hey meiden, was ik nog even, coll slaapt en alles is al gepakt.. zo naar de psych en coll ff spelen bij een vriendje.. en dan naar zeeland Arme Jason, heb de foto gezien dikke lip. arme lieke, maar tja.. eigen schuld, dikke "kras" hopelijk leert ze ervan (waarschijnlijk niet) Coll is weer in een groeispurt.. hij had nog een aantal broeken maat 80 die echt groot vielen (even groot als sommige 86) en die zitten nu toch echt te krap.. ook 2 broeken 86 zijn te klein geworden! En alle joggingbroekjes/pakjes die ik had past ie ook niet meer (ook 86) hij zit dus nu met alles in 92... en nog een paar broeken 86.. Dat worden winter kleren maat 98 volgens mij...(en die heb ik niet! haha!) Ook zijn schoenen beginnen aan de kleine kant te worden... dus nieuwe schoentjes worden alweer maat 23.. Is niet gezond hoor! Je zou toch denken, hij doet zooooo veel dan stagneert de groei wel even.. maar nee.. niet bij Collin...
Lau, ja je zou toch zeggen dat hij op een gegeven moment iets minder hard groeit. Lange knul is het! Lieke draagt van broekjes nog maat 74
@jolan, ja hij is echt heel erg in de lengte gegroeid, zit al boven de 82 cm! hij is echt lang.. maar goed.. dat wordt ie ook
@Aal, met de kleine goed. Lekker actief/vrolijk en een pittige aan het worden, geweldig kindje. Met mij iets minder maar dat komt wel goed, verder minder misselijk gelukkig. @Lau, wat gaat Collin hard zeg. Dat worden straks winterkleren kopen in 98.
zo, die Collin... Sam heeft ook broeken aan maatje 92! Zijn wel zomerbroeken hoor... dus die vallen net over de knie dat krijg je als ze geen luiers meer dragen, kunnen ze 2 seizoenen van de broeken doen... hij heeft ook gewoon broeken in maat 104 natuurlijk...
@ Kuide: Die Collin groeit maar door he Danian heeft broeken maat 80 sommige nog 74 en shirtjes net zo eigenlijk @ HvJ: Fijn dat het met je kleine meid goed gaat. Balen dat het met jou wat minder gaat fijn dat de misselijkheid wel minder is
@lau succes straks en veel plezier in Zeeland!!! Grote knul is en blijft het he die Coll @debby nee weten we niet hij had eigenlijk gisteren een afspraak moeten hebben bij uwv arts maar werd vorige week weer afgebeld..dus nu weer nieuwe afspraak afwachten..Van mij mag hij morgen al aan het werk hahaha @hvj lekkere kleine meid dus!! Misselijkheid vond ik ook echt het ergste...maar gelukkig ben je al minder misselijk @maten Jason gaat nu naar mt 80 is eigenlijk nog te groot maar 74 zijn de broeken te kort aan het worden. Weet niet hoe lang en zwaar hij is moet volgende week voor 14 mnd prik enzo
sam hoe lang zit hij al in de ziektewet? Mag je niet maximaal een jaar (of was het 2 jaar???) voordat je in een ander traject komt...?
@Aal, alles voor het goede doel zeg ik dan maar. @Maten, hier is soms maat 74 te groot voor mijn dochtertje. Laatste keer (een maand geleden) woog ze 7.5kg en was ze 68cm lang. @Hier, de kleine ligt te slapen en ik hang op de bank.
@deb weet ik niet hoe lang dat allemaal mag hahah. Maar in dec zit hij er pas een jaar in...Heb ook geen flauw idee hoe het allemaal gaat lopen en in welke trajecten hij terecht gaat komen als hij maar aan het werk gaat. Ben het zat dat hij thuis zit en niks doet... En dat we zo schraal moeten leven. Hahah sorry voor mn geklaag maar dit is ook niet echt bevoordelijk voor onze relatie
Het is maximaal 2 jaar, want ik zit er ook in. 28 Augustus ben ik er klaar mee. Kan me voorstellen dat je er zat van wordt.
Mijn hyves is weer geopend! dus er kan weer gekrabbeld en gekeken worden!!! zo ook dus felicitaties bram krijgt trouwens kiezen, ik zie al dikke bobbels zitten
aaah gelukkig mcgyver! Ik las net dat Rianne ook voor een 2e gaat, maar goed ik zie haar bijna alleen nog maar op hyves... ik heb haar hier echt al heel lang niet meer gezien...
fijn dat het goed gaat, heerlijk tevreden ventje! nog niks gescoord, lekker struinen en bieden op mp, echte aankopen pas na de 1e echo, you never know..
@mcg oh leuk ga straks even felicitatie krabbelen @debby die schrijft echt al maaaanden niet meer mee