~juni 2009 mama's; deel 5!!~

Discussie in 'De mama's' gestart door marloes80, 26 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Debby, je hebt Prenatal gebeld dus?

@Aal, dank je meid. Vanavond een gesprek met mijn man aankaarten en vrijdag met de gyn. Overlijden van een bewoner is nooit leuk.

2. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Balen dat ze op vakantie is.
    Kan me voorstellen dat je geen andere wilt, maar zo lang wachten is ook niks.

3. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Wat lief van die mevrouw.
    Zo kun je nog is gaan werken;)

4. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Das nooit leuk overlijden van een bewoner.
    Lekker hoor 2 dagen vrij

5. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Vanmiddag bij mijn schoonvader geweest.
    Het is een hele aparte man en mijn man heeft ook niet heel veel contact met hem(hij ziet zijn stiefvader meer als vader zeg maar)
    Hij woont in een bouwval en het is erg vies in huis.
    Danian had zijn sokken helemaal zwart en zijn blote voeten daarna ook.
    Zijn vader is ziek geweest, maar dat gaat nu weer goed en nu wil hij als hij weer goed kan fietsen onze kant op komen(is 52 km)en dan blijven slapen, maar daar hebben wij helemaal geen behoefte aan, maar het is ook zo lullig om te zeggen je mag niet blijven slapen.
    We zien hem nu 3 a 4 keer in het jaar en dat vinden wij vaak zat.
    Erg moeilijk.
    Eerst maar zien of het ooit zover komt.

6. akkertje

akkertje Niet meer actief

hoi meiden !

kennen jullie me nog :p?
    heb een nieuw account gemaakt omdat ik me oude niet meer wist hahaha

ik ben gaby mv yustin hihihi

ik ben echt al zooooolang niet meer geweest op deze hele site niet!
    maar vandaag zag de site ineens en dacht eens even kijken of jullie nog steeds zo lekker aan het babbelen zijn met zijn allen !

als jullie het goed vinden mag ik dan weer een beetje mee doen?

hier gaat alles lekker zijn gangentje! yustin is een bezig mannentje en met een mega eigen wil! en lekker lui hahahaha want lopen dat wil hij nog steeds niet :D ja langs de tafel maar daar is ook alles mee gezegd hihihi verder is hij lekker ondeugend.

ik werk nu sinds een half jaar weer in de zorg voor 32 uur per week maar ik heb nu vakantie! tot 20 augustus :D

ik hoop dat ik weer mee mag doen :D zeg wel dat ik veel werk en niet vaak tijd heb.. niet meer elke dag zeg maar hahaha

maar vind het gewoon leuk om met mensen te kletsen hihi

7. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @tamtam ik zou dat eigenlijk wel gewoon zeggen als ik daar geen behoefte aan zou hebben ook al is dat wel heel moeilijk!!

@hvj heel goed dat je met je man en de gyn gaat praten nogmaals dikke knuffel voor jou meid!!!!!!

@akkertje wat leuk dat je weer af en toe langs komt waaien:D Ik schrijf ook niet zo vaak meer mee hoor en met mij meer of die weg zijn:)

8. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Wat leuk dat je weer mee komt kletsen.
    Fijn dat het met Yustin zo goed gaat.
    En Danian loopt ook nog niet hoor zelfs niet langs de tafel;)

9. akkertje

hahaha gelukkig maar begon me al zorgen te maken :D:D:D:p
    nee gekheid hoor :D

mar hoe gaat het met iedereen verder!
    zag een paar nieuwe zwangere meiden! echt gaaf!
    hier komt er helaas geen 1 meer bij haha zou stiekum wel willen hoor ondanks de rot zwangerschappen maar mijn mannetje wil echt niet meer :D heb nu wel weer een fase dat me stokken aan het rammelen zijn hahahaha

yus is trouwens ook al een flinke kerel aan het worden hoor hahaha vorige week naar het cb geweest en hij is nu 9 kilo (was vorige week 8985 gram) en 76 cm haha en nu ziek van zijn prikkies :(

hebben jullie kids de prikkies al gehad en zijn ze ook ziek geworden?

10. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Aal..nee hoor...ik ben al weer 5 weken aan het werk. Het is wel grappig...ik doe niet zo heel veel eigenlijk. Het stomme is dat er bij die intake meiden waren die het vorig jaar ook hadden gedaan en die vonden het allemala heeeeeeeel zwaar.
    Nou vind het dus wel meevallen...doe hetzelfde hier thuis met een kind erbij! Hahaha!

