)

in belgie is het ook anders hoeveel zuivel ze "mogen", nou ik geef gewoon zoveel ik denk dat goed is, ik heb niet het idee dat er echt iets goed of slecht is wbt eten/zuivel.

hier spuugt ze ook trouwens standaard na (kinder) toetjes, als sinds een maand of 11. dus nu als ze toetje krijgt is het yoghurt (gewone) maar ik eet zelf ook nooit een toetje na het eten, dus krijgt zij het eigenlijk ook niet, yoghurt geef ik vaak gewoon als tussendoortje ergens smiddags.

zo even verder lezen!

8. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0

jeetje! doe voorzichtig he meis!!! anders gewoon achteruit de trap af.. beetje stom om te zien, maar wel zo veilig! nu met 2 beebs:)

9. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    lau hij zegt ja ik ben op de camping, ik heb hier geen internet. Maar hij zeurt gewoon. Vind het zeer onbeschoft van hem.

Weet je het zijn kleine dingen. Mijn vriendin is model en gaat meedoen aan een tv show, maar ondertussen zegt ze niks om uiterlijkheden te geven en het alleen voor het goede doel te doen. Nou goed, ik vind dat leuk voor haar, maar vervolgens gaat het al weken alleen maar daarover. En vroeger had ze echt iets tegen dat soort dingen.
    Vervolgens gaat ze mij verwijten dat ik ben veranderd omdat ik merkkleertjes voor mijn dochter koop.
    En als ik iets zeg over Emma dan heeft zij het al meegemaakt (haar kinderen zijn een stuk ouder) en ze weet alles beter qua opvoeding (ze heeft pedagogiek gestudeerd) en ik kom er nooit tussen...
    Ik voel me gewoon niet meer begrepen, ik kan me verhaal niet kwijt en ben de hele tijd alleen maar aan het lullen met iemand die zenuwachtig is om in bikini voor publiek te verschijnen. En op zich wil ik daar best in mee gaan, maar toen zij zwanger was draaide het maanden alleen maar om haar zwangerschap...

Ach misschien zijn het ook wel de hormonen...

10. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    oei mcgyver kijk je uit meid...
    als je het eng vindt voor de baby zou ik gewoon de vk bellen hoor! Hopelijk ben je niet helemaal blauw morgen...

11. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0

o dat is balen.. kun je niet de verschillen omzeilen en het over dingen hebben die je wel gemeen hebt met elkaar? ze is toch niet voor niets je beste vriendin? er moet nog steeds wel wat zijn wat je aardig vind aan elkaar..knuff meis, nooit leuk ruzie..

12. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    sue ja hoor ze is echt een hele lieve meid. Maar ik zou het wel fijn vinden om mijn verhaal kwijt te kunnen. Het heeft jaren om haar gedraaid. (ze is een kindje kwijt geraakt bij de bevalling, daarna weer 2 zwangerschappen, vervolgens getrouwd, toen depressief en nog meer dingen). En voor 1 keer vind ik het ook wel leuk als het om mij gaat en dat niet alles gelijk weggelachen wordt omdat zij dat toch al meegemaakt heeft...

13. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    #293 bloempje29, 29 jul 2010
    Laatst bewerkt: 29 jul 2010

ja die heb ik ook! een bedje dat je kunt ombouwen als ze wat ouder zijn en de hemnes commode kast, en dan zelf knopjes erop gezet, super schattige met roze stipjes, zo lijken het hele andere kasten! en dr kan echt een hele hoop in! en lekker breed!

14. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0

ja, dat snap ik.. en wat zegt ze als je precies dat wat hierboven staat zegt..

15. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @deb, klinkt alsof jullie gewoon in 2 totaal verschillende fases van het leven zitten..Heel jammer, maar zo gaat dat nou eenmaal :( Jij bent erg bezig met kindjes, en ik vind het heel logisch dat je gehoord wil worden, en iig het gevoel wil hebben dat er geluisterd wordt ipv dat iemand een oordeel klaar heeft en het beter weet, ipv jou uit laat praten, zodat jij ook je ei kwijt bent!
    En tja.. zij is dus duidelijk bezig met haar uiterlijk... en heeft al oudere kindjes, dus zit niet meer zo in het baby tijdperk, heel lief als je dan luistert en er voor haar bent, maar het moet dan ook wel van haar kan terug komen...
    Jammer dat dingen soms ineens zo lopen he :(
    Aha... op de camping... beetje jammer dat hij na een week nog niks heeft laten horen, geloof dat hij degene was die een date wilde toch! :p ach dan lekker niet hoor, heb t prima zo!

16. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
  17. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    thnx lau! knuff!

nou lau, ik had dit ook echt niet verwacht van hem... heb ook laten weten dat ik het erg asociaal vind dat hij niet eens een berichtje kan achterlaten dat hij later contact opneemt ofzo. Maar dan lult ie dat ie zijn wachtwoord kwijt is van zijn mail ofzo...
    nou vind het geen stijl!

18. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    weet ik niet, reno heeft haar net gebeld dat ze me moest bellen maar ze belde dat haar kinderen nog wakker zijn en dat die alles horen en dat ze wel belt als ze op bed liggen. Ik denk dat zij ook wel begrijpt da er iets aan de hand is, dus ik zal haar straks wel horen.

19. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0

hoop dat ze het ook inziet en hoop dat het gewoon weer goed komt meis!

20. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    wilde deze even delen ;)

Deel Deze Pagina