marloes dat deden ze bij mij ook bijna nooit. Ik werd er vooral moe van omdat op het einde alleen het hoofdje en de beentjes werden opgemeten en ik daar echt geen kind in kon herkennen. Ze lieten niet even een profiel ofzo zien, ik zag alleen een rondje en een paar streepjes... en dan moest ik heeeeel lang wachten op de echoscopiste...
@echo, wij laten 2 keer een pretecho maken, 1 rond de 17 weken en 1 rond de 29 weken, net als destijds bij bram. wel zo leuk als ze beide een dvd hebben met echo's
Sorry meiden alleen even ego. Nadat er al een vrouw dood geslagen was hier, is er nu weer een vrouw inelkaar geslagen. Althans dat vermoeden hebben we. Oudere vrouw, S. wilde net weggaan en toen zag hij dat ze die vrouw omhoog hielpen. Politie en ambulance zijn onder weg..Ben er even van de kaart van..
oh bah, aal... hopelijk is ze 'alleen maar' gevallen ofzo. Nee forum opent de hele dag al niet. Forum van juli '07 mama's dat via dezelfde server gaat ook niet.
@Marloes: Gezellig dat je er weer bent! De gordijnen zijn al in de maak @Tam: Succes met het Sonja Bakkeren! @Deb: Spannend, nog maar 8 dagen. Ben benieuwd! @HvJ: Pff dat is schrikken, gelukkig gaat alles goed met jou en de baby. Echo's: Ik vond ze leuk, iedere keer weer! Denk dat ik dat bij een 2e ook nog wel zou vinden. Mijn vk had een nieuw echo apparaat en vond het leuk om regelmatig te 'echoën' @Deb: Hmm als het zo gaat is het idd minder leuk. Mijn vk liet altijd wel even leuk het gezichtje, een duidelijk handje of voetje zien. @Aal: Jeetje wat akelig.. bij jullie thuis of op het werk? Snap dat je van de leg bent als je zoiets gezien hebt *knuffel voor jou*
Ik ben moe, lig lekker met de laptop in bed, vanavond maar eens vroeg slapen! Mijn kind heeft een sexsensor! Alsof ze het weet gaat ze uitgerekend dan mama roepen of huilen. Kinderen zijn echt slecht voor je sexleven
hoi hoi, kom even zwaaien en zeggen dat ik er ff een weekje niet ben, op vakantie! hier alles goed verder tot dan!
Aaah de nieuwe buren vragen of we even op de koffie komen, maar ik lig zonder make up in pyjama op bed. Dus moet manlief maar even alleen gaan. Wel jammer, was wel benieuwd naar hoe zij het huis hebben aangebouwd!
Hebben jullie trouwens het berichtje in de lounge gelezen, de wens van Sarah... het is gelukt, zaterdag komen ze op tv
@flutter haha idd wat marloes zegt...alsof jij gaat slapen @jolan het was idd bij ons voor de flat aan de voorkant, ik was even op de gallerij gaan kijken en zag die vrouw strompelen met iemand die haar hielp allemaal bloed en een dik oog had ze.. vreselijk gewoon arm mensje @hvj getver wat eng zo een ongeluk!! gelukkig ben je ongedeerd knuffel voor jou @hier Jason is ziek heeft bijna 39 graden koorts arm kind. Is de eerste keer dat hij echt zo ziek is. Is al een paar keer wakker geworden. Hopelijk voor hem slaapt hij de nacht iig door.
@All, dank je dames. @Flutter, en nog kunnen slapen haha @Aal, heftig joh en wat schandalig van de dader om een vrouw in elkaar te slaan bah. Beterschap voor Jason!