~juni 2009 mama's; deel 5!!~

Discussie in 'De mama's' gestart door marloes80, 26 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloempje29

    bloempje29 Fanatiek lid

    28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    hoop dat danian snel opknapt! en het geen ooronsteking is!

    lau, gaat goed hoor hier! beetje moe, sasha is behoorlijk aan het spoken met slapen.. maar ja.. even doorbijten..:) en t is weer topdrukte op het werk, maar nog 2 weken en dan zitten we in het vliegtuig!! :)
     
  2. marloes80

    marloes80 VIP lid

    6 aug 2006
    22.005
    894
    113
    succes TamTam!

    McG, wanneer vertrekken jullie?

    Lau, dank je wel!!! Thom had alleen geen zin in foto's
     
  3. Natja

    Natja VIP lid

    24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Zo hee, ik kan me voorstellen dat je helemaal kapot bent!
    Kan de kleine man niet ook even bij je ouders slapen dan kun je morgen lekker uitslapen?
     
  4. Natja

    Natja VIP lid

    24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Succes meid! Ik ga even verder lezen of er al wat meer bekend is.
     
  5. BuffySummers

    BuffySummers VIP lid

    16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @tamtam succes hopelijk is geen oorontsteking

    @marloes aagh en mama toch foto's maken;) ze zijn wel erg leuk hoor

    @gaby lekker geslapen? Moet je het weekend ook?
     
  6. stephanie24

    stephanie24 VIP lid

    22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    *Zwaai zwaai, knuff knuff!*

    Het gaat even niet zo lekker hier. Stijn blijft huilen en onrustig en we zitten met de handen in het haar. Hou alles bij op z'n site. Dat zijn de enige minuten dat ik even tijd heb, de rest gaat op aan Esmee en haar broertje, verlaat kraambezoek en het huishouden.
    Lezen, laat staan reageren zit er echt even niet in. Sorrie. Ik hoop niet dat ik iets bijzonders gemist heb!
     
  7. McGyver

    McGyver VIP lid

    30 jun 2008
    12.014
    0
    0
  8. Natja

    Natja VIP lid

    24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Balen meid!
    Hopelijk vinden jullie snel de oorzaak van de onrust van jullie mannetje.
    Ik geloof dat er al iemand eerder deze tip heeft gegeven, maar zijn jullie al met je mannetje naar manuele therapie geweest.
    Wij zijn daar ook met onze zoon (inmiddels 6) geweest. Hij huilde ook veel na zijn geboorte, het bleek dat er door de zware bevalling iets klem zat in zijn nekje, hij had hierdoor ook een sterke voorkeurshouding, maar dit hoeft niet. Dit werd in een paar behandelingen verholpen en we hadden een heel ander kind.
    Hebben jullie inmiddels de hypoallergene melk geprobeert?
     
  9. tamtam78

    tamtam78 VIP lid

    12 jul 2008
    5.302
    38
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    @ Stephanie: Tuurlijk nemen wij je dat niet kwalijk.
    *Dikke knuffel*
    Danian heeft geen oor- of keelontsteking, maar misschien Pseudokroep.
    Had er nog nooit van gehoord, maar de dokter dacht dat hij wat hezigheid hoorde bij Danian.
    Als hij maandag nog koorts heeft moet ik terug komen en verder 3 maal daags op vaste tijdstippen een paracetamol geven.
     
  10. Natja

    Natja VIP lid

    24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Ik heb het artikel over pseudokroep even vlug gelezen, maar zo'n eerste aanval klinkt best eng! Heeft Danian dit ook gehad?
    Heel veel beterschap met hem!
     
