@Deb: Oh dat wist ik helemaal niet! Maar het neusbotje heb je uiteindelijk wel gezien bij de baby toch?
Ik zie hier zo ongeveer alle vrouwen uit de straat joggen, een voor een komen ze voorbij. Tsss, ik ben nog te lui om naar m'n auto te lopen .
flutter, dat wordt joggen voor jou hahaha enne kakkers, daar pas jij wel een beetje tussen toch grapje hoor
Leuk hoor zo alles ontdekken in een nieuwe omgeving! Wij zouden stiekum ook wel willen verhuisen, we wonen nu in lelygat(stad), maar vinden het toch wel erg saai en het is ver van mijn man zijn werk. Maar er komt zoveel bij kijken, kids naar een andere school, huis verkopen, betaalbaar huis daar vinden etc.
Goedemiddag, @ Kuide: Hopelijk helpt die urgentie en wel goed dat je 13e en 17e staat. Veel plezier in het park en fijn dat je je weer wat beter voelt. @ Natja: Wat een mooi meisje heb jij wow Die koorts is idd wel een beetje eng goed in de gaten houden. @ Stephanie: Wat een schatje @ Flutter: Kakkers hmm wel leuk veel kindjes voor Zoƫ in de buurt. @ Debby: Wat fijn dat de uitslag goed was en dat het neusbotje ook te zien was weer een geruststelling. @ Gaby: Lekker zo'n voorgekauwd broodje Jimjam hebben wij ook en kijkt Danian soms meestal is het Nick Jr. Zo ben net weer thuis. Danian is op de opvang ik heb tot 12.00 uur gewerkt en ben daarna door gegaan naar het ziekenhuis. Een co assistent heeft naar mijn pols gekeken en kon zo niks ontdekken, dus we laten het zo mocht ik echt heel veel klachten krijgen moet ik naar hand therapie, maar dat is 3 keer in de week voor 3 maanden lang en dan moet je echt veel pijn hebben en dat heb ik niet. Waarschijnlijk spieren overbelast en die rusten vrij moeilijk. Heb net ook Danians foto album opgehaald en hij is echt mooi geworden. De rest van de middag lekker voor mezelf