~juni 2009 mama's; deel 5!!~

Discussie in 'De mama's' gestart door marloes80, 26 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    #341 bloempje29, 29 jul 2010
    Laatst bewerkt: 29 jul 2010

op de bakplaat?? als je geluk hebt zie je nog zo een klein staartje uit dr mond "kwispelen":$ hahahaaha, :D:D:D hap, slik, weg...

thx allemaal! hou niet zo van "ouder" worden..:) wordt al jaaaaren 25 ;) en probeer het stilletjes voorbij te laten gaan!

ja wel verwend! van hubbie mag ik morgen lekker dagje shoppen op zijn kosten:D onverwacht dagje vrij genomen, een enorme bos bloemen, en natuurlijk een hele mooie tekening van sasha en ook een fotoshoot om te laten maken van ons allemaal gekregen van sasha! dát vind ik dan wel weer leuk aan verjaardagen.. dus die gaan we hopelijk zaterdag maken!
    als dr vlekjes weg zijn.. want was ik nog vergeten te melden, ze heeft ws ook 6de ziekte want koorts is sinds gister weg, maar sinds vandaag allemaal kleine vlekjes in dr nek, romp en gezicht...;)

2. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0

o wat fijn! ik heb ook behoorlijke bloedingen gehad hoor, de hele zwangerschap lang... was een laagliggende placenta, dat betekent dat ie redelijk over de baarmoedermond heen ligt, waardoor er heel snel bloedingen kunnen ontstaan, maar dat zijn bloedingen van de baarmondermond, niet van de placenta of beeb, als de beeb groeit trekt de placenta vanzelf omhoog, weg van de bm mond, en dan stoppen de bloedingen vaak (bij mij niet, maar okay..) vaak is dat de oorzaak van heftige bloedingen, als het niet een "gewone" bloeding is van bv na seks.

3. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    En dan Zoë er huilend naast, want die is zo gehecht aan d'r 'sisss'. :D

Dat zijn leuke cadeautjes inderdaad!
    Aah ook de 6e ziekte. Naja ze kunnen het maar gehad hebben toch!

4. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Ze heeft al eerder bloed verloren en toen was het idd iets met d'r placenta, maar volgens mij was dat niet zoveel is nu.
    Pff volgens mij schrik je je dan echt een ongeluk!

5. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0

hahahaa, denk dat zoë zich bovenop sasha "stort" en dr "sisss-jes" probeert te redden..hihihihhi hun eerste "catfight" ;):D

ja idd, beter zijn ze er snel van alle kinderziektes af, nu hebben ze er nog niet zo'n besef van!

6. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    ja, kan per keer verschillen... ik ben me de eerste 6 keer ofzo echt doodgeschrokken.. ook gelijk helemaal gestopt met sporten en met boodschappen tillen etc., maar na de zoveelste bloeding "wen" je er wel een beetje aan... was wel bij de gyn onder behandeling ipv de vk, dat gaf mij wel een fijn gevoel, die doen tenminste altijd echo's enzo, dan weet je zeker dat het nog allemaal goed werkt..maar fijn is anders!

7. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Gelukkig heeft Zoë dan nog geen haren waar aan getrokken kan worden :D

Ja dat is fijn aan een gyn, ik kwam er laatst pas achter dat niet alle vk's een echo apparaat hebben. De mijne gelukkig wel, mocht altijd even spieken als ik me druk maakte :)

8. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Marloes...ik ben jaloers!!!
    Ik wil ook die kist!!!!!

@Snieke...ja maar dan moet ik eerst helemaal maar jou fietsen...pffff....dat is te ver hoor! Of kom je deze kant op Hahahaha!

@Flut..,.owww ik hoop ook heel erg met je mee dat er niets ernstigs is...bah...dat lijkt me toch erg!
    Ow lees dat het goed is! GElukkig zeg!

@McG....Wauw wat een verrassing! Gefelicitereerd! Hihi!
    Enne...niet zo gevaarlijk meer doen hoor! Pffff schrik ervan! Maar gelukkig is er niemand ernstig gewond geraakt!
    Ik kreeg een tip van iemand tegen het bijten: Geef hem iets waar hij WEL in mag bijten en op mag slaan...en knuffel ofzo. Hier werkt dat opzich wel!
    Terug bijten ofzo werkt hier niet...dat doet ie het nog een keer terug...want tjaa...mama en papa doen het dus mag Finn het ook!
    In zn eigen mond eigenlijk nog nooit geprobeerd omdat het wel goe dgaat nu!

