wij zijn ook net naar babypark geweest maar dan in wormerveer... mooie winkel, maar ja eigelijk hebben we helemaal niet zoveel nodig...
rloes...Ja...ik begin in de eerste maand al met stage lopen in een groep 3. Ik zou idd later in de opleiding op op het voorgezet onderwijs stage kunnen lopen als ik dat wil. Maar dat weet ik niet hoor...ik weet nog te goed hoe ik zelf was op die leeftijd Is eigenlijk wel logisch...als je zelf hysterisch gaat doen zien ie dat natuurlijk...denk dat dat hier ook wel zo is. Op de trap heb ik ook 1 keer gehad...maar op de tafel nog nooit! Hahaha! Ik reageer eigenlijk altijd wel rustig...als ie valt ook. Anders ben ik heel de dag aan het panieken...hahaha! En ik wil ook niet zo;n kind dat bij elk valletje in janken uitbarst. Finn huilt zelden met vallen. Aaachhh "Mij bijna jarig!!" GEWELDIG! Wat een scheetje! @Deb...balen meid! Ik snap het wel hoor...je zit nu gewoon in een andere fase! Ik merk het ook met een vriendin...die gedraagd zich nog alsof ze 16 is en is elk weekend lam en zoent met weet ik het hoeveel jongens. Ja die fase heb ik nou toch onderhand wel gehad Hahahahah! Dus we spreken elkaar ook zelden. Aan de ene kant jammer...maar aan de andere kant...tjaa...heb je er wat aan? @Lau...ja heeeeeel burgerlijk! Hahaha! MAar goed...met hond en grote auto was ik dat toch al een beetje Hoe was je solli? OW lees het al...leuk hoor! Wie weet kan je dan t0och even lekker wat doen! @McG...ja dan zou ik hem ook lekker laten staan! Anders zovele moeite terwijl je dat ook had kunnen laten! Hahaha! Spannend hoor! Wanneer heb je je echo? Of weet je dat nog niet? Hoe was het bij de HA? Ow lees het al! Ik ga duimen dat het snel weg is! @Jo...ik heb er ook echt zo'n zin in! Stage lopen...huiswerk maken! Hahahaha! En ik meen het serieus....iedereen zal me wel raar vinden! Zit alleen een beetje met die boeken...vind het zo zonde om ze nieuw te kopen..maar we zien wel. Vind het zo spannend! En wie weet wil ik wel stage bij je lopen joh @Natja....lastig...mn nichtje is toch echt na 10 dagen behoorlijk ziek geweest. En op vakantie lijkt me dat ook niets. Ik zou even bellen wat het CB zelf adviseerd. Want wie weet heerst dat helemaal niet daar en maak je je voor niets druk!
Gisteren nog schoentjes voor Finn gekocht....hij groeit overal uit! Hahaha! alleen zn slippers paste nog! Nike Pico III Td Velcro - Babyschoenen - Baby - zwart/wit bij AktieSport
hahaha, dan ben ik meteen je interne coach. Ik coach alle(inholland) pabo stagiaires op onze school. Ik moet ze een eind beoordeling geven. Groot gelijk dat je niet alle boeken nieuw wilt kopen. Je geeft maar een gil he, als je nog boeken nodig hebt, ik duik zo mn kast in voor je!!!! coole schoentjes!
