~juni 2009 mama's; deel 5!!~

Discussie in 'De mama's' gestart door marloes80, 26 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Yes! Gistermiddag heeft Isabella het speldje uitgepoept! Toch wel een opluchting, hij was helemaal in takt, zag er uit of hij nooit in haar lichaampje had gezeten.
    Helaas is ze wel nog steeds ziek, gister zelfs 40 graden koorts:$ Ik voel me zelf ook niet helemaal lekker dus er zal wel een virusje hangen hier.
    Hoe lang mogen die kleintjes eigenlijk zo'n hoge koorts hebben? Ze drinkt en eet ook niet veel dus lekker vertroetelen en goed in de gate houden!

2. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Nee dat kan ik me voorstellen, je weet natuurlijk nooit of ze er ziek van word (isabella heeft er geen last van gehad) maar zul je net zien dat ze er wel last van krijgt;) Vreemd dat ze pas in oktober weer plaats hebben, je zou denken dat ze voor de bmr wel even een uitzondering tussendoor maken.
    O fijn onkruid wieden, das ook van de vele redenen waarom wij soms aan verhuizen denken, hebben we eindelijk ons droomhuis, vrijstaand met een enorme tuin eromheen.....

3. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Ik ga zo ff Enzo en Mika naar school brengen. Isabella ligt nog in bedje, Nadal hoeft pas volgende week naar school dus die is bij haar, hoeft ze tenminste niet mee met haar zieke lijfje:(
    Tot later!

4. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Goedemorgen,

@ Kuide:Balen van je internet.
    Hopelijk doet ie het weer vandaag
    @ Flutter:Zo dan is hij idd al lang bezig.
    Wij willen ook nog gras in de tuin.
    @ Snieke: Alles goed met jullie?
    @ McG: Ow lekker 2 dagen vrij en naar Kreta heerlijk.
    Hoelang gaan jullie en wanneer?
    Ik wil daar ook graag nog een keer heen.
    Vanmorgen was Danian om 6.00 uur al wakker, maar hij heeft zich nog met boekjes kunnen vermaken en om 6.45 uur heb ik hem nog bij mij in bed genomen.
    Hij heeft last van een ontstoken oogje zijn linker oog zat helemaal dicht geplakt en huilen natuurlijk onder het schoonmaken.
    Wij gaan vanmiddag naar Emmen, want ik moet naar de tandarts die heb ik daar nog steeds ik combineer het gewoon met een bezoekje aan mijn ouders:)
    Daar blijven we ook slapen en dan gaan we morgenmiddag weer naar huis.

5. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Wat goed dat ze het uitgepoept heeft!
    Arme Isabella:(
    Beterschap hopelijk knapt ze snel weer op en vooral het drinken goed in de gaten houden.

6. Kaardebol

Kaardebol Niet meer actief

goede morgen meiden!!

zo hier de dag slecht begonnen! had me verslapen en werd pas om 10 voor 8 wakker!!! nou het was echt rennen! lindsey om 10 voor half 9 op school.... is ze de eerste in de klas:( had echt zoiets van wtf.... heb ik daarom zo lopen rennen hahaha...

maar goed lindsey was nog net op tijd de rest van de klas dus te laat hahah wel grappig....

yus zit lekker tubbies te kijken :D en ik heb heerlijk een bak koffie ff onthaasten hihihihihi

@kuide wat lees ik nou krijg je die urgentie niet:S wat een mafketels joh!!! is het nou zo moeilijk om naar een vrouw te luisteren.... ze hebben je echt niet serieus genomen man! gelijk heb je dat je in beroep gaat! ik vind het echt van de zotte dat ze zo slecht hebben geluisterd!!!!

@natje wat een mooie foto`s!!! echt heel leuk! en fijn dat je kleine meid haar speldje heeft uitgepoept!!! en beterschap met je kleine meis! ik geloof dat ze maximaal 3 dagen achter elkaar koorts mogen hebben. maar zodra ze niet meer drinkt moet je naar de ha ivm uitdroging en dat kan bij die ukkies heel snel gaan. dus echt even in de gaten houden. geef haar anders danoontje.. of iets anders lekkers of fruit.. daar zit ook vocht in . en lekker een mollentje geven.

