Wel jammer dat ze niet meer meekletst hier, vond het altijd een aardige meid. (voor zover je dat kan zeggen natuurlijk van iemand die je neit kent hahahah)
@deb ja jammer he maar goed dat hou je toch altijd Hij wil zelf ook graag weer aan het werk maar het mag simpel weg niet..ook door zn medicijnen wordt hij sowieso niet zomaar aangenomen grrrr @wagens mijn zus heeft zo een buggy met 2 aanelkaar zeg maar (dus niet die steph liet zien) Dat is echt een verschrikking!!! Ik was zondag met haar en dr kids naar r'dam shoppen...nou ik hoef zo een buggy niet loopt heel rot en kan nergens normaal lopen @mcg ik heb dr ook nog gewoon als vriendje..
@hyves volgens mij heb ik haar nog tot vanochtend iig wel maarja ik heb ook mensen die ik eraf heb gegooid omdat ik ze eigenlijk nooit krabbelde/sprak ofzo waarom zou ik ze dan nog op hyves hebben
@Mc, Tamtam en Debby, hier ook niet meer in de lijst. Ach ieder zijn ding. @Aal, welke duobuggy bedoel je. @Debby, die verliefdheid kan zeker weer voorkomen.
Dames.............zit ik net in het topic van Rianne te kijken en tot mijn blije verbazing lees ik allemaal leuke berichten/onderschriften Heel veel succes meiden, zowel de zwangere als degene die proberen!!! Hoop dat ik met over een aantal maanden bij jullie kan voegen hahahaha
kleine man slaapt hier al weer erg lang... 12 uur t bed in gegaan, bijna uur liggen kletsen... maar denk dat ik hem toch maar laat liggen nu ie niet helemaal lekker in orde is...
@Nat, dank je en hoop het ook voor je. @Aal, koelstra is een goede buggy. Mijn vriendin heeft die ook voor haat twin en vond hem lekker rijden. @Mc, zou hem ook lekker laten liggen omdat ie zich niet lekker voelt. Hier ligt mijn kleine er ook in na een half te hebben zitten kletsen in bed.
@mcg ik zou hem ook lekker laten liggen... @hvj ja op zich wel maar die tweelingbuggy is niks. ik heb gewoon een enkele van koelstra en die is wel oke
Zo heb even bij gelezen, hele pagina's over kledingmaten, vriendjes van Rianne op hyves en volgende zwangerschap. Kledingmaat: Hier 86. Rianne op hyves: Ja Volgende zwangerschap: Nog niet
Ik ben net even wezen shoppen. Had al lang niet veel meer gekocht voor Emma (nou ja een maand of 3, dat is lang voor mijn doen ) maar nu is het overal sale dus ging even kijken. Bij de Hema leuke dingen gekocht voor weinig (jurkjes voor 2 euro enzo!) en bij de Benneton (ik heb zo een klantenkaart) met 70% korting. Heb het wat groter gekocht en dingen die ze ook in de herfst aan kan.
Ik hoor veel mensen vaak over de hema maar ik vind er werkelijk echt nooit iets leuks voor Jason. Ze hebben er wel fijne rompers. Maar echt kleertjes nee dat niet...