thanks.. marloes zei ook al : op canvas drukken! Maar heb ik nu eventjes geen centjes voor (toch handig zon iphone met camera, maakt mooie plaatjes)
wat ik trouwens een handig voordeel vond van dat bedje; de bodem ligt heel laag... dus geen kans op klimmende kindjes... of je moet een Collin hebben (mag ik wel zeggen toch, Laura)
@marloes thanx ik kan ze alleen niet vinden in beeb winkels bij ons in de buurt en prijzen... helaas ook niks op mp...
@marloes, hahaha ja mag je zeggen hoor! (hij doet het niet meer gelukkig! *klopt het even af*) Maar mijn bedje is ook wel extreem laag (de zijkanten dan) vergeleken met andere bedjes die ik heb gezien bijvoorbeeld bij ikea.. als ik hem daar in zet komt de rand tot boven zijn schouder, en die van hem komt tot borsthoogte zeg maar...
wij hadden toen geluk en konden hem goedkoop (wel nieuw) kopen... hij kost nu geloof ik rond de 260 euro.... maar je kunt hem ook bestellen bij prenatal, en wachten op de mazzeldagen bv... scheelt dan toch weer 52 euro. en idd misschien ooit wel eens op marktplaats
ik zie ze nieuw alleen mar boven de 400. mar ik zoek voort en heb nog ff de tijd, net als voor de kinderwagen
mijne is van de ikea, was heel goedkoop, zal ff link opzoeken! IKEA | Baby | Babybedden | GULLIVER | Babybed foto van het kamertje heb ik niet waar je de kast goed opziet, en sasha ligt nu te slapen.. fotootje toen dr kamertje nog niet af was, knopjes zijn nog de standaard. deze zitten er nu op.. Kastknopje porcelein stip roze (set van 2) - IkenIk hippe babywinkel en kinderwinkel met kinderkamer accessoires en themaÕs