Groot bed: Duurt hier ook niet geen jaar meer hoor! Denk dat ie rond de Kerst naar een groot bed gaat.
    Heb gisteren de uitleg al aan Lau en Sue gegeven...Steef had vroeger heel erg de ruimte nodig...anders liep ie tegen de muren op en werd ie echt driftig en onhandelbaar.
    Zodra de box weg was en hij een groot bed kreeg werd ie al rustiger...
    Lau en Sue hebben Finn gisteren meegemaakt...dus ik denk dat zij als beste kunnen zeggen of dat Finn ook de ruimte nodig heeft ;)

@Deb...is dat dezelfde vriendin als waar je vorige keer een aanvaarding mee had? Weet niet precies wat het was.
    Wel jammer hoor! HElemaal als je echt goede vriendinnen was kan dat echt pijn doen!

@Sue...ben toch blij dat we chippies hadden en gisteren...en geen banaan...Finn alleen die banaan plet tussen zn vingers is genoeg! (ik zie het al helemaal voor me hoe je zit met die banaan! :p)
    Hoe is het met Sassefrasje?
    En gefeliciteerd heh!? Dat wou je toch even stiekem voor ons verborgen houden! Schandalig! Als ik het had geweten had ik gisteren een liedje voor je gezongen! :p

9. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    nou idd is er gewoon eentje stiekem jarig aan t wezen!!!

nog even snel een felicitatie voor ik me bed in duik!! (K) voor bloem!

10. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Sue; gefeliciteerd met je verjaardag!!! geweldige cadeautjes gehad hoor!!!

Ja, gaaf he, Sarah, maandag gaan we hem halen!!!
    en dan verven.... joehoeeee

11. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    hahahahaha, kijk! daarom heb ik nix gezegd...hahahahaha, :$
    had eigenlijk nog gister wel een stukje taart mee willen nemen, had kwarktaart gemaakt, maar die moest nog eerst min 1 uur in de vriezer/koelkast, dus daar had ik geen tijd meer voor..

en groot bed voor finnetje onder de kerstboom... ik stem voor!:p:p:p:p:p:p:p:p

met sasha gaat het goed, ze heeft niks geen last meer...alleen allemaal vlekjes op dr romp en nek, de koorts en hangerig was een paar dagen terug.. en gister koortsvrij.. en vandaag dus vlekjes, maar ze was wel gewoon gezellig! en ligt nu heerlijk te tukken

12. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    thanks, ga het proberen, heb volgens mij nog voldoende behang over

13. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    sue gefeliciteerd!!!!

14. McGyver

McGyver Niet meer actief

@sarah, ligt ook aan het kindje zelf, wel of niet vroeg of laat naar een groot bed.
    als finn dat nodig heeft prima toch.
    maar zoals het er nu naar uit ziet bram niet
    die vindt de box ook nog leuk!

15. McGyver

McGyver Niet meer actief

@jolan weer crea bea met behang, succes

@marloes, leuk hoor die kist, welke kleur is ie en welke kleur wordt ie?

16. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    hier moeten we thom ook in de gaten gaan houden.... na het eten zat hij nog in z'n kinderstoel, gewoon netjes vast in de gordeltjes.
    Papa en Sam gaan even weg, ik ruim alles op, ben bezig met de vaatwasser en hoor opeens de glazen. Denk kan niet, staan aan de andere kant van de tafel, dus draai om, zit meneer glimlachend midden op de tafel....:$

17. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    haha... hij is nu.... roze en wordt wit, en het molentje wordt blauw met of rode, of oranje wieken... of helemaal blauw

18. McGyver

McGyver Niet meer actief

@marloes, kleine houdini haha

klinkt mooi zoals de kist gaat worden!

19. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    hahahaha die thom!

20. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Nou Marloes, dat wordt iedere avond 10 rondjes met ducktape om de kinderstoel! :D Welke stoel heb je?

Deel Deze Pagina