Ik kan geen K3 meer horen, maar als ik het af zet wordt ze boos. Vooral teleromeo is favoriet, staat ze heel hard mee te roepen: HALLO HALLO
@flutter, ja nog 4 dagen werken.. morgen een lange zware dag, van half 1 tot half 9, ook maar met 2 man, ipv 3 collegae, en volle bak clienten.... en dan t weekend een nachtje weg... en dan di wo en do nog werken... ik zou ook voor laminaat gaan, ben zelf niet zo van de tegelvloer....
haha lache... pfff ik moet eigenlijk was op hangen en met bram mee slapen, we moeten straks nog bij mn vader eten en ik ben nu al moe...
nog ff volhouden mac, bijna vakantie! bio oil is wel fijn spul ja, had eerst die van w.eleda maar die vond ik zo stinken! Flutter, gewoon een andere vloer kopen, vindt ie vast niet erg Ben vandaag vrij, donderdag mamadag Het zwemmen was echt een drama, zijn de hele zomer niet geweest en nou vond ie het verschrikkelijk eng in het bad. Schreeuwen! Dat doet ie eigenlijk nooit, die andere vrouwen "ooh is ie met het verkeerde been uit bed gestapt". Ik er maar uit gegaan, en lekker naar het pierebadje geweest, toen was alles weer goed Volgende week nog maar eens proberen en anders voorlopig even niet, ik ga hem echt niet dwingen!
@ McG:Mooie buik hoor. Nee ik gebruik die Oil niet. @ Flutter: Ja laminaat vind ik ook mooier. Fijn he K3 We zijn weer thuis. Het ging gelukkig beter in de auto dan de heen weg. Hij heeft het laatste half uur Bumba gekeken en dat vond hij prima Wat een bagger weer soms zag je niks op de snelweg. We zijn bij het Cb geweest en hij was gelukkig weer aangekomen. Hij ging nu weer in zijn lijntje mee. Hij weegt nu 9875 gram.
Leuk dan ook altijd die "grappig" bedoelde opmerkingen van andere moeders he nee, het moet wel leuk blijfen
@snieke misschien moet ie gewoon ff wennen, ik zou gewoon wekelijks weer gaan.. kan ie er aan wennen, anders blijf je het misschien houden als je er steeds zoveel tijd tussen laat... @tamtam heerlijk weer thuis. en fijn dat ie goed groeit!
zo kleine man wakker, nog ff kleine boodschap doen, en dan manlief ophalen van werk en naar mijn vader rijden. daar eten we, en halen we koffers voor vakantie op. xxx
Kook in een aparte pan de zuurkool eveneens in ongeveer 20 minuten gaar. De zuurkool dient apart te worden gekookt van de aardappelen, want anders worden deze niet gaar. haha dat had ik eerder moeten weten, nu weet ik waarom mijn zuurkool nooit lukt!!!!
mooi buikje mcg!!! ooo nee collin, hopen dat het "gewoon" even een dagje griep/verkouden is.. snieke, idd als ie niet wil, dan niet.. moet wel leuk blijven, ook voor jou! hier morgen weer muziek op schoot.. leuk! laminaat, ja dat past beter! ikea heeft ook altijd betaalbaar laminaat. nog even storten zo voor 555, pfff al die kindjes zo zielig.. hier is sasha zonder morren gaan slapen,(hoop dat ze dat ook blijft doen, zonder overgeven of "spelen" tot vannacht) ze was ook weer wat vrolijker, dus hoop dat er licht is aan het einde van het sprongetje.. ga nu even zoeken, geef mn moeder paar daagjes vakantie cadeau (met mijzelf en sasha erbij..) omdat ze altijd oppast, leuk! mag ik weer vakanties zoeken! altijd zoo leuk!
sue waar gaan jullie naartoe? lau hoe is het met collin? Emma gaat sinds een paar dagen overal met haar kont bovenop zitten. Dus ik heb op marktplaats zo een kinderfauteuiltje gekocht. Ze vind het geweldig gaat steeds opstaan en dan weer erin zitten etc en ze kijkt zo lief tv erin... zo leuk!
hey dames... zag een leuk kapsel voor bij komen van mc, en een mooi buikie! ook deb heeft al een mooi buikie!! leuk hoor! Flutter gaat laminaat kopen en de tuin is ook al aardig op geschoten! goed bezig! Bella (leuk koosnaampie) is weer wat opgeknapt en t speldje is terug!! jeeeej!! Bloem lekker op vakantie met moeders en sasha lekker hoor! Hier alles wel oke.. coll nog steeds verhoging en wel redelijk wat vieze luiers maar komt denk ik idd door de kiesjes (komen er onder nu 2 door) Maar hij is verder wel vrolijk alleen slaapt ie heel slecht. Mijn zusje is vandaag geslaagd voor haar rij examen, en ik ben de hele dag al visjes aan t vangen omdat de vijver overstroomd is zwemmen ze in de hele tuin zijn er ook al aardig wat dood helaas ik vang ze nu en doe ze in coll zijn badje. Als t water weer laag staat kunnen ze terug de vijver in.. arme vissie (zoals coll ze noemt)
@Mc: Lekker gegeten bij je vader? @Snieke: Balen dat hij het zwemmen niet leuk meer vond. Misschien vindt hij het over een paar weken wel weer leuk.. @Tam: Heb je een portable DVD speler in de auto? Handig! @Sue: Leuk cadeau! Al wat gevonden? Of een idee wat voor iets je wilt? @Deb: Leuk zijn ze hé, wij hebben er ook een! @Lau: Arme Collin, weer kiesjes, hoeveel heeft hij er nu? Wat voor vissen zitten/zaten er in de vijver?
Zag net dat kiesje 4 nu goed door is, dat verklaart het gehuil en gezeur van vorige week. Manlief kwam net thuis met een paar staaltjes laminaat, lief is ie toch hé . Zaterdag even doorgeven welke we willen en eindelijk de gordijnen uitzoeken, weet nu eindelijk wat ik wil . Mijn vader en moeder zijn weer thuis van vakantie, had ze gemist . Zoë moest echt een half uurtje ontdooien, terwijl ze normaal helemaal op haar gemak is bij opa en oma. Blijkbaar is 3 weken toch lang voor zo'n kleintje.