~juni 2009 mama's; deel 5!!~

Discussie in 'De mama's' gestart door marloes80, 26 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    meegroeistoel van prenatal/ tiamo
    Die hebben ze alle 2... maar even goed strak zetten weer...

2. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @McG...dat is ook zo...Finn vind het alleen in de ochtend fijn om in de box te zitten...die drink om een of 10.30 daar een bakje thee en eet een koekje. Maar in de middag....nou dan is het gillen...pfff...Hahahaha!

@Marloes...jeetje...zou me een hoedje schrikken!
    Hier vorige keer...staat ie ineens omgekeerd in zn kinderstoel...en toen zijn we hem maar weer in de gordels gaan zetten...dat deden we niet omdat ie toch zo rustig zat! Hahaha!

Zooooo Al mn papieren e.d. voor school zijn ingevuld en gaan zo op de bus! (als steef de hond uit laat ;)

En ik heb van mn schoonmoeder super mooie rugtas gekregen van Oilily! We gingen kijken en toen kreeg ik hem van haar! Echt zo lief! (en misschien wel erg fout...moeders met een rugtas van Oilily....ik ben nu al een een nerd! hahahaha!)

3. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    maar wel leuk Sarah!!! Moet je in het eerste jaar ook stage lopen?
    wij hebben ook elk jaar stagiaires van de pabo...

ik mag niet schrikken... als ik gewoon rustig naar hem toe loop... ook als hij halverwege de trap is ofzo, dan is er niks aan de hand. Ga ik roepen of rennen... dan schrikt 'ie er zelf ook van en dan boem

4. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    sue gefeliciteerd met je verjaardag!

sarah: ja dat is dezelfde vriendin, 15 jaar lang nooit woorden en nu al voor de 2e keer...

heb net 2 uur aan de telefoon gehangen met haar. Ik denk dat we gewoon echt uit elkaar groeien. Jammer maar waar.
    Zij vindt dat ik te veel over spullen/kleding/merk praat voor emma. Bijvoorbeeld die bloom kinderstoel vond ze belachelijk. En ze vond dat ik daar te veel over praatte ofzo. Maar goed nog meer dingen, we snappen elkaar gewoon niet meer zo heel goed. Hopelijk is het een fase...

5. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik ga morgen de rest bijlezen, ga nu slapen! welterusten!

6. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    moeilijk deb... niet te veel piekeren en wel lekker gaan slapen he

7. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Goedemorgen,

@ Sue: Nog gefeliciteerd fijn dat het met Sasha goed gaat.
    @ Debby: Jammer van je vriendin, maar soms gebeurd dat helaas dat je uit elkaar groeit.
    @ Sarah: Wat lief van je schoonmoeder
    @ Marloes: Thom is dus ook fijn bezig;)
    @ Jolan: Succes met behangen
    @ Flutterby: Fijn dat alles goed gaat met je vriendin en haar kleine.
    Verder weet ik het ff niet meer.
    Vandaag komt mijn zusje hier.
    Ze gaat eerst naar de kapper en dan komt ze hier heen tot eind van de middag.
    Vanmiddag gaan we nog de stad in.
    Zo meteen eerst boodschappen doen.

8. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Ff snel een goede morgen :)
    heb zo een sollicitatie (ook oproep kraamzorg maar goed.. doe ik tenminste wat!)
    Dus breng coll zo even bij mijn tante, die heeft gelukkig vakantie dus kwam mooi uit!

@deb, balen meid :( denk dat je ergens al wist dat het telefoon gesprek niet veel opheldering zou geven, en zo te horen is ze een beetje vastgebeten in haar ding en staat zij (en jij misschien ook??) niet open voor verandering van de dingen hoe ze gaan?
    (kan het ook helemaal mis hebben...)

@marloes, jeminee, kleine thom op tafel! deugniet! idd maar ff goed vast zetten :p
    Coll zit bijna klem in zijn ikea stoel dus kan geen kant op whaha:p

@sarah, hahaha lekker burgerlijk oilily :p wel leuk! en lief van je sm!

@jolan, succes met de letters! je kan t!

Tot straks!

9. McGyver

McGyver Niet meer actief

@sarah stuudje, haha, leuk zeg een tas gekregen en alle spullen op de post! goed bezig meis! een goed begin is het halve werk zeggen ze dan...

@deb, jammer is dat he als je geen aansluiting meer hebt bij je vriendin, ik ken dat...

@sarah, hier blijft de box gewoon staan voor de 2e, bram zit er elke dag nog ff in, en om hem nu naar boven te doen en over een paar maandjes weer naar beneden vindt ik ook onzin...

@tamtam stadze.

