oh dat zou een hoop verklaren. Lieke slaapt ook slechter overdag, zeker dr 2e slaapje. Vandaar dat ik nu echt aan het proberen ben om naar 1 slaapje te gaan. Vandaag is ze in de auto in slaap gevallen om 12 uur. Ze was dus moe.... we gingen naar vrienden toe en 5 min voor we er waren viel ze in slaap. Daarna dus niet meer willen.... heel fijn.
Hier al heel lang maar 1 slaapje. Meestal van 12:00/12:30 tot 14;30/15:00 Esmee is ook de hele dag wel bezig. Loopt rond en heen en weer van speelgoed naar speelgoed. Op de bank, van de bank, naar de keuken en de kamer, kijken bij Stijn en weer naar het speelgoed.
lau 18 weken is bizar... maar gelukkig wordt er wel naar gekeken. Ik hoop echt dat je voor die tijd zelf al een huisje vind! @slaapjes: hier ook meestal 1 slaapje. Als ze goed in haar ritme zit slaapt ze van 12 tot 2. Gooi ik haar weer eens uit haar ritme (omdat we weggaan ofzo) dan doet ze nog wel eens 2 keer een slaapje van 1/anderhalf uur.
@thanks meiden voor de lieve reacties, ja is idd lang.. halve zwangerschap bijna haha! maar wie weet gaat t wel sneller... ambtenaren! @slaapjes, hier ook 1 van gemiddeld 1,5 uur..
lau, wat fijn dat je serieus genomen wordt én je zegje zelf mag doen! kun je ze precies uitleggen hoe en wat! en idd als ze dan besluiten dat het niet kan, tja dan is het niet anders, maar dan heb je er écht alles aan gedaan! en 18 weken.. nou ja.. hopen maar dat ze snel voorbij gaan! veel leuke dingen doen.. aal, lief dat guess pakje, zag het op je hyves! tam, gaat goed hoor hier! alles zn gangetje! hier ook 1 slaapje van ongeveer 12.30/13.00 tot 14.00/14.30 uur, ze speelt dan vaak zelf, "fietsen", boekje lezen, met de beer spelen, met de poppen, oefenen met lopen, hop hoppen op mama, en vaak gaan we ook gewoon lekker weg, naar de markt, koffie drinken, buiten spelen met andere kinderen, speeltuin en glijbaan, kinderboerderij. dan vermaakt ze zicht prima! wat een superschattige foto van stijn en esmee...*cute* te schattig zo saampjes.. flutter! cool precies goed dus die kleur! en vrijdag al! dat is lekker snel! wat geweldig dat je je nu al echt "thuis" voelt! wat een leuke schoentjes van shoesme! ik zag ze ook bij dungelmann in de uitverkoop, maar sasha doet nu pas stapjes los dus (dus loopt nog niet echt) en dan is het nog niet goed toch? en wilde ze wel op de groei kopen, maar ja...vind dat erg lastig in te schatten! ga hoogstwaarschijnlijk met mn moeder en sasha paar daagjes naar mallorca! leuk leuk! mams vond het ook een echt leuk kado, was helemaal overdonderd.. maar eerst over 2 weken lekker naar kos! geweldig.. sasha is daar verwekt dus we gaan terug naar dr roots.. ahhh lieke, ook al bulten, sasha valt ook continu echt hard.. en idd vallen en stotengel is ideaaal!!!
oh en blijft ze dan ook netjes op de bank zitten? Ik word momenteel gek van lieke die constant op de bank gaat staan..... ze mag er van mij opklimmen en zitten, maar niet staan...
oh dus jullie gingen los op kos ? Nu weer voor een tweede? hahahahaha. Lekker hoor, nog op vakantie. Heb je met dit weer wel nodig! hoe is het met je arm?
ruilen bloem? zou ook nog wel op vakantie willen... maar ik wil liever even wat centjes sparen... regent het bij jullie ook zo? Ik denk dat reno baalt, want hij staat op een evenement. Zaandam culinair. Allemaal tentjes waar restaurants zich presenteren en je een paar hapjes kan eten. Denk niet dat er veel mensen zijn nu...
zo weer thuis van weekend weg, was erg leuk, maar wat een bagger weer. zaterdag naar apenheul geweest, erg leuk ondanks de regen... ben doodop, morgevroeg mac ophalen, boodschappen doen en bijslapen. heb bezoek (mn moeder) afgezegd.. geen puf voor..
hihihihi jolan..los op kos.. ooo deb, ja wat een * weer... reno zal idd wel balen.. hoop dat hij een beetje droog kan staan! ja dat vind ik echt altijd lekker, wij gaan eigenlijk altijd als iedereen is geweest...is iedereen weer aan het puffen en steunen dat het voelt alsof ze weer op vakantie moeten en wij gaan nog vind ik zoooooon heerlijk gevoel! hihihihi fijn dat het zo'n leuk weekend was mcg! en de apenheul lijkt me ook helemaal tof! van die aapjes die op je komen zitten.. lekker uitrusten nu! zoooooo kan iemand even die kraan uitzetten en de ventilator uit?? pffff waai en regen hier zowat weg!
hoi hoi, fijn dat het leuk was Was het gister zo slecht weer daar? Hier was het prima, pas savonds begon het te regenen.
@mcg fijn dat je weekendje weg leuk was! Nu bijna vakantie! @bloempje wij gaan normaal ook altijd in mei en begin oktober op vakantie. Maar dit jaar zal het november worden in verband met renos werk en dan is het al nergens echt lekker weer meer of je moet europa uit en dat is me even te duur op dit moment. Misschien doen we een weekje bungalowpark maar daar zijn we niet echt mensen voor. Waarschijnlijk blijven we (voor het eerst sinds we samen zijn) lekker thuis en gaan we lekker aan Emma dr nieuwe kamer werken en baby dingen voorbereiden!
Jason doet sinds een tijdje ook 1 slaapje maar hij is ook vaak pas om 9 uur of half 10 wakker dus ja om hem dan nog 2x de rest van de dag op bed te leggen... Hij speelt ook wel veel hoor en nu met dat staan de hele tijd kost ook veel energie. Maar hij slaapt wel echt 3 uur vaak dan,hij gaat om half 1 naar bed
dat zijn natuurlijk ook wel erg leuke dingen! kamertjes maken! maarehhh als je je bedenkt canarische eilanden en egypte zijn nog wel errug lekker in november. en betaalbaar!
Over slaapjes gesproken... Hoelaat gaan jullie kleintjes in de avond naar bed? Esmee om 19:00. En is Marloes alweer terug geweest?
Lieke gaat om19.00 in bad, daarna tanden poetsen, voorlezen en naar bed. ongeveer 19.30 ligt ze erin Nee marloes is helaas niet meer geweest nog wel een pb gehad.