@jo...wil Lieke nog geen broertje of zusje dan :p:p:p Nee hoor grapje! Haha!
    Hoe is het zo...vakantie zonder Niek?
    Ik heb boeken moeten kopen voor: Nederlands, Engels, Rekenkunde, Levenbeschouwing (erg interessant...heb de boeken al in gekeken) wereld-orientatie en drama e.d.
    Ziet er erg leuk uit allemaal! Heb er echt zin in! Ook in de stage! Ben helemaal benieuwd waar ik mag gaan lopen.
    Kan wel even kijken of er al iets op staat straks.

@Gaby...Heeeeeeeeeeeeey vreemdeling! Hahaha!
    Je was zomaar ineens weg toen zeg! Nu blijven heh?!
    Hoe is het met je meisje? Kan ze het wennen op school en met broer?
    Finn heeft de prikjes nog niet gehad...die zijn uitgesteld tot volgende maand ivm twee dagen opname in het ziekenhuis voor zn allergietesten. Dan mag je 3 weken vantevoren geen prikjes hebben gehad. Dat kan de uitslag beïnvloeden.
    Hij is nu zo'n 12 kilo en 80 cm.
    Hier voorlopig nog geen tweede...ik ga over 3 weken beginnen met een nieuwe HBO opleiding...superspannend!

11. akkertje

haha ja was er toen ineens klaar mee hahahaha had er helemaal geen zin meer in en had geen tijd meer om te kunnen computeren whahahahaha

met lindsey gaat het super ze is over naar groep 2 :D en ze doet het super goed :D broer lief gaat naar een vriendin van mij als ik moet werken dus dat is super!

ik zal ff wat foto`s gaan opzoeken om te laten zien aan jullie :D

wat voor allergie denk je dat finn heeft?
    yustin is allergies voor honden we hebben toen in dec onze honden weggedaan :( en welke richting doe je die hbo opleiding?

12. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @sarah oh ik schaam me dood:):):)!!! Ik lees natuurlijk niet alles meer mee sorry sorry sorry hahaha
    Oh ja vinden die dat zwaar?? Hahah moeten ze een dagje met ons mee draaien;)

@akkertje wat een binkie al! Jason net op onze weegschaal gewogen (is niet accuraat hoor) en weegt hier 7,5 kilo volgende week moeten wij ook voor de prikjes
    Wow groep 2 alweer en heerlijk Yustin naar een vriendin hoef je tenminste geen kdv te regelen enzo

13. akkertje

o spannend voor de prikkies volgens valt het prikje zelf wel mee alleen dan anderhalve week later :( 7.7 kilo is al een tijdje terug voor yustin hahahahahaha

ja en die vriendin is echt geweldig! ben echt super blij met haar!

14. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    Hahaha, ja lieke wil heel graag een broertje of zusje en ik ook voor haar. Maar we wachten nog even. Ik wacht liever nog een paar maandjes dan dat ik veel geld uit moet geven voor extra dingen. DAarbij baan we februari op wintersport en wil niet met dikke buik daar zitten want dan kan ik niet zo veel :D.

Maar november niet onder ons raam lopen hoor, je krijgt dan zo de pil in je nek ;) sssssttttt

15. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    gaby, leuk dat je weer komt kletsen. Zie af en toe nog wel foto's van jullie op hyves :D

16. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hahha ja Jason is gewoon een mager ding maarja zag mijn kaartje pas van bij de kinderarts (wist niet dat ik daar ook geweest was vroeger) en met 2 maanden was ik 3400 gram en 55,5 cm..wel lang dus maar heeel slank:$....dus hij heeft het niet van een vreemde;)

17. akkertje

:D leuk he hihihihihi :D

@ Aaliyah ja elk kindje zijn eigen bouw :D lindsey was ook mega slank als baby en nu trouwens hoor hahaha :D ik was en ben lekker chubby :D:p en mijn man is ook dun dus ze hebben het van hem:p

18. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Tamtam, dank je heb vrijdag afspraak bij de gyn.

@Akkertje, welkom terug. Leuk wat van je te lezen. Mooie kindjes!

@Aal, dank je.

Deel Deze Pagina