~juni 2009 mama's; deel 5!!~

Discussie in 'De mama's' gestart door marloes80, 26 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    ola!!!

zooo pffff ik ben klaar met werken voor deze week.. lekker zeg!:D

wow lieke, you go girl!! wat goed jolan! nou, dat wordt erachter aan rennen!:p

@zwemmen, wordt geen zwemweer volgens mij, weeronline zegt regen en bewolkt, dus lijkt me niet echt handig..

sasha is nog aan het kwakkelen, koorts, dan breekt het zweet dr weer uit, en dan is ze koortsvrij (meestal smorgens..) dus beetje vreemd, mag niet echt goed in dr mond kijken, dus weet niet of er misschien kiesjes zitten.. zie geen echte andere voortanden zitten.

en thx! mooie foto van stijn gevonden en natuurlijk even de babysite bekeken!

leuk al die voorbereidingen voor de verjaardag marloes!

geen ervaringen met babyshowers, kan je niet helpen deb..

en hvj, balen dat je zo moe bent, hopelijk krijg je snel wat energie!

de rest knuf!!

2. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    maar tegen de tijd dat je kleine beeb er is loopt je meisje vast als een kievit toch?:D

3. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Jolan: Wat knap van Lieke!!

@Sue: Kiesjes zou goed kunnen. Heeft ze ook van die vieze zure luiers?

Zoƫ had net weer 39.5 Wilde niet eten tot ze de sajoerboontjes en rijst zag, tsja je kunt maar ergens zin in hebben als je ziek bent ;).

@Jolan: Ja we hebben meerdere meetings in het vooruitzicht staan: een kraammeeting bij Stephanie en een housewarming bij mij haha :D

4. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Sue...Finn had ookniet eerst zn voortanden hoor! Eerst die ernaast zitten...leek wel een vampiertje toen! Hahaha!

5. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0

nope, maar dat heeft ze tot nu toe bij geen enkele tand gehad.. ach ik weet het niet.. we zullen wel zien! vanzelf zit dat hele mondje vol!:D

hahaha sajoerboontjes, lekker!:p zelfs als je niet lekker bent!

sasha heeft wel voortanden, maar ze staan zeg maar verdeeld over de hele voorkant..:$hahahahaah, zou niet weten hoe daar nog tandjes bij moeten aan de voorkant bedoel ik..;) :D:D

6. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Sue: Jij blij, die luiers zijn zooo ranzig haha!
    Hmm.. Bij Zoƫ staan ze onder zo dicht op elkaar dat ze scheef staan. Dus misschien kunnen Sasha en Zoƫ een beetje ruilen :D.

Gezellig verhaal op het besloten forum! ;)

7. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    ik zeg LEUK!!!!! :D

8. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0

hahaha ja ruilen is een prima optie..

enne..moet ik je helpen graven?:D:D:D:D

9. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Ik help ook hoor! Hahaha!

Oww net toch wat grappigs...en smerigs eigenlijk! Hahaha!

Finn en ik waren aan het eten en ik was klaar...ik ging alvast wat opruimen...hoor ik hem keihard lachen!
    Zit ie de hond zn laatste hapje te voeren...Hij had goed gegeten dus ik vond het goed...wij geven heel vaak ons laatste stukje vlees...vandaar. (tijdens het eten krijgt ze niets)
    Dus hij helemaal in een deuk...de hond loopt weg...en hij stopt de andere helft zo in zn mond! Hahaha! Afgesabbelde stukje eten!

En verder is ie weer een beetje opstandig..er wordt regelmatig met dingen gegooid...geschreeuwd en boos gedaan! Maar gelukkig niet heel de dag!

10. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Jaaaa laten we een graaf meeting houden :D

@Sarah: Hier ook een fan van dieren voeren. Heb laatst zo gelachen, we waren op een verjaardag en Zoƫ zit een rijstewafel te eten. Hond staat te schooien, dus ik vraag of hij een stukje mag. Nee dat mocht niet. Op het moment dat die eigenaar zegt dat het niet mag hoor ik een stemmetje 'Hmm happuh' en zie ik een stuk rijstewafel in de hond verdwijnen :D

11. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    hahahaha, hier is het meestal andersom..de kattebrokjes zijn favoriet!

enne even ego: hubbie heeft net mn 2 stoeltjes voor sasha opgehaald voor als de box weg is, (om te kunnen knutselen) en ze zijn zoooo leuk!":) zijn 2 witte kleine panton chair (s), voor wie t wat zegt.. ben er erg blij mee! zooo schattig! nou nog een leuk klein tafeltje zoeken!

12. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Sue: Die zijn leeeeeuk! Ha, nu heb ik nog een shop doel voor het nieuwe huis. Een kinder knustel hoek :D

13. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0

hahahahaha, ja altijd goed!!!:D:D:D

14. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    kattenbrokjes zijn hier ook erg favoriet.....en het drinkbakje.

leuk een knutselhoekje!!!

15. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Hmm.. misschien moeten wij dan ook maar weer een dier aanschaffen. Die brokken lijken me minder ongezond dan de vliegen die ze nu steeds probeert te vangen..

:D

16. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0

hahahaha, toch niet direct met dr tong?;)

17. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    thnx voor de tips meiden.

gaat de meeting morgen helemaal niet door?

sue leuk! Ben benieuwd hoe het straks wordt!

sarah: ja als ik emma wat te eten geef in de box (een boterham of een halve banaan ofzo) verdwijnt altijd de helft in de mond van de hond. Emma doet echt een stukje afbreken, aan de hond geven, en een stukje zelf eten. Zo schattig! Gelukkig is mijn hond niet te dik haha

Ik ga even op het besloten forum kijken.

18. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Hoi meiden!

Eigenlijk alleen een berichtje omdat het weer een nieuw topic is! Wordt ik weer op de hoogte gehouden via mail. ;)

Probeer morgen bij te lezen en te reageren.
    Hou de site bij met verhaaltjes en foto's voor de liefhebbers.

Liefs van een trotse, vermoeide mama!

19. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @sarah Jaaaaah mooi is dat niet zwemmen ;) haha nee tis idd niet zulk lekker weer, maar vind het wel gezellig om bij jullie langs te komen hoor! uur of 13.00??

20. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    stef mooie fotos van je mannetje op je site! Doe maar rustig aan meid als je nog zoveel pijn hebt!

Deel Deze Pagina