@Deb: Dat maakt het nog vreemder, als ze zelf hulp hebben gehad bij het zwanger worden.. @Aal: Ik ga m'n best doen, echt een aanwensel haha.
@Deb: Nou ik sta er niet raar van te kijken of als het nog maanden duurt. Ze zette vandaag 6 stapjes, door de angst gaat ze wiebelen en valt ze. De rest van de dag zette ze steeds 2 stapjes, gaat snel op haar hurken zitten en dan zegt ze: Boem! Ze is echt bang en ik heb geen idee wat ik kan doen om haar te helpen?!
@flutter hihi ja ik snap het ach ik zou het denk ik gewoon laten gaan Jason durft ook nog niet los te staan bijv maar dat komt allemaal wel. Straks heeft ze ineens genoeg zelfvertrouwen en stapt ze weer de hele kamer rond joh
Ja dat is ook zo, maar ik kan gewoon niet meer wachten haha . Dit is nu al 2 maanden aan de gang en ze is vaak zooo gefrustreerd omdat het niet lukt. Volgens mij is ze weer een stuk gezelliger als ze dalijk kan lopen!
Oh dat klinkt best egoistisch nu ik het terug lees, maar voor haar is het natuurlijk ook fijner, dan hoeft ze zich niet meer zo boos te maken
Hoor net dat de moeder van mijn baas op sterven ligt. Wil hem morgen even bellen, weet dat hij dat fijn zou vinden. Maar wat moet ik dan in hemelsnaam zeggen? Ben altijd zo slecht in dit soort dingen... Een kaartje sturen durf ik niet, ben bang dat die binnen komt als ze al overleden is.
ik denk dat als jij alleen maar zegt; ik hoorde dat het slecht gaat met je moeder.... dat hij het gesprek dan al wel overneemt
Ja dat had ik ook bedacht.. Ik moet er toch aan geloven. Hij is zelf ook altijd geinteresseerd en meelevend. Nog een hele nacht en ochtend om moed bij elkaar te rapen .
sterkte in ieder geval met bellen.. nooit leuk, maar wordt altijd wel erg gewaardeerd! en je hoeft niet zo veel te zeggen..alleen het idee dat je belt is vaak al voldoende!
@flutter idd wat marloes zegt komt vast goed (ik ben daar ook altijd heeel slecht in zelfs als er mensen op het werk overlijden weet ik nu nog niet wat ik moet zeggen) Wat leuk dat ze haar krijgt!!! Zo ik ga nog even tv kijken en dan slapen..Morgen weer werken... Nog 5 weken en dan vakantie