zouden ze nog niet in een gewoon bedje kunnen straks mcgyver? Ik vind het super lastig... Ik heb wel al een kast voor Emma dr nieuwe kamer maar verder nog geen idee. De baby komt zowieso in het begin bij ons op de kamer en ik hoop eigelijk dat Emma als ze ongeveer 2 is in een peuterbedje kan zodat ik geen 2e ledikantje hoef aan te schaffen... of is dat ijdele hoop.... (marloes???)
ja hoor ik wacht netjes tot de dag na mijn NOD. heb ik ondertussen wel geleerd (wordt ook een duur geintje in mijn geval als je elke keer te vroeg gaat testen ) he maar ik hoorde dat je zwanger was haha nogmaals gefeliciteerd!
hahahaha lekker smeren zeg, zit het bij haar ook niet altijd in haar haar? Dat heeft Maxime vaak, vandaag nog bobotie in zijn haar, en hij heeft heel wat minder dan Sasha! mm mijn kind is een halve belg, dus die mag meer zuivel
hahaaha, yep..in dr haar, in dr oren, in dr ogen.. vaak overal behalve in dr mond.. hihihi, ja dan "mag" het..
wow dat is echt laag dan! Maxime heeft er een waar ie nu net met zijn oogjes bovenuit komt, en is ongeveer net zo lang als Collin denk ik.
http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/IrwPrintShoppingList?slId=18562270&storeId=9&langId=-22&localStoreNum=272&chkSort=time dit wordt de nieuwe kamer voor bram w.s. mits manlief het ook wat vindt....
hahahaha, dat heb ik alle3 precies ook!!! lekker basic, kun je zelf pimpen met accesoires en kleurtjes! goede keuze, al zeg ik het zelf!
precies wat ik bedoelde McG Deb, dat moet wel lukken hoor, dan in een ander bedje. Het is alleen wel, als sam wakker is, dan komt hij meteen naar ons toe, maar dat is ook wel weer gezellig.
@Suegle: Tokkie-Flubber meld zich! Ohja dat kan ik idd ook wel doen, yoghurt als tussendoortje. Eigenlijk zinloos, want ze vindt het helemaal niet lekker.. Verjaardag? Ben je jarig???? Mijn ouders hebben een groot aquarium en een koi vijver, Zoë vindt dat ook prachtig. Vooral als ze eten krijgen! We zijn daar vanaf 6 augustus 3 weken in huis om voor de dieren te zorgen. Sasha mag best een keer komen voeren hoor . @Deb: Denk niet dat het wat met je hormonen te maken heeft. Ik zou het ook niet leuk vinden als een vriendin van mij zich zo zou gedragen. Kun je het niet gewoon een keer voorzichtig tegen haar zeggen? Wss heeft ze zelf helemaal niet in de gaten dat ze zo doet. @Lau: Wat een mooie foto! @Lau: Drinken ze daar niet allemaal van die soja zooi? In Thailand iig wel. @Mc: Leuk en praktisch!
Vriendinnetje smst net dat alles goed is met haar en de kleine. Vraag me wel af waar al dat bloed dan vandaan kwam, maar dat durfde ik niet te vragen.. We moesten morgen eigenlijk naar de bank, offertes tekenen (geloof ik ). Die zouden we gisteren al binnen krijgen, maar nog niks. Maandag nieuwe poging, als het zo door gaat zitten we er in 2012 nog niet in.
Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeerd Sue! Leuke cadeautjes gehad? Haha dat ik even om kijk en er daarna voor een klein kapitaal aan zeevissen en koi's op de bakplaat liggen