  11. tamtam78

    tamtam78 VIP lid

    12 jul 2008
    5.302
    38
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Nee daarom denk ik ook niet dat hij het heeft.
    Hij wordt wel wakker 's nachts maar niet huilend meer kreunend en dat heze heeft hij denk ik van het huilen gekregen.
    We wachten het maar af.
    Duimen jullie mee dat hij vanavond of morgenvroeg wat op knapt, want ik wil toch wel erg graag naar dat feest morgen, maar als hij te ziek is houdt het op natuurlijk.
    We hebben al wel kaartjes en die waren 45 euro samen, dus zonde om die weg te gooien.
    Ik had er ook echt naar uitgekeken er ff uit en zondagmorgen uitslapen kan ik nu ook wel gebruiken.
    Wat zouden jullie doen?
    Aan de ene kant heb ik zoiets of hij nu thuis of mij mijn ouders is dat maakt niet veel uit denk ik, want ook als wij er zijn is hij huilerig.
    Het feest is vlakbij mijn ouders, dus we kunnen ook snel terug zijn.
    We zouden alleen in mijn moeders huis gaan slapen(mijn ouders wonen apart)zodat wij uit konden slapen.
    Het feest is van 13.00 uur tot 23.00 uur we gaan waarschijnlijk tegen 15.00 uur heen.
     
  12. Natja

    Natja VIP lid

    24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Ik zal heel hard voor je duimen!
    Ik kan me heel goed voorstellen dat je heeeeeeel graag naar dat feest wilt, waar zou Danian naartoe gaan dan? Ik neem aan dat ze daar toch ook heel goed op hem zullen letten en hem heerlijk zullen vertroetelen....
     
  13. tamtam78

    tamtam78 VIP lid

    12 jul 2008
    5.302
    38
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Ik had net wat aan mijn bericht toegevoegd;)
    Danian gaat naar mijn ouders en die wonen vlakbij het feest, dus we kunnen ook zo terug zijn.
    We zouden alleen in mijn moeders huis slapen(mijn ouders wonen apart)zodat we uit kunnen slapen.
    We wachten het wel af en we overleggen vanavond wel met mijn ouders wat hun willen.
     
  14. marloes80

    marloes80 VIP lid

    6 aug 2006
    22.005
    894
    113
    Natja, wat een onwijs mooie foto heb je als avatar!!!
     
  15. Aurin

    Aurin VIP lid

    10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @steph, knuff meis, wou dat ik wat voor je kon doen!!!

    @tam, gelukkig geen ontsteking, pseudo kroep is niet fijn, maar gelukkig ook niet heel schadelijk (heb dit vroeger zelf gehad)

    @aal, helemaal vergeten te reageren op wat je vroeg ;) we moeten over 1,5 week op controle, kijken of alles nog op zijn plaats zit.. en dan is t afwachten hoelang de buisjes blijven zitten dat kan een maand tot een jaar zijn verschilt per kind. En ook verschilt per kind of t nog nodig is om nieuwe te plaatsen.. (maar vaak wel nog een aantal keer tot het kindje erover heen gegroeid is zeg maar)

    @natja, idd wat marloes zegt! super mooie foto!
     
  16. Natja

    Natja VIP lid

    24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Dank je!
     
  17. Natja

    Natja VIP lid

    24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Hopen dat ie wel wat langer dan een maand blijft zitten!

    Bedankt voor het compliment:)
     
  18. Flutterby

    Flutterby VIP lid

    23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Ben ik ook weer eens..

    @Tam: Arme Danian, hopelijk knapt hij snel weer op. Als het dichtbij je ouders is zou ik hem gewoon brengen, dan ben je zo weer terug als het niet lekker gaat. Of hij moet echt heel beroerd zijn, dan zou ik het niet doen..

    @Steph: Dikke knuffel voor jou! Ga ff je dagboekje lezen.
     
  19. Flutterby

    Flutterby VIP lid

    23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    De vloer in de woonkamer ligt erin, hij is zo gaaf!
    Het viel allemaal een beetje tegen met alle hoekjes en plintjes, dus ze hebben het niet af gekregen.. Dinsdag komen ze de gang en keuken doen. De tuinman is ook al geweest om een offerte te maken voor de voortuin en de schilder komt morgen, wil toch wat anders :D

    En dan zijn we écht een heel eind klaar haha.

    De knijntjes worden steeds tammer en zijn zelfs zindelijk, viel bijna van m'n stoel joh :D. Ze poepten en plasten steeds op dezelfde plek, bakje met stro op die plaats en nu doen ze het daar. Ideaal! Wou dat m'n kind zich ook zo voorbeeldig gedroeg hahah ;)
     
  20. Aurin

    Aurin VIP lid

    10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @flutter, gaaf zeg! klinkt leuk allemaal goed bezig! wanneer is de housewarming? :p en goed zeg van de nijntjes!
     

Deel Deze Pagina