@ Jolan: Wat leuk dat Lieke zo leuk speelt. Leuk filmpje. Logisch dat je ff ongerust bent als Niek ff weg is en je niet weet waar heen dat zou ik ook zijn. Ik heb het helaas van heel dichtbij meegemaakt dat iemand niet terug kwam dus ben ook altijd wat angstig. @ Marloes: Je knul morgen al weer 3 jaar. Schattig zeg dat hij tegen zich zelf aan het praten was Ik heb ook geen ervaring met dat koffieapparaat lust ook geen koffie. Danian had op zich wel goed geslapen hoorde hem om 4.15 uur ff, maar was vrij snel weer stil en toen om 6.15 uur en dat is normaal @ McGyver: Hopelijk is het over 10 dagen weg bij Bram. Lekker ff shoppen ziet er leuk uit. @ Natja: Ik zou die prik wel gaan halen denk ik @ Sarah: Leuke schoentjes. @ Kuide: Fijn dat de sollicitatie goed ging. Hopelijk ben ik niemand vergeten Mijn zusje is weer weg. We zijn maar ff in de stad geweest, want Danian was alleen maar aan het jengelen hij had te weinig geslapen 's ochtends. We hebben een mooie foto van haar en haar vriend gekregen in een lijstje van hun vakantie in Turkije daar hadden ze een foto shoot gedaan. Erg mooie foto's. Ze had thuis opgeruimd en had allemaal Spongebob dingen voor Danian meegenomen heel leuk. Vanavond bank hangen en Popstars kijken
@mac, lekker geshopt, leuk!! @marloes, awww wat super lief... mij bijna jarig.. *smelt* @jolan, wat knap van lieke! @tamtam, lief van je zusje! @sarah, leuke schoentjes! Zo Collin ligt lekker in bad, maar is het er nog nie mee eens Net lekker pannenkoeken gesmuld! Morgen ga ik weer eens ouderwets stappen en gaat Collin logeren bij mijn zusje in haar vriend
@Lau: Spannend, hopelijk wordt het wat! @Natja: Lastig, ik zou haar voor de zekerheid ook laten enten. Mazelen - Wikipedia Zeker nadat ik hier heb gelezen hoe ziek ze van de mazelen kunnen worden. Lading pcm mee.. Had ze veel last van de vorige entingen? @Marloes: Oooh wat schattig, zie het helemaal voor me. Zo'n klein ventje in bed, helemaal vol van zijn bijna verjaardag. @Jolan: Kan het me helemaal voorstellen hoor, zeker als hij normaal altijd zijn telefoon opneemt! Wat goed van Lieke, ze heeft zo'n schattig stemmetje @Mc: Die dumphal bij Babypark heeft geen site, helaas. Zie allemaal leuke schoentjes voorbij komen. Hier nog steeds een schoenloos kind, als ik de tweede aan het aan doen ben heeft zij de eerste alweer uit @Tam: Lief van je zusje! @Lau: Ligt ie lekker in bad joh
Wij hebben vandaag het voorlopig koopcontract getekend en de offerte bij de bank. Over 2 weken hebben we wss de bankgarantie én de sleutel Tussendoor ook maar even geshopt voor Zoë, arm kind heeft haast geen kleren - Bodywarmer - 2x Longsleeve - Spijkerbroekje - Poncho - Tuniekje Verder heb ik me kunnen beheersen! Haha. Die poncho is zoooooooo schattig!
Gefeliciteerd!!!! hartstikke goed! nu is het eigenlijk wel officieel hoor! voorlopig koopcontract is gewoon bindend! dus ik vind dat je wel aan de bubbels mag vanaaf!!!
even showen... hij is nog niet af. raampjes nog een keertje in de lak, moet nog een deur op en een huisnummer... en dan nog een blauwe en een witte maken... Bekijk bijlage 89772
Dank jullie! Manlief heeft een bbq, Zoë ligt in bed, dus ik vier het maar alleen.. Wauw mooi Marloes!!
Ik vroeg het niet om de ziekte hoor, was gewoon nieuwschierig naar waar jullie heen gingen in france, i love france!
@sarah 5 aug is de echo... net bij ikea bram zijn kamer uitgezocht, we weten wat wel willen, dus nu mp afstruinen.... kwamen we onze beste vrienden tegen met beeb, zo gezelli, samen daar gegeten. pfff bram zat vanmiddag vast met bovenbeen tussen spijlen, kreeg hem er niet uit, buuf geroepen en zij kreeg hem uiteindelijk los.... was een drama was dat zeg....