@ali, tja aal vindt ik ook zowat en je hele naam... dus tja, dan maar ali haha... ja super he die echo... @deb en hvj hebben jullie die van jullie ook hier geplaatst?
Super Mac!!! en net zo'n rond bolletje als Bram! Aal, ik zou mee gaan en dan eerst samen met Jason wat boodschapjes doen in de stad, zodat Sven en z'n vader eerst even samen kunnen praten en daarna ga je er ff bij zitten... Lief van Lieke, zo om papa roepen! Hoe is het trouwens met Niek? Nu nergens last meer van?
ja met niek gaat het goed. Zn wond is bijna dicht. Duurt echt lang....... Maar tijdens de vakantie gelukkig nergens last van gehad. Lief dat je het vraagt!
bevallen: steph zwanger: HvJ, McGyver, Debby, Emme bezig: Snieke, wij, Rianne (maar praat niet meer mee), Kejay, .... klopt wel een beetje denk ik...
o echt leuk zoveel meiden weer zwanger en bezig diep in mijn hart zou ik ook wel willen hoor... maar hier blijven er maar 2 hahaa
Cake voor manlief voor zijn werk is klaar, gewoon simpel met glazuur en blauw wit en roze muisjes erop. die kan hij zo meenemen en het goede nieuws vertellen..
Leuk mcg!! Ik ben net klaar met mn taart...is niet zo mooi geworden maarja Kan nu alleen geen foto's maken accu is leeg...
snap er niks van, mn banner is weg, wil ik hem opnieuw plaatsen zeg ie dat er 2 afbeeldingen in staan, terwijl ik er maar 1 in heb...