Jason is gisteren heel lelijk op zn gezichtje gevallen arm kind. Voor het eerst echt een ongelukje... Is Jason trouwens het enige kindje dat nog nooit echt ziek is geweest. Ik lees hier zo af en toe over zieke kindjes,maar écht ziek is Jason nooit geweest. Zou dat erg zijn?
Ik ken het, Jason doet dat ook. Dan niet in zn gezichtje gekrabt maar wel op zn arm en de nagel zat er nog in ook. Tja ze moeten het toch leren dus na 2x weg halen laat ik hem gewoon... Mijn neefje is ook een keer door mijn kat gekrabt maar weet nu wel dat hij niet zo moet plagen. Vond het trouwens wel zielig voor hem hoor
Niet erg hoor Sam, alleen maar fijn toch. Hier ook geen zieke kindjes... foto van jason was ook wel heeeeeel erg zielig (een echte man haha)
Hahha ja zielig he...arm kind lip is nu nog dik. Maar hij heeft er geen last meer mee. Ja ik ben ook echt blij dat Jason eigenlijk nooit ziek is. Ik was als kind vaak ziek en ook heel erg zelfs bij normale griep echt hoge koorts en ijlen...niet zo leuk
@Sarah, bedankt voor je reactie. Ik moet dan de vakken biologie, nederlands, engels en scheikunde doen (heb zelf Havo N&G gedaan maar niet afgemaakt). Ik zal eens kijken wanneer de examens volgend jaar zijn en of het haalbaar is ivm zwangerschap/bevalling. Echt goed van je dat je het gehaald hebt, veel succes verder! @Jolan, arme Lieke beterschap! @Tamtam, veel plezier vandaag. @Steph, kan me helemaal voorstellen dat je verliefd bent geniet ervan! @Kriebels, leuk om te lezen dat het bij meerdere begint te kriebelen.
@tamtam nee hij heeft goed geslapen eigenlijk alleen heel even wakker geweest nog om 11 uur ofzo en daarna tot 8 geslapen. Lekker he wentelteefjes
arme jason en arme lieke! Emma is ook nooit ziek geweest, behalve van de prikjes. Ik denk dat als ze straks naar de peuterspeelzaal gaat dat ze alles tegelijk krijgt...
Heb ik gwn 2 pagina's vergeten bij het reageren, muts! @Aal, arme Jason hoop dat het nu wat beter met hem gaat. Eet ze! Hier is mijn kleine wel vaker goed ziek geweest met al die ontstekingen en hoge koorts maar sindsdien niet meer gelukkig.
@deb dat denk ik bij Jason ook of als we hem naar kdv gaan doen als Sven weer aan het werk gaat @hvj haha geeft toch niet ja gaat wel beter met hem hoor ach als hij gaat lopen gaat ie nog wel vaker vallen