Bedankt voor jullie slaap reacties, op de dagen dat we thuis zijn toch nog maar even 2 slaapjes. Als ze genoeg afleiding heeft redt ze het wel met 1 slaapje. Maarja om nu iedere dag naar de dierentuin o.i.d. te gaan... @Sue: Ik gebruik de schoentjes ook alleen buiten hoor, binnen lekker op blote voeten is idd veel beter. Kos en Mallorca, lekker hoor! Gaan jullie nu nummer 2 ook in Kos maken? @Jolan: Hey een lotgenoot, hier ook een die steeds op de bank wil staan en lopen. En wat ook zo grappig is is om je in de kussens te laten vallen, jammer alleen dat die kussens los liggen en er dus weleens afvallen (inclusief kind). @Deb: Ja hier ook hondenweer.. @Mc: Doe maar lekker rustig aan na zo'n druk weekend! @Deb: Volgens mij is het op de canarische eilanden nog wel lekker weer in november, zo'n 25 graden! @Aal: Ohja dat scheelt wel, Zoë is om 8 uur wakker en slaapt dan maar 1,5 uur.. @Steph: Rond 20.00u/20.30u, beetje laat maar eerder wil ze niet slapen.. Nee Marloes is nog niet terug geweest, die ging nog even van haar vakantie genieten.
goed hoor. Nog 1 weekje vakantie... man morgen weer lekker aan het werk. veel dagjes weg geweest. Nieuwe meubels besteld... witte hoogglans salontafel, vierkant en een kei gave stoel.. donker fuchsia, dus lekker knalkleurtje. Stoel komt helaas pas rond de kerst.... en ik las over lastige 15 maanden sprongetjes... wacht maar tot ze 3 zijn @lau, belachelijk dat je 18 weken moet wachten!!! maar misschien krijg je wel eerder een huisje meid... @buikjes, zag mooie van MvG en Deb. Super meiden, het begin is er weer! @stijn en esmee... LIEF!!!
vakantie in het naseizoen is heerlijk... idd wat Sue zegt, iedereen is al geweest en jij mag nog. Kreta was eind oktober ook nog goed te doen... en lekker rustig Flutter; super dat jullie over zijn! Heb je de gordijnen al gekocht, of moet je nog opzoek? @lopen op de bank... hier ook... hoe harder hoe liever... @slapen, hier meestal van 19.00 tot 7.00 uur... en dan overdag nog 2 x
@flutter hahaha dat zou wat zijn elke dag naar de dierentuin Jason heeft natuurlijk altijd heel lang geslapen dus we hebben denk ik met hem gewoon geluk. @marloes toch weer even hier leuk!! had je gemist op msn gisteren ik was nog niet thuis
dat dacht ik al... Dierentuin, wij zijn naar Overloon geweest. Kleinschalig opgezet, maar echt leuk voor jonge kindjes.
O nee gatver Ik moest ook wel erg lachen, maar jeetje ik kan me voorstellen dat je zelf bijna over je nek ging. Kun je je niet voorstellen dat ze over een jaar lekkere dingen gaat weigeren
Hey meid leuk dat je even langskomt Logisch hoor dat je niet meer elke dag online bent met twee van die kleintjes. Zo te horen doet de kleine man het heel netjes, fijn! Gewoon lekker genieten van de kleintjes en als je af en toe tijd hebt kom je hier even langs
Hihihihi dank je voor het compliment! Het pigment komt hier toch echt van papa die uit Suriname (hindoestaans) komt, helaas zelf een echte hollandse kaaskop
Gelukkig maar! Volgens mij zit Isabella er nu midden in, ook in combi met ziekig geweest zijn, ze huilt veel sneller, is hangerig en weet niet wat ze wil, op schoot ,niet op schoot etc. en ze is in de ochtend eerder wakker. Ik hoop echt dat deze periode weer snel voorbij is!
Ik had het al op je hyves gelezen, maar wat zul je geschrokken zijn! Enig idee waar ze hem opgelopen heeft? Spannend dus de komende weken. Ik duim voor je dat alles rondom de beet rustig blijft!
Nee, hier ook absoluut geen last van rammelende eierstokken! Leuk hoor zo'n meeting! Wat is dat dan voor iets dat dipidoe? Ook al midden in de sprong, balen meid!
Goedemorgen, @ Marloes: Leuk weer iets van je te horen. Vakantie ook bijna weer voorbij. Ook een hele nieuwe inrichting besteld leuk hoor. @ Stephanie: Danian ligt tussen 19.00 uur en 19.30 uur op bed @ Slaapjes: Danian slaapt nog 2 keer. 1 keer van 10.00 uur tot 12.00 uur en van 15.00/15.30 uur tot 16.00/16.30 uur. @ McG: Fijn dat je weekend leuk was. Apenheul zijn wij ook een keer geweest is erg leuk. @ Jolan: Danian vind het ook helemaal leuk op de bank. Hij vind het ook leuk om op kussens te vallen ook op bed. @ Bloempje: Fijn dat alles goed gaat daar. Lekker hoor naar Kos en Mallorca @ Kuide: Wat leuk dat Collin zoveel woordjes leert en ook mama joepie! Wat belachelijk dat de urgentie zo lang duurt, maar goed ze nemen je serieus dat is ook belangrijk. @ Debby: Hier was het ook rot weer bah het lijkt wel herfst Zo ben weer bij. Danian was vanmorgen om 5.00 uur al wakker. Af en toe de speen in gedaan en om 6.30 uur boekjes gegeven en toen zijn we er om 7.15 uur maar uitgegaan. Ben benieuwd hoelang hij het nu vol gaat houden. De verjaardag gisteren was gezellig, maar we waren blij dat iedereen weer weg was Mijn man was ook niet helemaal fit en staat nu weer in de regen lijkt me niet echt bevordelijk Als hij zaterdag maar niet ziek is, want dan gaan we naar een feest partyflock agenda: Elementz Festival 2010, Rietplas (Emmen) · 4 september 2010. Het weer ziet er goed uit. Vandaag begin ik met Sonja Bakker ben al wel 1 kilo kwijt in 2 weken. Heb ook wel het gevoel dat die capsules helpen.
marloes fijn dat je er weer bent! vakantie: egypte zijn we wel een keer geweest, daar durf ik nu niet heen ivm het eten. Ik ben toen heel erg ziek geweest... canarische eilanden is misschien wat. Ik zal eens met reno overleggen wat hij wil. tamtam succes met sonja bakker het gaat je vast lukken! nou ik ga werken! x
flutter, hahaha ja vallen op de kussens is hier ook favoriet. Alle kussens van de bank gooien en er dan midden in gaan liggen. tamtam, succes met sonja bakker. Er zijn hier al 2 kilo's af in 1 week. Moet er nog 3..... marloes, leuk dat je weer wat van je hebt laten horen, blijf je weer? debby, oh spannend, jullie hebben bijna de geslachtsbepaling leuk!!!