@lau succes met je soll, hoe ist gegaan?

ik mag om 10.20 met bram naar de de HA. hij is erg verkouden, hoesten en hees... ga ik niet voor naar de dokter, maar hij heeft wat blaasjes. bobbeltjes op zijn tong, en wil herpes uitsluiten, mijn schoonmoeder had dat vorige week heel erg in de mond en keel, en manlief ook vaak op zijn lippen. (nee t is geen spruw, das wit. en ken ik van eerder bij bram) hopelijk is het niks.... maar wel ff spannend...

oja vanmiddag wil ik nog ff de stad in voor leren slofjes kijken voor bram van oxxy als ze die nog hebben in zijn maat. die blijf ik toch het fijnste vinden

10. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    mc, succes bij de huisarts. Hopelijk is het geen herpes.

lau, succes bij je sollicitatie!

deb, ik ken het verhaal over je vriendin. Herinner je je mijn verhaal nog over die vriendin die totaal geen interesse meer toont? Toevallig heb ik volgende week met haar afgesproken. Ze heeft sinds 3 maanden een vriend en sindsdien zoekt ze weer contact. Zij zat (zit) toch ook in een heel andere levensfase. Dan groei je uit elkaar, hoe jammer het ook is. Ik ben ook heel benieuwd hoe het volgende week zal gaan.

sarah, jij bent helemaal klaar voor je studie :D leuk leuk!!! Enne, als je wat wilt weten roep je maar he!!!! Ik zit bordevol ideeën :D

11. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    goedemorgen meiden,

danian goed geslapen Tamtam?

Toch weer leuk Jolan dat ze weer contact zoekt... ben benieuwd of dé echte klik er nog steeds is.

Lau, heel veel succes!

McG, succes bij de dokter, hopelijk geen herpes voor Brammetje.
    Heb je veel spierpijn door de val, of valt het mee? Anders gewoon de vk bellen he, misschien kan ze wel een echo maken...

12. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    best gek idee... 3 jaar geleden waren afgelopen nacht mijn vliezen gebroken...

13. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    mcgyver: succes bij de huisarts, herpes is echt heel irritant en er zijn zoveel vormen... hopelijk heeft bram het niet!

jolan: succes met je vriendin... hopelijk klikt het wel weer tussen jullie!

marloes: morgen al weer 3 jaar... grote jongen... nog een jaartje en dat gaat ie alweer naar school... groot feest morgen?

14. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @marloes, alweer 3 jaar geleden, apart he!
    @mc, hoe was t bij de HA, en hoest met de spierpijn?

Sollicitatie ging goed, was meer een kennismaking gesprek. Is bij een "uitzendburo"( nou ja, Maandag, en dat werkt iets anders dan normaal, heb daar al eerder gewerkt)
    Maar toevallig ging het om een functie bij hetzelfde bedrijf als waar ik 10 augustus al een gesprek heb staan haha.. maar ze zou toch even met hen gaan overleggen.

Is voor mij wel beter om bij Maandag een oproep contract te krijgen (als het dan toch oproep is) want dan heb ik belasting technisch maar 1 werkgever en zij kunnen mij wel breder inzetten dan ipv alleen kraamzorg.. want zij hebben meer contacten met andere bedrijven.. dus dan heb ik ook meer kans om te werken :)

Maar goed even afwachten dus :)

Met coll ging het super bij mijn tante.. hij was gesloopt en ligt net te slapen.
    Volgende week woensdag tot vrijdag gaat mijn tante met haar gezin naar mijn moeder, en ik ga dan denk ik ook even 2 dagen die kant op. Dan is daar iig wat te doen en ben ik er toch even uit, en niet alleen daar in de middle of nowhere!

15. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    nee zondag pas...
    ik kreeg geen weeën en sam is dus pas 2,5 dag later geboren

16. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    je hebt gelijk Lau... ff lekker weg

17. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Hey meiden,
    Ik zit met een lastig dilemma.
    A.s. donderdag vertrekken we voor 2 weken naar Frankrijk.
    Nu heb ik gister gehoord dat er daar mazelen heerst en laat Isabella daar nog niet tegen ingeent zijn:$
    Ik had afgelopen 14 juli eigenlijk een afspraak voor deze prik, maar ik kreeg een week voor die tijd een brief dat deze afspraak niet doorging en dat er na de vakantie contact met mij opgenomen zou worden, toen dacht ik nog dat dit geen probleem was.....
    Ik baal zo, ik had deze prik juist een tijd voor de vakantie gepland zodat ze van de eventuele bijwerkingen tijdens de vakantie in ieder geval geen last zou hebben.
    Nu zit ik dus in dubio, zal ik haar voor die tijd nog in laten enten met het risico dat ze 5 tot 12 dagen later last krijgt van bijwerkingen ( midden in de vakantie) of gewoon naar Frankrijk gaan en hopen dat ze geen mazelen krijgt?:(

18. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Wow mooi hoor!

19. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065