@mc lekker hoor naar kreta welk plaatsje gaan jullie?
    ik ben tig jaar geleden met johan naar chersonissos geweest hahhaha was 1 grote jongeren bende met uitgaan enzenz
    ben stiekum wel een beetje jaloers hoor whahahahahah nee hoor meis geniet er lekker van!

@tamtam agos je kleine man een ontstoken oogje...:( ook zielig :( beterschap en suc 6 bij de tandarts hihihi

@ flutterby hahahahaahahha ja dat dacht mijn man ook! even de schutting verfen! we zijn 3 dagen bezig geweest! hahahaha maar nu is het wel "klaar" we moeten achter het schuurtje nog verder maar hebben allebij geen zin... onze tuin is nu echt weer een chaos;):)

en wel laat die plek bij het cb pas in oktober.. maar ja kan geen kwaad wat tijd er tussen :D

en hoe is het met de rest?
    ik zal vast het 1 en ander vergeten zijn sorry hihihi

7. McGyver

McGyver Niet meer actief

wat fijn dat ze het uitgepoept heeft,
    volgens mij zolang ze drinkt en plasluiers heeft zou ik het 2-3 dagen aankijken...
    beterschap!

bram heeft trouwens geen last van zijn prik gehad, ook nu nog niet ziek...

8. McGyver

McGyver Niet meer actief

we gaan 12 dagen, heerlijk, heb er zin in, zodra manlief zijn vakantie begint gaan we. 12 nachtjes nog

9. McGyver

McGyver Niet meer actief

naar gouves... niet heel ver van chersonisos vandaan. maar wilde perse niet daar zitten, al die jongeren.. whaha zeg ik met 26 lentes jong haha...

arme jij gehaast voor niks..

pff hier al om 6.45 naast bed, bram had honger, tja dat krijg je als je savonds niet goed eet omdat je te moe bent van t zwemmen... ach hij ligt er nu alweer in..

10. McGyver

McGyver Niet meer actief

ow heerlijk soms die kortingscodes via google. scheelt nu weer verzendkosten bij een boek!

11. McGyver

McGyver Niet meer actief

en ook voor een naamplaatje voor op vakantie weer 10% korting!

12. McGyver

McGyver Niet meer actief

heeft iemand een tip waar je GOEDE zwembandjes kan kopen?

en nog tips wat ik niet moet vergeten op vakantie..
    en hebben er dames al met hun kleintjes gevlogen?
    daar nog tips voor?

13. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    haha mac... had je deze al gezien:

Baby Mama

gratis luiers (newborn)

14. McGyver

McGyver Niet meer actief

nee dank je!
    heb t gelijk ingevuld, maar de uitgerekende datum maar ingevuld.
    zal wel goed zijn toch!

alles goed daar?

15. McGyver

McGyver Niet meer actief

straks naar de kapper, zit te twijfelen wat ik zal doen,
    flink stuk eraf, of alleen puntjes...
    welke kleur?
    weer lichter en high lights?

16. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ja alles goed, zit op mijn werk...
    ik had ook de uitgerekende datum ingevuld. Gratis is altijd leuk he!

Ja helemaal goed, nog 13 dagen en dan weten we het geslacht, spannend!

17. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Zeker spannend!
    Hebben jullie stiekum een voorkeur?
    Wat is jullie uitgerekende datum eigenlijk?

18. McGyver

McGyver Niet meer actief

vanavond 15% korting bij prenatal op alles!

Woensdagavond 25 augustus 2010 krijg je 15% kassakorting op het gehele assortiment*

*Met uitzondering van boeken. De korting geldt niet in combinatie met Wjoc aanbieding, bestedingskorting, tweelingpas en voor het bezorgen en monteren van meubels.

In de Winkels
    Start de zomerkoopavond op woensdagavond 25 augustus 2010 vanaf 17.00 uur en duurt tot 21.00 uur.

Klik hier voor een winkel bij jou in de buurt

In de Webshop
    Start de zomerkoopavond woensdagavond 25 augustus 2010 vanaf 17.00 uur tot donderdagochtend 25 augustus 2010 09.30 uur.

19. McGyver

McGyver Niet meer actief

yeahhh wij gaan met bram ook muziek op schoot doen!
    start 2 oktober! heb er zin in!

20. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    misschien juist donker nu de herfst eraan komt?

Deel Deze Pagina